Zou je denken..?quote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:
Luchtdrukgeweer door je hart is dodelijk gok ik? Dus kan wel..
Je wilde toch een normaal antwoord.quote:Op maandag 2 september 2013 18:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Alsof je dat zomaar krijgt in dit land
Vooral een realistisch antwoord.quote:Op maandag 2 september 2013 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je wilde toch een normaal antwoord.
Kogel is idd het beste, hoog kaliber holle kogel...dan moet het wel lukken. Anders een hoog gebouw opzoeken...andere opties brengen geen zekerheid.quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Na aanleiding van een discussie pasgeleden over mensen die voor een trein springen dit topic.
Want als voor een trein springen volgens velen zo verkeerd is, hoe zou iemand zijn leven dan beter kunnen beëindigen?
Met andere woorden, hoe zou jij je leven beëindigen als je ervoor koos er niet meer mee verder te gaan?
Graag serieuze reacties en geen onzin praat.
Zelf zou ik de voorkeur geven aan een kogel door het hoofd. Maar aangezien het hier in NL moeilijk wordt gemaakt om aan een wapen te komen is dat niet zo gemakkelijk.
Bij je 2de vraag ga je al de fout in...waar jij geen probleem in ziet ziet een ander die wel. En jij kan onmogelijk voor een ander praten. tadaquote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt
Niet moeilijk.
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt
Als dit niet het geval is zie ik geen reden tot zelfmoord.
de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten
Formaliteit.
met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was
Anders pleeg je geen zelfmoord.
ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen 1 tot en met 5, en
de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.
Formaliteit.
Ik snap het probleem niet?
Ze zijn echt niet zo snel overtuigd. Zeker niet als het een 20er betreft bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt
Niet moeilijk.
de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt
Als dit niet het geval is zie ik geen reden tot zelfmoord.
de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten
Formaliteit.
met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was
Anders pleeg je geen zelfmoord.
ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen 1 tot en met 5, en
de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.
Formaliteit.
Ik snap het probleem niet?
Ja, want ondraaglijk leiden is niet te herkennen?quote:Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Bij je 2de vraag ga je al de fout in...waar jij geen probleem in ziet ziet een ander die wel. En jij kan onmogelijk voor een ander praten. tada
Jij weer met je heroïnequote:Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Coco24 het volgende:
Dan zou ik voor het eerst in m'n leven heroine inspuiten en dan steeds iets meer, tot ik gelukzalig in slaap val
Wat noem jij ondraaglijk lijden? Fysiek?quote:Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want ondraaglijk leiden is niet te herkennen?
Beter dan voor de trein springen iigquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Hoe wil jij nou weten welke dosis je nodig hebt om het fataal te laten zijn.
Zelfs delen uit je lijf snijden doen ze nog eerder dan euthanasie. Als je volgepompt ligt met morfine codeine, bloedverdunners en spierverslappers...dan kom je uiteindelijk in aanmerking voor euthanasie...maar in bijna alle gevallen is dat maar enkele weken voor de natuurlijke dood...Wat dus inhoudt dat die mensen ontzettend veel geleden hebben...Die regels zouden eigenlijk versoepelt moeten worden...Mensen die uberhaupt niet willen leven zijn ook extreem contra-productief...Mijn mening.quote:Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ze zijn echt niet zo snel overtuigd. Zeker niet als het een 20er betreft bijvoorbeeld.
Ondraaglijk is bij iedereen een ander niveau....een kind van 6 zal het niveau ondraaglijk eerder aangeven dan een 70 jarige...bij wijze van.quote:Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want ondraaglijk leiden is niet te herkennen?
Want als dat opgeruimd moet worden is de politie niet uren bezig?quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Voor de trein springen is echt heel irritant; vertraging e.d.
Ik zou van een heel hoog gebouw springen, alsof je eventjes vliegt....
Zo werkt dat niet meid. Vaak gaan junks out van dat spul maar worden ze daarna weer wakker en zitten ze in de trip. Op het moment dat je dus out gaat maar nog niet een dodelijke hoeveelheid hebt bereikt kun je dus al niet meer verder spuiten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Beter dan voor de trein springen iigGewoon blijven inspuiten toch? Tot het mis gaat?
Juist als je in een trip zit dan wil je meer.quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet meid. Vaak gaan junks out van dat spul maar worden ze daarna weer wakker en zitten ze in de trip. Op het moment dat je dus out gaat maar nog niet een dodelijke hoeveelheid hebt bereikt kun je dus al niet meer verder spuiten.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Zorgen dat niemand het zietquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want als dat opgeruimd moet worden is de politie niet uren bezig?
En als mensen je zien hebben ze geen trauma?
Jij weet het niet, want van heroine ga je niet spacen. Is alleen maar zwaar bedwelmendquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet meid. Vaak gaan junks out van dat spul maar worden ze daarna weer wakker en zitten ze in de trip. Op het moment dat je dus out gaat maar nog niet een dodelijke hoeveelheid hebt bereikt kun je dus al niet meer verder spuiten.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Hoe wil je dat doen?quote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Zorgen dat niemand het ziet
En bij polsen doorsnijden snijd je niet in grote vaten, waardoor het proces erg langzaam gaat.quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Sylvana het volgende:
Polsen doorsnijden is lastig, je moet iig in de lengte van je arm snijden en niet overdwars zoals veel mensen doen.
Overdosis is de kans te groot dat je alleen tijdje slaapt/bewusteloos bent. Met drank erbij is wel succesvoller vaak.
Ophanging kan mislukken en dan heb je je nek gebroken.
Jezelf wurgen/laten stikken is ook lastig.
Jezelf verdrinken of van een hoog gebouw springen is het makkelijkst.
Jezelf doodschieten is hier in NL lastig, tenzij je vergunning hebt als jagen je hobby is.
Als je er echt moeite voor wilt doen, dan is de beste optie cyaankali. Maar daar moet je wel enige kennis voor vergaren. Of je moet een scheikundige kennen, die hebben het zo voor je.quote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef kristalhelder het volgende:
Overdosis water is echt een klotemanier. Ik heb al buikpijn na 3 glazen en je moet echt veel drinken om knockie te gaan, dus ik denk dat je je tijdens het drinken heel beroerd gaat voelen en dat je hele lichaam schreeuwt om niet door te drinken. Kan je zelfs nog beter OD'en met drugs.
Klopt, als dat misgaat ben je echt heel eng verminkt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je er echt moeite voor wilt doen, dan is de beste optie cyaankali. Maar daar moet je wel enige kennis voor vergaren. Of je moet een scheikundige kennen, die hebben het zo voor je.
Bovendien zitten bij de slagaders enorm veel pijnreceptoren, om aan te geven hoe belangrijk dat gebied is....dus het is ook een vrij pijnlijke manier van sterven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En bij polsen doorsnijden snijd je niet in grote vaten, waardoor het proces erg langzaam gaat.
Bij het doorsnijden van de halsslagader moet je kennelijk best diep gaan, en vallen mensen vaak al flauw voordat ze die diepte hebben bereikt. Waarschijnlijk uit instinct zoals je dat ook in die dierenfilms ziet wanneer een leeuw naar de hals van zijn prooi grijpt.
Een keer een sprong als deze:quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Ik zou van een heel hoog gebouw springen, alsof je eventjes vliegt....
Jij bent ervaringsexpertquote:Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef yulian het volgende:
De opties zover even geput uit mijn eigen ervaringen,
-Met een mes geeft enorm veel troep, afrader.
-Voor de trein willen springen maar de trein missen, ()
-met alcohol drugs, pillen zware afrader je gaat tegen de vlakte aan spuugt alles onder met spoed een ritje naar het ziekenhuis maag leegpompen, en aan het infuus... Nee niet leuk en zo.
Verhanging moet effectief zijn maar dat lijkt me niks, volg dit topic verder wel eventjes
Gewoon 's morgens vroeg of 's avonds laat als het donker is. Je valt 9 meter per seconde naar beneden, dus je bent zo beneden. Moet iemand net toevallig kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Hé, kijk daar, een vogel!
Ook geprobeerd trouwens, gebouw was te laagquote:Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Een keer een sprong als deze:
Maar ik denk dat je zo heldhaftig toch niet zult springen als je springt.
Moet dan werkelijk alles om de buitenwereld draaien?quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want als dat opgeruimd moet worden is de politie niet uren bezig?
En als mensen je zien hebben ze geen trauma?
Je denkt dat iedereen er iets mee te maken heeft?quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Moet dan werkelijk alles om de buitenwereld draaien?![]()
het boeide ook niemand toen die mensen leden, dus waaraan verdienen de buitenstaanders überhaupt zoveel begrip?
Hoe weet je dat zo zeker? Kan me gewoon niet voorstellen dat water zoveel pijn kan doen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef kristalhelder het volgende:
Overdosis water is echt een klotemanier. Ik heb al buikpijn na 3 glazen en je moet echt veel drinken om knockie te gaan, dus ik denk dat je je tijdens het drinken heel beroerd gaat voelen en dat je hele lichaam schreeuwt om niet door te drinken. Kan je zelfs nog beter OD'en met drugs.
Volgende keer beter, sterkte gewenstquote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben toevallig vandaag uit het zkh ontslagen. Weer gezakt voor een TS
Hoe wil je dat doen zonder zwaartekracht?quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
Over twee jaar kan men zich aanmelden voor een commerciele ruimtereis van vijf minuten. Lijkt me wel wat om de eerste te zijn die zich in de ruime heeft opgehangen oid. Suicide in space. Mooie krantenkop, me dunkt.
Thnxquote:Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef yulian het volgende:
[..]
Volgende keer beter, sterkte gewenst
Drink nu maar eens 4 glazen achter elkaar en post dan hierquote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Kan me gewoon niet voorstellen dat water zoveel pijn kan doen.
Ik denk niet dat ik zoiets snel zou doorzetten, maar als ik er dan in een rare situatie in het leven wel voor zou kiezen, dan zou ik gaan voor dodelijke pillen nemen en dan gaan slapen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Na aanleiding van een discussie pasgeleden over mensen die voor een trein springen dit topic.
Want als voor een trein springen volgens velen zo verkeerd is, hoe zou iemand zijn leven dan beter kunnen beëindigen?
Met andere woorden, hoe zou jij je leven beëindigen als je ervoor koos er niet meer mee verder te gaan?
Graag serieuze reacties en geen onzin praat.
Zelf zou ik de voorkeur geven aan een kogel door het hoofd. Maar aangezien het hier in NL moeilijk wordt gemaakt om aan een wapen te komen is dat niet zo gemakkelijk.
Waar heb je het over? Jij zeikt de hele tijd over hoe het wel niet voor ''anderen'' moet zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt dat iedereen er iets mee te maken heeft?x oneindig
Als ik een lang genoeg touw meeneem, deze vastbindt (aan shuttle en nek) dan stik ik vanzelf wel...quote:Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef stoereboii het volgende:
Hoe wil je dat doen zonder zwaartekracht?
Aight. Zal ik doen...quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Drink nu maar eens 4 glazen achter elkaar en post dan hier
Als je echt serieus advies wilt over dit onderwerp, praat dan aub eerst met mij voordat je enige actie onderneem. Ik heb extreem veel ervaring op dit onderwerp...niet qua pogingen ofzo maar qua gevallen die ik geholpen heb.quote:
Ik ben tevreden en gelukkig, dus neequote:Op maandag 2 september 2013 19:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je echt serieus advies wilt over dit onderwerp, praat dan aub eerst met mij voordat je enige actie onderneem. Ik heb extreem veel ervaring op dit onderwerp...niet qua pogingen ofzo maar qua gevallen die ik geholpen heb.
oke ik dacht even dat je er nog mee rondliep. Geldt overigens voor iedereen voor wie dit onderwerp actueel is..quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik ben tevreden en gelukkig, dus nee
Vol gas, en hoeft niet tegen een boom he.quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je zal maar net te zacht rijden of verkeerd raken
Nee, praat alleen maar uit intuitie, boom leek me gwn niet het effectiefstquote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
oke ik dacht even dat je er nog mee rondliep. Geldt overigens voor iedereen voor wie dit onderwerp actueel is..
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..quote:Op maandag 2 september 2013 19:22 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, praat alleen maar uit intuitie, boom leek me gwn niet het effectiefst
Zo bedoelde ik jet ook meerquote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..
Oldtimer zonder airbags niet.quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..
Trein is 1 van de slechtste opties. Bekijk maar eens foto's van mensen die dat geprobeerd hebben....meer dan 70% van de trein aanrijdingen met mensen zijn NIET dodelijk...ga maar na hoe je er dan bijligt..quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch voor een trein. Maar ik denk dat ik echt een lafaard ben en als die trein er aan komt snel van het spoor ga.
Dat is zwaarder dan ik dacht.quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Grote glazen en zonder pauzes langer dan 5 seconden
Als je zon barrel hebt zou je beter kunnen gaan voor een C02 vergiftiging.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Koop je een barrel voor 1000 euro.
Ben je er vanaf hoor.
Een van de beste opties.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Vakantie naar de VS, een pistool kopen en dan door m'n kop schieten.
je kan natuurlijk ook gewoon naar huiten gaan daarquote:Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik een lang genoeg touw meeneem, deze vastbindt (aan shuttle en nek) dan stik ik vanzelf wel...
Ja, ik ken zo'n jongen (zat bij mij op de havo) Die klapte terug op het perron en had alleen zijn benen verbrijzeld. Maar zit nu dus wel in een rolstoel.quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Trein is 1 van de slechtste opties. Bekijk maar eens foto's van mensen die dat geprobeerd hebben....meer dan 70% van de trein aanrijdingen met mensen zijn NIET dodelijk...ga maar na hoe je er dan bijligt..
Wat jij wil.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je zon barrel hebt zou je beter kunnen gaan voor een C02 vergiftiging.
Precies...zo zijn er heel veel gevallen...En als je wel goed geraakt wordt is er niets van je over....denk aan de trauma's die je bezorgt...dat zijn er dan honderden...als je bijvoorbeeld gevonden wordt ergens dan zijn het maar enkele mensen, waaronder agenten die het heel vaak meemaken.quote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik ken zo'n jongen (zat bij mij op de havo) Die klapte terug op het perron en had alleen zijn benen verbrijzeld. Maar zit nu dus wel in een rolstoel.
Teveel water drinken leidt tot het opzwellen van je hersenpan, wat EXTREEM pijnlijk is. Het is misschien wel 1 van de meest pijnlijke doden die je kan lijden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Ik heb nu een fles van 1,5 liter leeg. Van wat ik heb gelezen zijn er al mensen gestorven bij 3 liter. Daar kan ik me dan nog niet meteen iets bij voorstellen.
Hoewel ik wordt wel iets lichter in het hoofd...
HAHA, erg leuk....en effectief. Maar toch erg pijnlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef warp995 het volgende:
Op een markt in Mekka roepen dat Allah een varken is.
quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Ik heb nu een fles van 1,5 liter leeg. Van wat ik heb gelezen zijn er al mensen gestorven bij 3 liter. Daar kan ik me dan nog niet meteen iets bij voorstellen.
Hoewel ik wordt wel iets lichter in het hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |