het is tig maal ranziger dan jouw kweekjes van voerquote:
Dit is gewoon echt bizarquote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef Labotte het volgende:
[..]
het is tig maal ranziger dan jouw kweekjes van voer
het ergste is: dat van jou was met opzet (uiteindelijkquote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt bizarHoe verzin je het
Het IS niet verzonnen het is echt waar.quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt bizarHoe verzin je het
Echt hoor, ik ga het bij houden. Foto met wat ook op aanvraag het is echt.quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Gadvrrredamme
Ts ik zou het bijna niet geloven maar het bewijs is te geloofwaardig
Zo'n washandje is een stuk zachter dan wcpapier.quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
Deze plantjes bewijzen wel waarom het onhygiënisch is om hetzelfde washandje voor je reet te gebruiken. Als je die zaden niet eens weg kan wassen, laat staan alle poep en E. coli.En daar veeg jij meerdere keren je reet mee af?
Ze groeien wel lekker, en ecoli bacterie ben je (mits keizer snede) geboren bent goed tegen bestand , het is nl zo wanneer een mens op de natuurlijke manier geboren wordt hij het eerst in aanraking komt met de anus van de vrouw en daarmee een goede weerstand daar tegen heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
Deze plantjes bewijzen wel waarom het onhygiënisch is om hetzelfde washandje voor je reet te gebruiken. Als je die zaden niet eens weg kan wassen, laat staan alle poep en E. coli.En daar veeg jij meerdere keren je reet mee af?
Dus eigenlijk moet je met zo'n kind dat met een keizersnede op de wereld is gekomen gewoon even flink je reet afvegen?quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ze groeien wel lekker, en ecoli bacterie ben je (mits keizer snede) geboren ben goed tegen bestand , het is nl zo wanneer een mens op de natuurlijke manier geboren wordt hij het eerst in aanraking komt met de anus van de vrouw en daarmee een goede weerstand daar tegen hebt.
Nee google er maar op is geen grapje ofzo.quote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je met zo'n kind dat met een keizersnede op de wereld is gekomen gewoon even flink je reet afvegen?
Nee dit is echt, en benieuwd wat er uit voort komt. Het is nu nog vrij jong allemaal, maar ik wacht af .quote:Op maandag 2 september 2013 20:29 schreef PollyEsther het volgende:
Dit is echt het meest bizarre dat ik ooit gezien heb. Jij veegt je reet af aan een washandje en legt dat vervolgens vrolijk in een wasbak? Dit moet echt een lulverhaal zijn. Anders ben jij echt de grootste smeerpijp ooit. Blijf voortaan maar binnen, want ik wil niet het risico lopen dat ik jou en je viezigheid ooit tegen kom.
Ik ga een foto update doen, misschien komen er ook kindertjes.quote:Op maandag 2 september 2013 20:29 schreef PollyEsther het volgende:
Dit is echt het meest bizarre dat ik ooit gezien heb. Jij veegt je reet af aan een washandje en legt dat vervolgens vrolijk in een wasbak? Dit moet echt een lulverhaal zijn. Anders ben jij echt de grootste smeerpijp ooit. Blijf voortaan maar binnen, want ik wil niet het risico lopen dat ik jou en je viezigheid ooit tegen kom.
Nee, dit is echt lulkoek. Kan niet anders. Poepwashandje? Nee nooit.quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nee dit is echt, en benieuwd wat er uit voort komt. Het is nu nog vrij jong allemaal, maar ik wacht af .
Gadverdamme. Mijn eetlust... in één keer weg.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarnaast is ts een ongelooflijke goorlap.
Huh? Whut?!?!quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef n8n het volgende:
Deze overtreft de mosloze plekken op het dak van de fokker die daar zijn volgepiste flesjes leeggooide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |