Volgende keer beter, sterkte gewenstquote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben toevallig vandaag uit het zkh ontslagen. Weer gezakt voor een TS
Hoe wil je dat doen zonder zwaartekracht?quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
Over twee jaar kan men zich aanmelden voor een commerciele ruimtereis van vijf minuten. Lijkt me wel wat om de eerste te zijn die zich in de ruime heeft opgehangen oid. Suicide in space. Mooie krantenkop, me dunkt.
Thnxquote:Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef yulian het volgende:
[..]
Volgende keer beter, sterkte gewenst
Drink nu maar eens 4 glazen achter elkaar en post dan hierquote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Kan me gewoon niet voorstellen dat water zoveel pijn kan doen.
Ik denk niet dat ik zoiets snel zou doorzetten, maar als ik er dan in een rare situatie in het leven wel voor zou kiezen, dan zou ik gaan voor dodelijke pillen nemen en dan gaan slapen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Na aanleiding van een discussie pasgeleden over mensen die voor een trein springen dit topic.
Want als voor een trein springen volgens velen zo verkeerd is, hoe zou iemand zijn leven dan beter kunnen beëindigen?
Met andere woorden, hoe zou jij je leven beëindigen als je ervoor koos er niet meer mee verder te gaan?
Graag serieuze reacties en geen onzin praat.
Zelf zou ik de voorkeur geven aan een kogel door het hoofd. Maar aangezien het hier in NL moeilijk wordt gemaakt om aan een wapen te komen is dat niet zo gemakkelijk.
Waar heb je het over? Jij zeikt de hele tijd over hoe het wel niet voor ''anderen'' moet zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt dat iedereen er iets mee te maken heeft?x oneindig
Als ik een lang genoeg touw meeneem, deze vastbindt (aan shuttle en nek) dan stik ik vanzelf wel...quote:Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef stoereboii het volgende:
Hoe wil je dat doen zonder zwaartekracht?
Aight. Zal ik doen...quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Drink nu maar eens 4 glazen achter elkaar en post dan hier
Als je echt serieus advies wilt over dit onderwerp, praat dan aub eerst met mij voordat je enige actie onderneem. Ik heb extreem veel ervaring op dit onderwerp...niet qua pogingen ofzo maar qua gevallen die ik geholpen heb.quote:
Ik ben tevreden en gelukkig, dus neequote:Op maandag 2 september 2013 19:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je echt serieus advies wilt over dit onderwerp, praat dan aub eerst met mij voordat je enige actie onderneem. Ik heb extreem veel ervaring op dit onderwerp...niet qua pogingen ofzo maar qua gevallen die ik geholpen heb.
oke ik dacht even dat je er nog mee rondliep. Geldt overigens voor iedereen voor wie dit onderwerp actueel is..quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik ben tevreden en gelukkig, dus nee
Vol gas, en hoeft niet tegen een boom he.quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je zal maar net te zacht rijden of verkeerd raken
Nee, praat alleen maar uit intuitie, boom leek me gwn niet het effectiefstquote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
oke ik dacht even dat je er nog mee rondliep. Geldt overigens voor iedereen voor wie dit onderwerp actueel is..
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..quote:Op maandag 2 september 2013 19:22 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, praat alleen maar uit intuitie, boom leek me gwn niet het effectiefst
Zo bedoelde ik jet ook meerquote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |