quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:Wiens hoofd zit er verstopt in de afbeelding van 't logo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ afbeelding ]![]()
Welke van de twee logo's?quote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Wiens hoofd zit er verstopt in de afbeelding van 't logo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door DX11 op 02-09-2013 20:40:42 (lol quote ipv spoiler sorry :P ) ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef DjinN het volgende:
Nina's verschrikte gezicht doet me altijd aan een Creeper denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Jongens de dader is toch gewoon bekend?Dat was om te controleren. Ze dacht dat Bing die van haar had gesaboteerd en ging later die van haarzelf controleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euw, dat heb ik gemist.quote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was om te controleren. Ze dacht dat Bing die van haar had gesaboteerd en ging later die van haarzelf controleren.
Plaatje rechtermuisknop, URL kopiëren, openen in nieuw tabblad en dat tabblad F5 = vernieuwen. Ik had er ook net last van namelijkquote:
Daarom was ze misschien ook niet zo verrast. Ze had al zo'n actie verwacht, maar dan van Bing.quote:
Frey heeft bovenin en onderin inderdaad hoofdjes gemonteerd, heel subtielquote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Wiens hoofd zit er verstopt in de afbeelding van 't logo?
Ik bedoelde bij hét logo...quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frey heeft bovenin en onderin inderdaad hoofdjes gemonteerd, heel subtielBovenin Rohan en Rogier Proper
en onderin oud-componist Ronald Schilperoort
![]()
Ik mis nu eigenlijk alleen nog de bakkes van Frons Servies, Kengerd Bos en Kenna-Roha Bosschalkquote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frey heeft bovenin en onderin inderdaad hoofdjes gemonteerd, heel subtielBovenin Rohan en Rogier Proper
en onderin oud-componist Ronald Schilperoort
![]()
Ook nog niks gehoord van Saturn. Als ze morgenvroeg nog niet gebeld hebben, dan zal ik zelf eens bellen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:
Als seizoen 9 moet aankomen morgen hadden we vandaag toch een mail van verzending moeten hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, jaaquote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over de seizoen 9-box?Straks ben jij de eerste die dat ding in huis heeft
quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij hét logo...
Ronald Schilperoort dus. Zo'n hoofd herken ik minder snel dan z'n memorabele repertoire <3
Ronald Schilperoortquote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je dit maar nooit mag vergeten
quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef DSMichaelfan het volgende:
Shortie:Welkom in het GTST van tegenwoordig, er gebeurt inderdaad niks. Join the club!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja... Dan maar weer verder naar m'n rewatch van seizoen 1. Arnie is net terug gekeerd van de Dalstra's en Myriam heeft net over de waarzegster gehoord, dus er komen saaie tijden aan, maar nog altijd stukken beter dan de huidige troepquote:Welkom in het GTST van tegenwoordig, er gebeurt inderdaad niks. Join the club!
Zelfs de meest saaie periodes in seizoen 1 zijn nog vermakelijker dan de huidige troepquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Tja... Dan maar weer verder naar m'n rewatch van seizoen 1. Arnie is net terug gekeerd van de Dalstra's en Myriam heeft net over de waarzegster gehoord, dus er komen saaie tijden aan, maar nog altijd stukken beter dan de huidige troep
Zelfs Jan en Petra zouden in het huidige GTST boeiend lijken (behalve Petra dan)quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs de meest saaie periodes in seizoen 1 zijn nog vermakelijker dan de huidige troep
Hun "verhaallijn" (het was zo flinterdun dat ik het nauwelijks een verhaal kan noemen) past perfect bij de rest van de hedendaagse rotzooi die ieder seizoen wordt bedacht door de schrijversquote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Zelfs Jan en Petra zouden in het huidige GTST boeiend lijken (behalve Petra dan)
quote:EDIT: het is me tijdens m'n rewatch trouwens wel opgevallen hoe kort die twee eigenlijk meespeelden... Na de dood van Marc de Waal komen ze nauwelijks meer in beeld, tot een paar afleveringen voor hun vertrek.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De kruising laat ook weer eens van zich horen:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling staat nog steeds op 'wordt verwerkt'quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef flanken het volgende:
Ik heb vandaag een mail gekregen van bol dat gtst seizoen 9 dat het verzonden is en dat ik het morgen krijg.
Hoi Biancaquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Frey het volgende:
Ik weiger nog te geloven dat Mike dood is. Chop chop.
Ach, ik vond deze uitzending nog wel redelijk oké!quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
En mensen, wat vonden we van de eerste aflevering? Ik zie ineens heel veel reacties van mensen die eerder niks zeiden, dus barst maar los. Wat was ie geweldig hè?![]()
Marly komt op mij altijd heel leuk over als haarzelf. Jammer dat ze zo'n stomme rol krijgt. Net als Maxime trouwens, maar die zit hier niet in.quote:
Bekende Belgquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien doen er alléén maar bekende Nederlanders mee
Louis Talpe
De typische antwoorden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef SAMBAM het volgende:
Serieus, terwijl de box op voor 23:00 besteld, morgen in huis staat:
U geeft aan dat u de dvd 'Goede Tijden Slechte Tijden - Seizoen 9' nog niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is.
Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u uiterlijk binnen een week van antwoord te voorzien.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kyra
Misschien wordt je wel uit bed gebeld door Saturn: "Meneer Frey, de dvd van GTST seizoen 9 is binnen."quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]
De typische antwoorden.
Ik bel morgenvroeg in ieder geval even naar Saturn. Zal wel na 11 uur zijn, want eerder ben ik niet wakker.
Dan zullen mijn ouders waarschijnlijk opnemen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel uit bed gebeld door Saturn: "Meneer Frey, de dvd van GTST seizoen 9 is binnen."
Waarop ze zullen zeggen: ''Mijn zoon slaapt nog. Belt u aan het eind van de week maar terug.'' Waardoor je de box misschien pas volgende week zult krijgen?quote:Op maandag 2 september 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zullen mijn ouders waarschijnlijk opnemen.
Dat zou wat zijn zegquote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarop ze zullen zeggen: ''Mijn zoon slaapt nog. Belt u aan het eind van de week maar terug.'' Waardoor je de box misschien pas volgende week zult krijgen?
Gelukkig zijn ze volledig op de hoogte.quote:
Ik blijf het mooi vinden hoe hij aan het einde van zijn praatje het beeld uitlooptquote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef luftersel het volgende:
Blijkbaar vonden de schrijvers het ook moeilijk om Talpe te laten gaan.![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4e243861-218c-40d1-b430-7be3b2e03177
Niemand met een rol van ongeveer anderhalf jaar krijgt zo'n afscheidsfilmpje...
Maar zijn afscheid was dan natuurlijk ook nogal abrupt.quote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef luftersel het volgende:
Blijkbaar vonden de schrijvers het ook moeilijk om Talpe te laten gaan.![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4e243861-218c-40d1-b430-7be3b2e03177
Niemand met een rol van ongeveer anderhalf jaar krijgt zo'n afscheidsfilmpje...
quote:Op maandag 2 september 2013 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2f62badb-6410-4f2a-85b3-6f171dbdd623
Die lach op het einde![]()
![]()
Ta, dat is waar. Ik gun het hem van harte dat ie wat beters gaat doen! Zelfs met hem was ik al gauw van de serie afgestapt.quote:Op maandag 2 september 2013 22:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar zijn afscheid was dan natuurlijk ook nogal abrupt.
Wat natuurlijk voor elke springer zo geweest zou zijn!
Ja dat gun ik hem ook wel. Maar ik geloof hem wel dat hij zegt, dat hij het heel leuk vond om Mike te spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ta, dat is waar. Ik gun het hem van harte dat ie wat beters gaat doen! Zelfs met hem was ik al gauw van de serie afgestapt.
Nou vooruit. Zou ik ook doen in de vakantie!quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Frey het volgende:
De ochtend telt niet mee, want ik wil wel uitslapen in de vakantie.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:36 schreef Redbullkid het volgende:
Iemand de episode van morgen op torrent al gevonden?
Van mij mag ze!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:46 schreef GwaiLow het volgende:
Sjors zal de moordenaar van Mike persoonlijk martelen ^^
Dit is sowieso de meest bekeken seizoensopening sinds 2000quote:1 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN - 2.251.000
Deze cliff zat dan mijn inziens ook gewoon redelijk goed in elkaar. Ik ben benieuwd of ze dit niveau weten vast te houden, wat ik de laatste jaren steeds vaker meemaak is dat de cliff een op opzichzelfstaand iets is geworden dat redelijk losstaat van de voorgaande en vervolgverhaallijnen qua niveau.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
Het kijkcijfer van gisteren:
[..]
Dit is sowieso de meest bekeken seizoensopening sinds 2000
Ok.. Dat is écht wel heel cool!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
Het kijkcijfer van gisteren:
[..]
Dit is sowieso de meest bekeken seizoensopening sinds 2000
Juist jatwitter:rohangottschalk twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 09:31:12Hoogte start vh seizoen sinds 2004, hoor ik net. Wow! #gtst reageer retweet
Dat is waar, je zou haast kunnen zeggen dat de zomercliff + de seizoensopener 2 opzichzelfstaande specials zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze cliff zat dan mijn inziens ook gewoon redelijk goed in elkaar. Ik ben benieuwd of ze dit niveau weten vast te houden, wat ik de laatste jaren steeds vaker meemaak is dat de cliff een op opzichzelfstaand iets is geworden dat redelijk losstaat van de voorgaande en vervolgverhaallijnen qua niveau.
Hahaha! Jullie zijn zó droog...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:43 schreef PeterKelder het volgende:
Rekenwonder Rohan is ook weer wakker:Juist jatwitter:rohangottschalk twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 09:31:12Hoogte start vh seizoen sinds 2004, hoor ik net. Wow! #gtst reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |