Ronald Schilperoortquote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je dit maar nooit mag vergeten
quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef DSMichaelfan het volgende:
Shortie:Welkom in het GTST van tegenwoordig, er gebeurt inderdaad niks. Join the club!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja... Dan maar weer verder naar m'n rewatch van seizoen 1. Arnie is net terug gekeerd van de Dalstra's en Myriam heeft net over de waarzegster gehoord, dus er komen saaie tijden aan, maar nog altijd stukken beter dan de huidige troepquote:Welkom in het GTST van tegenwoordig, er gebeurt inderdaad niks. Join the club!
Zelfs de meest saaie periodes in seizoen 1 zijn nog vermakelijker dan de huidige troepquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Tja... Dan maar weer verder naar m'n rewatch van seizoen 1. Arnie is net terug gekeerd van de Dalstra's en Myriam heeft net over de waarzegster gehoord, dus er komen saaie tijden aan, maar nog altijd stukken beter dan de huidige troep
Zelfs Jan en Petra zouden in het huidige GTST boeiend lijken (behalve Petra dan)quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs de meest saaie periodes in seizoen 1 zijn nog vermakelijker dan de huidige troep
Hun "verhaallijn" (het was zo flinterdun dat ik het nauwelijks een verhaal kan noemen) past perfect bij de rest van de hedendaagse rotzooi die ieder seizoen wordt bedacht door de schrijversquote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Zelfs Jan en Petra zouden in het huidige GTST boeiend lijken (behalve Petra dan)
quote:EDIT: het is me tijdens m'n rewatch trouwens wel opgevallen hoe kort die twee eigenlijk meespeelden... Na de dood van Marc de Waal komen ze nauwelijks meer in beeld, tot een paar afleveringen voor hun vertrek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De kruising laat ook weer eens van zich horen:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling staat nog steeds op 'wordt verwerkt'quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef flanken het volgende:
Ik heb vandaag een mail gekregen van bol dat gtst seizoen 9 dat het verzonden is en dat ik het morgen krijg.
Hoi Biancaquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Frey het volgende:
Ik weiger nog te geloven dat Mike dood is. Chop chop.
Ach, ik vond deze uitzending nog wel redelijk oké!quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
En mensen, wat vonden we van de eerste aflevering? Ik zie ineens heel veel reacties van mensen die eerder niks zeiden, dus barst maar los. Wat was ie geweldig hè?![]()
Marly komt op mij altijd heel leuk over als haarzelf. Jammer dat ze zo'n stomme rol krijgt. Net als Maxime trouwens, maar die zit hier niet in.quote:
Bekende Belgquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien doen er alléén maar bekende Nederlanders mee
Louis Talpe
De typische antwoorden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef SAMBAM het volgende:
Serieus, terwijl de box op voor 23:00 besteld, morgen in huis staat:
U geeft aan dat u de dvd 'Goede Tijden Slechte Tijden - Seizoen 9' nog niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is.
Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u uiterlijk binnen een week van antwoord te voorzien.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kyra
Misschien wordt je wel uit bed gebeld door Saturn: "Meneer Frey, de dvd van GTST seizoen 9 is binnen."quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]
De typische antwoorden.
Ik bel morgenvroeg in ieder geval even naar Saturn. Zal wel na 11 uur zijn, want eerder ben ik niet wakker.
Dan zullen mijn ouders waarschijnlijk opnemen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel uit bed gebeld door Saturn: "Meneer Frey, de dvd van GTST seizoen 9 is binnen."
Waarop ze zullen zeggen: ''Mijn zoon slaapt nog. Belt u aan het eind van de week maar terug.'' Waardoor je de box misschien pas volgende week zult krijgen?quote:Op maandag 2 september 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zullen mijn ouders waarschijnlijk opnemen.
Dat zou wat zijn zegquote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarop ze zullen zeggen: ''Mijn zoon slaapt nog. Belt u aan het eind van de week maar terug.'' Waardoor je de box misschien pas volgende week zult krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |