Hoe verder naar voren, hoe matiger het werd. Hemmen was drama, Lukoki druistig.quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee heel dat team speelde lekker
Dat dus.quote:
Was ik maar naar Rotterdam gekomenquote:
Ach die film was ook kut. Dus wat dat betreftquote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ik maar naar Rotterdam gekomen
CUILquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichtshow was leuk. Dat was het ook wel.quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ze hadden wel een kekke lasershow hoor. En Hans van Breukelen..
Ja die zag ik op tv dat was wel tof.quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lichtshow was leuk. Dat was het ook wel.
Vond het maar een chanant overkomen. Doe dat lekker voor de wedstrijd.quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lichtshow was leuk. Dat was het ook wel.
Oh god, hebben we jou weer.quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef pikinhand het volgende:
Wat een lul die gijp, wordt ie uitgenodigd gaat ie niet, maar wel alles afzeiken.
Hij praat over voetbalwedstrijden, dan hoef je toch niet bij zo'n half feestje te zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef pikinhand het volgende:
Wat een lul die gijp, wordt ie uitgenodigd gaat ie niet, maar wel alles afzeiken.
Ja een lichtshow op klaarlichte dag, goeie.quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een chanant overkomen. Doe dat lekker voor de wedstrijd.
Waarom sowieso een lichtshow. Je staat toch niet op een housepartyquote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja een lichtshow op klaarlichte dag, goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |