abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130770360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is waar, je zou haast kunnen zeggen dat de zomercliff + de seizoensopener 2 opzichzelfstaande specials zijn.

Maar sowieso zijn deze kijkcijfers opzienbarend, aangezien er 6800 mensen naar GTST Live zijn geweest en iedereen die de app had de aflevering al heeft kunnen zien.
Zo opzienbarend is dat toch niet? Ik denk dat de app en de GTST Live gangers gewoon een doelgroep op zichzelf is. Dat staat eigenlijk behoorlijk los van het reguliere publiek. Het gros doet echt niet aan app's, events of online speuren als het om GTST gaat. Die kijken gewoon wanneer het 20:00. En deze hele zomer lang kon GTST je niet ontgaan zijn, dus ik vind het eigenlijk wel logisch dat er veel mensen gekeken hebben. Maar dat het er zóveel zouden zijn...

Ik vind dat de start van GTST toch nog best 'stilletjes' begonnen is. Ik had Za t/m Ma nog wel een bombardement verwacht waarin de start van het seizoen geclaimd zou worden. Mensen zijn dus toch redelijk uit zichzelf ervoor gaan zitten. Tevens moeten een hoop programma's die vorige week al startte er 'nog even inkomen' qua kijkcijfers. Heeft GTST duidelijk geen last van haha.
pi_130770432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:52 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Zo opzienbarend is dat toch niet? Ik denk dat de app en de GTST Live gangers gewoon een doelgroep op zichzelf is. Dat staat eigenlijk behoorlijk los van het reguliere publiek. Het gros doet echt niet aan app's, events of online speuren als het om GTST gaat. Die kijken gewoon wanneer het 20:00. En deze hele zomer lang kon GTST je niet ontgaan zijn, dus ik vind het eigenlijk wel logisch dat er veel mensen gekeken hebben. Maar dat het er zóveel zouden zijn...

Ik vind dat de start van GTST toch nog best 'stilletjes' begonnen is. Ik had Za t/m Ma nog wel een bombardement verwacht waarin de start van het seizoen geclaimd zou worden. Mensen zijn dus toch redelijk uit zichzelf ervoor gaan zitten. Tevens moeten een hoop programma's die vorige week al startte er 'nog even inkomen' qua kijkcijfers. Heeft GTST duidelijk geen last van haha.
Daar kun je gelijk in hebben, maar het blijft opzienbarend: deze kijkcijfers had ik eerder bij de cliffhanger zelf verwacht, en niet bij het vervolg.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_130770573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Daar kun je gelijk in hebben, maar het blijft opzienbarend: deze kijkcijfers had ik eerder bij de cliffhanger zelf verwacht, en niet bij het vervolg.
Absoluut! Ik dacht sowieso dat de cliff meer mensen boeit dan het uiteindelijke vervolg haha. Inderdaad omdat de cliffhanger wat 'op zichzelf' is komen te staan.

Er waren ook echt wel jaren dat de kijkcijfers prima waren door het jaar heen, maar het uitzenden tot ergens in Juli toch echt wel een risico was en voor een daling zorgde. Nu hadden ze daar niet zo'n last van door de hype, maar wellicht hadden ze deze startcijfers ook bij de cliff gehad als ze een maand eerder met de rest van het tv seizoen gestopt waren.
pi_130771387
Uitzending van vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130771470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Want wat staat er in de kijkcijfertabel op Wikipedia (oké, niet heel betrouwbaar maar goed):

[..]

Maar wat staat er bij de start van seizoen 17?:

[..]

Het scheelt maar twee jaartjes hoor :') _O-
Er staat toch "Hoor ik net", niet "zie ik net op Wikipedia".

Dat hele Rohan bashen.... :')
Maar wel GTST blijven kijken hoor, lekker blijven kijken ook al zwoeren jullie dat als Mike dood zou zijn jullie zouden stoppen met kijken.

God, wat triest allemaal weer.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130771605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Er staat toch "Hoor ik net", niet "zie ik net op Wikipedia".
En dat checkt hij dan niet ofzo? Ze hadden hem dan net zo goed kunnen zeggen dat de seizoensopening van vorig jaar 2,5 miljoen kijkers trok, als hij zoiets makkelijk aanneemt. En dat is dan de uitvoerend producent :')

quote:
Dat hele Rohan bashen.... :')
Maar wel GTST blijven kijken hoor, lekker blijven kijken ook al zwoeren jullie dat als Mike dood zou zijn jullie zouden stoppen met kijken.

God, wat triest allemaal weer.
Erger is dat jij je er nog eens druk om gaat maken ook.
pi_130771958
pi_130772155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dat checkt hij dan niet ofzo? Ze hadden hem dan net zo goed kunnen zeggen dat de seizoensopening van vorig jaar 2,5 miljoen kijkers trok, als hij zoiets makkelijk aanneemt. En dat is dan de uitvoerend producent :')

[..]
Juist ja, alles checken. Zul je zelf vast ook doen ;)
quote:
Erger is dat jij je er nog eens druk om gaat maken ook.
Het is in 90% van de gevallen niet grappig. Ook nu weer is het gewoon ZOEKEN naar iets om te ZUIGEN.

quote:
Kijk, hier word ik dan wel weer heel blij van ;)
Zo'n warm jeugd-gevoel krijg ik hierbij :') :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130772306
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Bekende Belg :+
Bekende Vlaming, zoals ze zelf het daar zeggen.
pi_130772421
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Messina het volgende:

[..]

Juist ja, alles checken. Zul je zelf vast ook doen ;)
In dit geval wel ja, zeker voordat ik het op internet flikker.

quote:
[..]

Het is in 90% van de gevallen niet grappig. Ook nu weer is het gewoon ZOEKEN naar iets om te ZUIGEN.
Ik zocht er niet naar, ik stuitte er op. Ik check het voor de zekerheid (want ik ken zijn rekenvaardigheid) en kom er achter dat het niet klopt. En dat zet ik hier dan neer. Heel simpel.

En over het punt of het wel of niet grappig is; daar ging het mij in dit geval niet om. Maar als je als uitvoerend producent iets klakkeloos van iemand aanneemt zonder het zelf even te checken ( en zo moeilijk is dat niet, het staat gewoon op internet!), dan vind ik dat nogal opmerkelijk. Zeker als je het daarna openbaar op Twitter zet.

quote:
[..]

Kijk, hier word ik dan wel weer heel blij van ;)
Zo'n warm jeugd-gevoel krijg ik hierbij :') :@
Deze scènes blijf ik mooi vinden _O_
pi_130772980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In dit geval wel ja, zeker voordat ik het op internet flikker.

[..]

Ik zocht er niet naar, ik stuitte er op. Ik check het voor de zekerheid (want ik ken zijn rekenvaardigheid) en kom er achter dat het niet klopt. En dat zet ik hier dan neer. Heel simpel.

En over het punt of het wel of niet grappig is; daar ging het mij in dit geval niet om. Maar als je als uitvoerend producent iets klakkeloos van iemand aanneemt zonder het zelf even te checken ( en zo moeilijk is dat niet, het staat gewoon op internet!), dan vind ik dat nogal opmerkelijk. Zeker als je het daarna openbaar op Twitter zet.

[..]

Deze scènes blijf ik mooi vinden _O_
Kan ik willekeurig alle kijkcijfers van GTST terug vinden?
Ik bekijk dagelijks Kijkonderzoek, maar zou niet weten hoe ik jaren terug kijk namelijk... iemand?
pi_130773170
quote:
GTST-sterren balen van exit Louis Talpe
Geplaatst op Tue 03 Sep 2013 om 12:03

De sterren van Goede Tijden Slechte Tijden balen er flink van dat Louis Talpe de serie heeft verlaten. Dat lieten ze gisteren weten in de late editie van Shownieuws. Ferry Somogyi, Rik de Jong in de serie, vindt het jammer dat Talpe’s personage Mike Brandt door een fatale parachutesprong niet langer leeft. “Ik vind Louis een ontzettend toffe gozer. Ik hem ook opgezocht in België, ik mag hem graag. Ik vind hem echt een heel goede acteur, een toffe gast. Ik baal serieus dat hij eruit is.”

Jette van der Meij, Laura in de serie, denkt daar hetzelfde over. “Ontzettend jammer. Een heel erg goede jongen en een fijne collega. Wel jammer. Maar hij is al weer hartstikke bezig met allerlei andere dingen.”

Ook Ruud Feltkamp, Noud in de serie, gaat Talpe missen. “Ik kon gewoon altijd lekker met hem spelen en dat ga ik wel echt missen. Absoluut.”

“Het was gewoon altijd gezellig op de gang enzo“, aldus Ferry Doedens (Lucas). En Gigi Ravelli (Lorena): “Ferry mist hem gewoon, omdat hij altijd zonder shirt op de gang liep.”

Erik de Vogel (Ludo) is nuchter. “Afscheid nemen hoort erbij in dit vak. Er zijn veel collega’s al vertrokken uit de serie ooit en dat is met Louis nu ook gebeurd.”

Zijn partner Caroline de Bruijn (Janine) is hoopvol. “Zelfs al val je te pletter, dat wil niet zeggen dat je in wat voor hoedanigheid dan ook kan terugkeren. We hebben hem natuurlijk niet gezien, hè.“
Caroline wakkert de hoop nog even aan :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:10:43 #163
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130773268
Nou ik krijg die box in ieder geval niet als eerste, want ze zijn nog altijd niet geleverd. :(
En het duurde ook nog een dik half uur om iemand aan de lijn te krijgen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_130773338
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:10 schreef Frey het volgende:
Nou ik krijg die box in ieder geval niet als eerste, want ze zijn nog altijd niet geleverd. :(
En het duurde ook nog een dik half uur om iemand aan de lijn te krijgen.
Hey de pakjes bezorger :P
pi_130773381
Ik blijf er bij dat ze met het uit de serie schrijven van Mike de meest makkelijke weg hebben gekozen :(
pi_130773934
Ze besteden wel zo veel aandacht aan zijn exit, dat 't, gecombineerd met Bianca's ingehouden reactie en 't verdwenen lichaam, toch wel erg lijkt alsof ze naar een terugkeer toewerken.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:45:37 #167
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130774262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

Hey de pakjes bezorger :P
Heb je de box? :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:45:43 #168
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_130774268
Echt by far de minst boeiende seizoensopeningsaflevring na zo'n enorme cliff. Nog voor hetreclameblok weten wie er dood is, niet nog een laatste beetje spanning dat Nina ergens aan een hoogspanningskabel hangt. Nee binnen 15 minuten zitten we weer op hetzelfde tergende langzame tempo van voor de parachutesprong. Grrrr
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_130774357
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:45 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Heb je de box? :P
Nee, niet besteld..

Maar toen ik de post van Frey lag kwam ineens de pakjesdienst in de straat gereden _O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:15:28 #170
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130775053
Blijkbaar had ik de vrouw van Gottschalk aan de telefoon, want de box was er wél. _O-

Daar gaan we dan eindelijk. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:23:20 #171
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130775234
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:54:00 #172
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130776034
quote:
Zoals Roos zou zingen: "Ik geef me gewonnen, je hebt de box eerder dan ik. Hmmhmm.." :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_130776079
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:54 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zoals Roos zou zingen: "Ik geef me gewonnen, je hebt de box eerder dan ik. Hmmhmm.." :P
_O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:09:30 #174
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_130776460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:34 schreef Maartel het volgende:
Ze besteden wel zo veel aandacht aan zijn exit, dat 't, gecombineerd met Bianca's ingehouden reactie en 't verdwenen lichaam, toch wel erg lijkt alsof ze naar een terugkeer toewerken.
Verdwenen lichaam? Je ziet geen lijk, maar dat zou de politie toch wel opmerken?
Helemaal super.
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:11:22 #175
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130776509
Seizoen 9:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')