Ik stop wel met kijken hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staat toch "Hoor ik net", niet "zie ik net op Wikipedia".
Dat hele Rohan bashen....
Maar wel GTST blijven kijken hoor, lekker blijven kijken ook al zwoeren jullie dat als Mike dood zou zijn jullie zouden stoppen met kijken.
God, wat triest allemaal weer.
Oh, ik had begrepen dat de parachute was gevonden maar het lichaam niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Verdwenen lichaam? Je ziet geen lijk, maar dat zou de politie toch wel opmerken?
Ze deden er een beetje vaag over... maar Aysen had het wel een sectie..quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat de parachute was gevonden maar het lichaam niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de intrede vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Frey op 03-09-2013 14:41:38 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de intrede vanMeneertje, kijk jij de dvd box via PC of Mac?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PC, altijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Meneertje, kijk jij de dvd box via PC of Mac?
Dat was het intrede van Ché ,toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Meneertje, kijk jij de dvd box via PC of Mac?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef Frey het volgende:
Nog even wat screenshots voordat ik ga eten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef Frey het volgende:
Nog even wat screenshots voordat ik ga eten.![]()
Ik erger me aan Julian jij ook Frey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt niet lang, is zo'n fase waar bijna iedereen wel eens in komt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:32 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik erger me aan Julian jij ook Frey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Had je hem niet besteld?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef LetsGame het volgende:
Heb de box niet, laatste 5 afleveringen van seizoen 8 weer kijken dan maar
Ja, bij de winkel hier in de stad. Alhoewel het normaal gesproken eerder komt, is er blijkbaar een leverfout waardoor alles een week later aankomt. Daar ga ik dus mooi niet op wachten. Ik heb het geannuleerd en nu op bol.com besteld. Morgen in huis volgens hen.quote:
Geen Saturn in de buurt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, bij de winkel hier in de stad. Alhoewel het normaal gesproken eerder komt, is er blijkbaar een leverfout waardoor alles een week later aankomt. Daar ga ik dus mooi niet op wachten. Ik heb het geannuleerd en nu op bol.com besteld. Morgen in huis volgens hen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de intrede vanRikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en wie zou dat toch zijn...?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik belde vanmorgen nog op en toen ik na een half uur eindelijk een vrouw aan de lijn kreeg, vertelde die dat de box nog niet binnen was. En omdat ze in het systeem niet kon zien wanneer hij wel kwam, ging ik zelf even kijken. En daar lag hij gewoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, alleen een Media Markt met leverfouten.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik belde vanmorgen nog op en toen ik na een half uur eindelijk een vrouw aan de lijn kreeg, vertelde die dat de box nog niet binnen was. En omdat ze in het systeem niet kon zien wanneer hij wel kwam, ging ik zelf even kijken. En daar lag hij gewoon.
Misschien was het die kruising weerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Zeker weten Kennard's vrouw. (manwijf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |