abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130749552
Na aanleiding van een discussie pasgeleden over mensen die voor een trein springen dit topic.

Want als voor een trein springen volgens velen zo verkeerd is, hoe zou iemand zijn leven dan beter kunnen beëindigen?

Met andere woorden, hoe zou jij je leven beëindigen als je ervoor koos er niet meer mee verder te gaan?

Graag serieuze reacties en geen onzin praat.

Zelf zou ik de voorkeur geven aan een kogel door het hoofd. Maar aangezien het hier in NL moeilijk wordt gemaakt om aan een wapen te komen is dat niet zo gemakkelijk.
pi_130749565
Hang 'm toch
pi_130749590
Luchtdrukgeweer door je hart is dodelijk gok ik? Dus kan wel..
pi_130749611
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef HulkHeld het volgende:
Hang 'm toch
Loop je wel risico op hersenschaden indien het niet lukt, of verlamming tot aan de nek.
  maandag 2 september 2013 @ 18:53:33 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_130749624
Denk dat ik het op geen enkele manier zou durven.
pi_130749628
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:
Luchtdrukgeweer door je hart is dodelijk gok ik? Dus kan wel..
Zou je denken..?
pi_130749659
F16 jatten en dwars door de arloflat heen vliegen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_130749664
Euthanasie
pi_130749722
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Euthanasie
Alsof je dat zomaar krijgt in dit land :')
pi_130749749
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Alsof je dat zomaar krijgt in dit land :')
Je wilde toch een normaal antwoord.
pi_130749753
Ik las dat je aan een overdosis water ook kunt sterven. Best gemakkelijk leek me. Maar ook daarbij weer kans op hersenschade en toch wakker worden.
pi_130749795
Over twee jaar kan men zich aanmelden voor een commerciele ruimtereis van vijf minuten. Lijkt me wel wat om de eerste te zijn die zich in de ruime heeft opgehangen oid. Suicide in space. Mooie krantenkop, me dunkt.
pi_130749803
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:57 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je wilde toch een normaal antwoord.
Vooral een realistisch antwoord.

Die treinspringers hadden euthanasie ook niet als optie, dus ik vind het een dom antwoord.
pi_130749840
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Na aanleiding van een discussie pasgeleden over mensen die voor een trein springen dit topic.

Want als voor een trein springen volgens velen zo verkeerd is, hoe zou iemand zijn leven dan beter kunnen beëindigen?

Met andere woorden, hoe zou jij je leven beëindigen als je ervoor koos er niet meer mee verder te gaan?

Zelf zou ik de voorkeur geven aan een kogel door het hoofd. Maar aangezien het hier in NL moeilijk wordt gemaakt om aan een wapen te komen is dat niet zo gemakkelijk.
Kogel is idd het beste, hoog kaliber holle kogel...dan moet het wel lukken. Anders een hoog gebouw opzoeken...andere opties brengen geen zekerheid.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_130749866
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt
Niet moeilijk.
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt
Als dit niet het geval is zie ik geen reden tot zelfmoord.
de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten
Formaliteit.
met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was
Anders pleeg je geen zelfmoord.
ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen 1 tot en met 5, en
de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.

Formaliteit.

Ik snap het probleem niet?
pi_130749907
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt
Niet moeilijk.
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt
de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten
Formaliteit.
met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was
ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen 1 tot en met 5, en
de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.

Formaliteit.

Bij je 2de vraag ga je al de fout in...waar jij geen probleem in ziet ziet een ander die wel. En jij kan onmogelijk voor een ander praten. tada
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  maandag 2 september 2013 @ 19:01:37 #17
404584 Coco24
Bl0Nd mAAr ni3t d0m!
pi_130749933
Dan zou ik voor het eerst in m'n leven heroine inspuiten en dan steeds iets meer, tot ik gelukzalig in slaap val :Y
pi_130749934
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet moeilijk.
Formaliteit.

Formaliteit.

Ze zijn echt niet zo snel overtuigd. Zeker niet als het een 20er betreft bijvoorbeeld.
pi_130749939
In mn blote reet -ergens in een afrikaans natuurpark- leeuwen of luipaarden uitdagen lijkt mij ook wel tof.
pi_130749940
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Bij je 2de vraag ga je al de fout in...waar jij geen probleem in ziet ziet een ander die wel. En jij kan onmogelijk voor een ander praten. tada
Ja, want ondraaglijk leiden is niet te herkennen?
pi_130749979
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Coco24 het volgende:
Dan zou ik voor het eerst in m'n leven heroine inspuiten en dan steeds iets meer, tot ik gelukzalig in slaap val :Y
Jij weer met je heroïne :|W

Je kent de werking van dat spul niet eens. Hoe wil jij nou weten welke dosis je nodig hebt om het fataal te laten zijn.
pi_130750022
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wat noem jij ondraaglijk lijden? Fysiek?

Sommige mensen zijn het leven gewoon zat. Staan 's ochtends altijd op met tegenzin.
  maandag 2 september 2013 @ 19:03:53 #23
404584 Coco24
Bl0Nd mAAr ni3t d0m!
pi_130750023
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

Hoe wil jij nou weten welke dosis je nodig hebt om het fataal te laten zijn.
Beter dan voor de trein springen iig ;) Gewoon blijven inspuiten toch? Tot het mis gaat?
pi_130750046
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ze zijn echt niet zo snel overtuigd. Zeker niet als het een 20er betreft bijvoorbeeld.
Zelfs delen uit je lijf snijden doen ze nog eerder dan euthanasie. Als je volgepompt ligt met morfine codeine, bloedverdunners en spierverslappers...dan kom je uiteindelijk in aanmerking voor euthanasie...maar in bijna alle gevallen is dat maar enkele weken voor de natuurlijke dood...Wat dus inhoudt dat die mensen ontzettend veel geleden hebben...Die regels zouden eigenlijk versoepelt moeten worden...Mensen die uberhaupt niet willen leven zijn ook extreem contra-productief...Mijn mening.
pi_130750047
Polsen doorsnijden is lastig, je moet iig in de lengte van je arm snijden en niet overdwars zoals veel mensen doen.
Overdosis is de kans te groot dat je alleen tijdje slaapt/bewusteloos bent. Met drank erbij is wel succesvoller vaak. Paracetamol is in grote hoeveelheid erg gevaarlijk, maar zelfs 3000 mg hoesttabletten kan dodelijk zijn.
Ophanging kan mislukken en dan heb je je nek gebroken.
Jezelf wurgen/laten stikken is ook lastig.
Jezelf verdrinken of van een hoog gebouw springen is het makkelijkst.
Jezelf doodschieten is hier in NL lastig, tenzij je vergunning hebt als jagen je hobby is.
pi_130750056
Voor de trein springen is echt heel irritant; vertraging e.d.

Ik zou van een heel hoog gebouw springen, alsof je eventjes vliegt....

:)
Ik schrik vogels af...
  maandag 2 september 2013 @ 19:04:31 #27
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_130750063
Een spons bakken, en dan heel veel water drinken.
pi_130750092
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ondraaglijk is bij iedereen een ander niveau....een kind van 6 zal het niveau ondraaglijk eerder aangeven dan een 70 jarige...bij wijze van.
pi_130750099
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Voor de trein springen is echt heel irritant; vertraging e.d.

Want als dat opgeruimd moet worden is de politie niet uren bezig?
En als mensen je zien hebben ze geen trauma?
pi_130750104
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef Coco24 het volgende:

[..]

Beter dan voor de trein springen iig ;) Gewoon blijven inspuiten toch? Tot het mis gaat?
Zo werkt dat niet meid. Vaak gaan junks out van dat spul maar worden ze daarna weer wakker en zitten ze in de trip. Op het moment dat je dus out gaat maar nog niet een dodelijke hoeveelheid hebt bereikt kun je dus al niet meer verder spuiten.

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
  maandag 2 september 2013 @ 19:06:43 #31
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750163
Overdosis water is echt een klotemanier. Ik heb al buikpijn na 3 glazen en je moet echt veel drinken om knockie te gaan, dus ik denk dat je je tijdens het drinken heel beroerd gaat voelen en dat je hele lichaam schreeuwt om niet door te drinken. Kan je zelfs nog beter OD'en met drugs.
  maandag 2 september 2013 @ 19:06:58 #32
404584 Coco24
Bl0Nd mAAr ni3t d0m!
pi_130750175
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet meid. Vaak gaan junks out van dat spul maar worden ze daarna weer wakker en zitten ze in de trip. Op het moment dat je dus out gaat maar nog niet een dodelijke hoeveelheid hebt bereikt kun je dus al niet meer verder spuiten.

Juist als je in een trip zit dan wil je meer.
Dus whatevah :{w
pi_130750188
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Zorgen dat niemand het ziet ;)
Ik schrik vogels af...
  maandag 2 september 2013 @ 19:07:35 #34
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750207
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Jij weet het niet, want van heroine ga je niet spacen. Is alleen maar zwaar bedwelmend
pi_130750221
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef DeVogelverschrikker het volgende:

[..]

Zorgen dat niemand het ziet ;)
Hoe wil je dat doen?
Hé, kijk daar, een vogel!
pi_130750222
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Sylvana het volgende:
Polsen doorsnijden is lastig, je moet iig in de lengte van je arm snijden en niet overdwars zoals veel mensen doen.
Overdosis is de kans te groot dat je alleen tijdje slaapt/bewusteloos bent. Met drank erbij is wel succesvoller vaak.
Ophanging kan mislukken en dan heb je je nek gebroken.
Jezelf wurgen/laten stikken is ook lastig.
Jezelf verdrinken of van een hoog gebouw springen is het makkelijkst.
Jezelf doodschieten is hier in NL lastig, tenzij je vergunning hebt als jagen je hobby is.
En bij polsen doorsnijden snijd je niet in grote vaten, waardoor het proces erg langzaam gaat.

Bij het doorsnijden van de halsslagader moet je kennelijk best diep gaan, en vallen mensen vaak al flauw voordat ze die diepte hebben bereikt. Waarschijnlijk uit instinct zoals je dat ook in die dierenfilms ziet wanneer een leeuw naar de hals van zijn prooi grijpt.
pi_130750239
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef kristalhelder het volgende:
Overdosis water is echt een klotemanier. Ik heb al buikpijn na 3 glazen en je moet echt veel drinken om knockie te gaan, dus ik denk dat je je tijdens het drinken heel beroerd gaat voelen en dat je hele lichaam schreeuwt om niet door te drinken. Kan je zelfs nog beter OD'en met drugs.
Als je er echt moeite voor wilt doen, dan is de beste optie cyaankali. Maar daar moet je wel enige kennis voor vergaren. Of je moet een scheikundige kennen, die hebben het zo voor je.
  maandag 2 september 2013 @ 19:08:35 #38
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130750255
Weer zo'n zelfmoord topic..
ben je inspiratie aan het opdoen ofzo? :')
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
  maandag 2 september 2013 @ 19:09:03 #39
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_130750278
De opties zover even geput uit mijn eigen ervaringen,

-Met een mes geeft enorm veel troep, afrader.

-Voor de trein willen springen maar de trein missen, ( :') )

-met alcohol drugs, pillen zware afrader je gaat tegen de vlakte aan spuugt alles onder met spoed een ritje naar het ziekenhuis maag leegpompen, en aan het infuus... Nee niet leuk en zo.

Verhanging moet effectief zijn maar dat lijkt me niks, volg dit topic verder wel eventjes :@
The Art Of Lying
  maandag 2 september 2013 @ 19:09:11 #40
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750287
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als je er echt moeite voor wilt doen, dan is de beste optie cyaankali. Maar daar moet je wel enige kennis voor vergaren. Of je moet een scheikundige kennen, die hebben het zo voor je.
Klopt, als dat misgaat ben je echt heel eng verminkt.
pi_130750301
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

En bij polsen doorsnijden snijd je niet in grote vaten, waardoor het proces erg langzaam gaat.

Bij het doorsnijden van de halsslagader moet je kennelijk best diep gaan, en vallen mensen vaak al flauw voordat ze die diepte hebben bereikt. Waarschijnlijk uit instinct zoals je dat ook in die dierenfilms ziet wanneer een leeuw naar de hals van zijn prooi grijpt.
Bovendien zitten bij de slagaders enorm veel pijnreceptoren, om aan te geven hoe belangrijk dat gebied is....dus het is ook een vrij pijnlijke manier van sterven.
pi_130750308
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DeVogelverschrikker het volgende:

Een keer een sprong als deze:

Maar ik denk dat je zo heldhaftig toch niet zult springen als je springt.
  maandag 2 september 2013 @ 19:09:55 #43
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750314
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef yulian het volgende:
De opties zover even geput uit mijn eigen ervaringen,

-Met een mes geeft enorm veel troep, afrader.

-Voor de trein willen springen maar de trein missen, ( :') )

-met alcohol drugs, pillen zware afrader je gaat tegen de vlakte aan spuugt alles onder met spoed een ritje naar het ziekenhuis maag leegpompen, en aan het infuus... Nee niet leuk en zo.

Verhanging moet effectief zijn maar dat lijkt me niks, volg dit topic verder wel eventjes :@
Jij bent ervaringsexpert :o
pi_130750325
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen?
Hé, kijk daar, een vogel!
Gewoon 's morgens vroeg of 's avonds laat als het donker is. Je valt 9 meter per seconde naar beneden, dus je bent zo beneden. Moet iemand net toevallig kijken.
  maandag 2 september 2013 @ 19:10:31 #45
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_130750340
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Een keer een sprong als deze:

Maar ik denk dat je zo heldhaftig toch niet zult springen als je springt.
Ook geprobeerd trouwens, gebouw was te laag :')
The Art Of Lying
pi_130750379
Wat een inspiratieloze bagger. Zulk saai pragmatisme zet iig wel aan tot, ja.
pi_130750395
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Moet dan werkelijk alles om de buitenwereld draaien? :')

het boeide ook niemand toen die mensen leden, dus waaraan verdienen de buitenstaanders überhaupt zoveel begrip?
pi_130750397
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Jij bent ervaringsexpert :o
Ik ook hoor, ben toevallig vandaag uit het zkh ontslagen. Weer gezakt voor een TS :')
pi_130750437
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Moet dan werkelijk alles om de buitenwereld draaien? :')

het boeide ook niemand toen die mensen leden, dus waaraan verdienen de buitenstaanders überhaupt zoveel begrip?
Je denkt dat iedereen er iets mee te maken heeft? :') x oneindig
pi_130750459
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef kristalhelder het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kan me gewoon niet voorstellen dat water zoveel pijn kan doen.
pi_130750479
Gewoon heroïne. Dan ga je dood in volle glorie.
  maandag 2 september 2013 @ 19:14:24 #52
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_130750495
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ook hoor, ben toevallig vandaag uit het zkh ontslagen. Weer gezakt voor een TS :')
Volgende keer beter, sterkte gewenst :)
The Art Of Lying
pi_130750516
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
Over twee jaar kan men zich aanmelden voor een commerciele ruimtereis van vijf minuten. Lijkt me wel wat om de eerste te zijn die zich in de ruime heeft opgehangen oid. Suicide in space. Mooie krantenkop, me dunkt.
Hoe wil je dat doen zonder zwaartekracht? :') :') :')
pi_130750541
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef yulian het volgende:

[..]

Volgende keer beter, sterkte gewenst :)
Thnx :)
  maandag 2 september 2013 @ 19:15:48 #55
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750561
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Kan me gewoon niet voorstellen dat water zoveel pijn kan doen.
Drink nu maar eens 4 glazen achter elkaar en post dan hier ;)
  maandag 2 september 2013 @ 19:15:54 #56
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130750566
Gewoon een huurmoordenaar in huren om je om zeep te helpen, dat geld heb je toch niks meer aan :')
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
  maandag 2 september 2013 @ 19:17:05 #57
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130750626
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

Ik denk niet dat ik zoiets snel zou doorzetten, maar als ik er dan in een rare situatie in het leven wel voor zou kiezen, dan zou ik gaan voor dodelijke pillen nemen en dan gaan slapen.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_130750644
Tegen een boom rijden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130750650
quote:
13s.gif Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je denkt dat iedereen er iets mee te maken heeft? :') x oneindig
Waar heb je het over? Jij zeikt de hele tijd over hoe het wel niet voor ''anderen'' moet zijn.
pi_130750664
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef stoereboii het volgende:
Hoe wil je dat doen zonder zwaartekracht?
Als ik een lang genoeg touw meeneem, deze vastbindt (aan shuttle en nek) dan stik ik vanzelf wel...
  maandag 2 september 2013 @ 19:17:59 #61
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750676
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef Miniem het volgende:
Tegen een boom rijden.
Weinig kans van slagen
pi_130750688
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Drink nu maar eens 4 glazen achter elkaar en post dan hier ;)
Aight. Zal ik doen...
  maandag 2 september 2013 @ 19:18:57 #63
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750724
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Aight. Zal ik doen...
Grote glazen en zonder pauzes langer dan 5 seconden
pi_130750751
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Weinig kans van slagen
Als je echt serieus advies wilt over dit onderwerp, praat dan aub eerst met mij voordat je enige actie onderneem. Ik heb extreem veel ervaring op dit onderwerp...niet qua pogingen ofzo maar qua gevallen die ik geholpen heb.
  maandag 2 september 2013 @ 19:20:12 #65
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750793
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:19 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als je echt serieus advies wilt over dit onderwerp, praat dan aub eerst met mij voordat je enige actie onderneem. Ik heb extreem veel ervaring op dit onderwerp...niet qua pogingen ofzo maar qua gevallen die ik geholpen heb.
Ik ben tevreden en gelukkig, dus nee ;)
pi_130750798
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Weinig kans van slagen
Omdat?
  maandag 2 september 2013 @ 19:20:54 #67
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750822
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Omdat?
Je zal maar net te zacht rijden of verkeerd raken
  maandag 2 september 2013 @ 19:21:28 #68
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_130750848
Overdosis, lekker trippend doodgaan
pi_130750857
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Ik ben tevreden en gelukkig, dus nee ;)
oke ik dacht even dat je er nog mee rondliep. Geldt overigens voor iedereen voor wie dit onderwerp actueel is..
pi_130750875
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Je zal maar net te zacht rijden of verkeerd raken
Vol gas, en hoeft niet tegen een boom he.
  maandag 2 september 2013 @ 19:22:37 #71
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750902
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

oke ik dacht even dat je er nog mee rondliep. Geldt overigens voor iedereen voor wie dit onderwerp actueel is..
Nee, praat alleen maar uit intuitie, boom leek me gwn niet het effectiefst
pi_130750941
Ik denk toch voor een trein. Maar ik denk dat ik echt een lafaard ben en als die trein er aan komt snel van het spoor ga.
pi_130750954
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:22 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Nee, praat alleen maar uit intuitie, boom leek me gwn niet het effectiefst
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..
pi_130750964
Ik denk dat met 150 tegen een dikke boom aanrijden een zeer makkelijke manier kan zijn om zelfmoord te plegen. Moeilijkste lijkt me om de hele tijd recht op die boom af te gaan en op het laatste niet te moeten uitwijken.
  maandag 2 september 2013 @ 19:24:34 #75
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130750979
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..
Zo bedoelde ik jet ook meer
pi_130750992
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Oldtimer zonder airbags niet.
pi_130750998
Maar grotere kans dat je er dan uitkomt als een Koos Alberts of Christopher Reeve, met een trein heb je meer zekerheid op de dood denk ik.
pi_130751006
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch voor een trein. Maar ik denk dat ik echt een lafaard ben en als die trein er aan komt snel van het spoor ga.
Trein is 1 van de slechtste opties. Bekijk maar eens foto's van mensen die dat geprobeerd hebben....meer dan 70% van de trein aanrijdingen met mensen zijn NIET dodelijk...ga maar na hoe je er dan bijligt..
  maandag 2 september 2013 @ 19:25:16 #79
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130751010
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oldtimer zonder airbags niet.
Moet je die wel hebben ;)
pi_130751042
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Moet je die wel hebben ;)
Koop je een barrel voor 1000 euro.
Ben je er vanaf hoor. :)
pi_130751050
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Grote glazen en zonder pauzes langer dan 5 seconden
Dat is zwaarder dan ik dacht.

En ja ik heb inderdaad buikpijn.

Oh, en nog zoiets kuts is dat ik kennelijk mineraalwater met prik heb gepakt. Nu heb ik hier 4 van die flessen staan :r

Nouja, 3 dan. Die ene is zo goed als leeg na die 4 glazen.
pi_130751071
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Miniem het volgende:

[..]

Koop je een barrel voor 1000 euro.
Ben je er vanaf hoor. :)
Als je zon barrel hebt zou je beter kunnen gaan voor een C02 vergiftiging.
pi_130751077
Vakantie naar de VS, een pistool kopen en dan door m'n kop schieten.
pi_130751097
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Vakantie naar de VS, een pistool kopen en dan door m'n kop schieten.
Een van de beste opties.
pi_130751103
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als ik een lang genoeg touw meeneem, deze vastbindt (aan shuttle en nek) dan stik ik vanzelf wel...
je kan natuurlijk ook gewoon naar huiten gaan daar ^O^
compact en kleverig.
pi_130751113
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Trein is 1 van de slechtste opties. Bekijk maar eens foto's van mensen die dat geprobeerd hebben....meer dan 70% van de trein aanrijdingen met mensen zijn NIET dodelijk...ga maar na hoe je er dan bijligt..
Ja, ik ken zo'n jongen (zat bij mij op de havo) Die klapte terug op het perron en had alleen zijn benen verbrijzeld. Maar zit nu dus wel in een rolstoel.
pi_130751132
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als je zon barrel hebt zou je beter kunnen gaan voor een C02 vergiftiging.
Wat jij wil.
pi_130751171
Ik heb nu een fles van 1,5 liter leeg. Van wat ik heb gelezen zijn er al mensen gestorven bij 3 liter. Daar kan ik me dan nog niet meteen iets bij voorstellen.

Hoewel ik wordt wel iets lichter in het hoofd...
pi_130751180
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, ik ken zo'n jongen (zat bij mij op de havo) Die klapte terug op het perron en had alleen zijn benen verbrijzeld. Maar zit nu dus wel in een rolstoel.
Precies...zo zijn er heel veel gevallen...En als je wel goed geraakt wordt is er niets van je over....denk aan de trauma's die je bezorgt...dat zijn er dan honderden...als je bijvoorbeeld gevonden wordt ergens dan zijn het maar enkele mensen, waaronder agenten die het heel vaak meemaken.
  maandag 2 september 2013 @ 19:29:08 #90
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130751202
Op een markt in Mekka roepen dat Allah een varken is.
pi_130751231
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Ik heb nu een fles van 1,5 liter leeg. Van wat ik heb gelezen zijn er al mensen gestorven bij 3 liter. Daar kan ik me dan nog niet meteen iets bij voorstellen.

Teveel water drinken leidt tot het opzwellen van je hersenpan, wat EXTREEM pijnlijk is. Het is misschien wel 1 van de meest pijnlijke doden die je kan lijden.
pi_130751262
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef warp995 het volgende:
Op een markt in Mekka roepen dat Allah een varken is.
HAHA, erg leuk....en effectief. Maar toch erg pijnlijk.
  maandag 2 september 2013 @ 19:30:18 #93
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130751266
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

:') Dag hoor.

Lijkt me niet echt iets voor hier eigenlijk :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')