Zat er stiekem op te wachten inderdaad. Je zou haast zelf een band beginnen met als einddoel de studio van DWDD trashen.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als QOTSA het niet deed zal niemand het doen ben ik bang
Bottomline: De bandjes bepalen zelf of ze in dat programma optreden. Wat zou jij doen als je relatief onbekend bent en cd's wilt verkopen? Dan maar 1 minuut voor 1,5 miljoen mensen spelen, erg zijn asocialere dingen op tv toch? Een auditie is vaak korterquote:Op woensdag 4 september 2013 18:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De "gebrek aan beter"-houding is waarom dit soort praktijken in stand worden gehouden. Het is nog véél erger dat artiesten door een monopoliepositie moeten buigen voor zo'n beleid. "Ach, iets is beter dan niets, dus we doen het er maar mee". Op de commerciële televisie is er ook geen ruimte mee voor sinds Barend & Van Dorp gestopt zijn, maar die pretenderen in ieder geval niet een waardig podium aan jong talent te geven.
Hoe je het ook wendt of keert, jong talent of niet, commerciële televisie of niet, het is een feit dat vele landen een van de grootste rockbands van de afgelopen 20 jaar hadden kunnen verwelkomen, en Nederland niet zonder reden wordt overgeslagen.
Was afgelopen zondag om 0.00 uur (eigenlijk maandag dus) de eerste aflevering van met een terugblik op de opnames van Foo Fighters in 1999. Waardeloos tijdstip.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Twee Meter Sessies komt ook weer terug geloof ik.
Na Mad Sounds begint het pas echt goedquote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
Die langzame nummers zoals No 1 Party Anthem heb ik dus helemaal niks mee. Begon ooit al met Riot Van, die skip ik ook altijd. Uptempo wil ik horen!![]()
Ben benieuwd! Mad Sounds vind ik ook saaiquote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Na Mad Sounds begint het pas echt goed
Riot Van skippen!?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
Die langzame nummers zoals No 1 Party Anthem heb ik dus helemaal niks mee. Begon ooit al met Riot Van, die skip ik ook altijd. Uptempo wil ik horen!![]()
Ik ben ook TeamWhateverPeopleSayIAMThatsWhatImNot hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Nober het volgende:
#TeamWhateverPeopleSayIAMThatsWhatImNot
[..]
Riot Van skippen!?
De tekst is goed en als los nummer kan ik het ook wel waarderen maar vind het gewoon niet passen tussen al die andere uptempo nummers dus dan skip ik hemquote:Op woensdag 4 september 2013 20:24 schreef Nober het volgende:
Up rolled the riot van
And sparked excitement in the boys
But the policemen look annoyed
Perhaps these are ones they should avoid
They got a chase last night
From men with truncheons dressed in hats
They didnt do that much wrong
Still ran away though for the laugh
Just for the laugh
Please just stop talking
Because they wont find us if you do
Oh those silly boys in blue
Well they wont catch me and you
Have you been drinking son, you dont look old enough to me
Im sorry officer is there a certain age youre supposed to be?
'Cause nobody told me
And up rolled the riot van
And these lads just wind the coppers up
They ask why they dont catch proper crooks
They get their address and their names took
But they couldnt care less
Thrown in the riot van
And all the coppers kicked him in
And there was no way he could win
Just had to take it on the chin
Daarom, Riot Van!
Ik ben ook wel positief, had het eigenlijk al enigszins opgegeven na SIAS.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
Eerste indruk: tof album! Inderdaad weer wat terug naar de eerste twee maar ook wel met de volwassen invloeden van Humbug en SIAS. Ik ga hem nog een paar keer luisteren en dan eens een recensie eruit werken
quote:Op 10 september komt Arctic Monkeys naar Club 69 van Studio Brussel. Deze Club 69 wil je niet missen!
Alex Turner en bende zijn terug. Op 9 november staan de coolste Britse rockers van het moment in een uitverkocht Vorst Nationaal, maar jij kan de nummers van het gloednieuwe album AM dinsdag al ontdekken in een veel exclusievere omgeving: de Club 69 van Studio Brussel.
Ook deze keer mogen er maar 69 duo's binnen. Win je tickets maandag via Café Corsari op één, dinsdag via Studio Brussel of nu al in onze online wedstrijd. met een antwoord op deze vraag: hoe heet de eerste single en instant hotshot die Arctic Monkeys op ons loslieten in juni van dit jaar?
http://www.stubru.be/weds(...)rcticmonkeysinclub69
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |