Wat is er mis met je ogen?quote:
ciao bb love youquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar 'es richting bedben nog wel even wakker maar denk niet dat ik nog post, dus welterusten & tot morgen
Welnee man. Ik ben totaal niet geschikt voor zoiets stoersquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee of je een sterke persoonlijkheid hebt
Ciaoquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar 'es richting bedben nog wel even wakker maar denk niet dat ik nog post, dus welterusten & tot morgen
Welterusten kerel en goede vlucht morgen! Succes met alles en probeer ervan te genieten!quote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Oei, dat is wel aardige sterkte jaquote:
Thanks!quote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten kerel en goede vlucht morgen! Succes met alles en probeer ervan te genieten!
Minecraft?quote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
score van vanavond
[ afbeelding ]
Stekenblind zonder lenzen/bril dusquote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei, dat is wel aardige sterkte ja
Ik speel het echt heeeeel weinigquote:
Ik kan niet geloven dat je echt geluisterd hebtquote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
score van vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stekenblind zonder lenzen/bril dus
Dat valt elke keer weer tegen als ik mijn lenzen net uit hebquote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stekenblind zonder lenzen/bril dus
Dat is goed voor jequote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bleh, 6 uur bed uit, 7 uur bus en trein naar utrecht.
Al sinds m'n 11e lenzen. Alleen een bril als ik thuis ben af en toe in de avondquote:
Ik heb er nog niet naar geluisterd, ben bijna klaar met het album van Disclosurequote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat je echt geluisterd hebt
quote:Op maandag 2 september 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat valt elke keer weer tegen als ik mijn lenzen net uit heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |