Oldtimer zonder airbags niet.quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is idd niet erg effectief, bijna elke auto heeft al airbags plus kreukelzones...dat overleef je vaak wel...en helemaal mismaakt ben je als je het overleeft. Er zijn veel betere manieren..
Trein is 1 van de slechtste opties. Bekijk maar eens foto's van mensen die dat geprobeerd hebben....meer dan 70% van de trein aanrijdingen met mensen zijn NIET dodelijk...ga maar na hoe je er dan bijligt..quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch voor een trein. Maar ik denk dat ik echt een lafaard ben en als die trein er aan komt snel van het spoor ga.
Dat is zwaarder dan ik dacht.quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Grote glazen en zonder pauzes langer dan 5 seconden
Als je zon barrel hebt zou je beter kunnen gaan voor een C02 vergiftiging.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Koop je een barrel voor 1000 euro.
Ben je er vanaf hoor.
Een van de beste opties.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Vakantie naar de VS, een pistool kopen en dan door m'n kop schieten.
je kan natuurlijk ook gewoon naar huiten gaan daarquote:Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik een lang genoeg touw meeneem, deze vastbindt (aan shuttle en nek) dan stik ik vanzelf wel...
Ja, ik ken zo'n jongen (zat bij mij op de havo) Die klapte terug op het perron en had alleen zijn benen verbrijzeld. Maar zit nu dus wel in een rolstoel.quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Trein is 1 van de slechtste opties. Bekijk maar eens foto's van mensen die dat geprobeerd hebben....meer dan 70% van de trein aanrijdingen met mensen zijn NIET dodelijk...ga maar na hoe je er dan bijligt..
Wat jij wil.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je zon barrel hebt zou je beter kunnen gaan voor een C02 vergiftiging.
Precies...zo zijn er heel veel gevallen...En als je wel goed geraakt wordt is er niets van je over....denk aan de trauma's die je bezorgt...dat zijn er dan honderden...als je bijvoorbeeld gevonden wordt ergens dan zijn het maar enkele mensen, waaronder agenten die het heel vaak meemaken.quote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik ken zo'n jongen (zat bij mij op de havo) Die klapte terug op het perron en had alleen zijn benen verbrijzeld. Maar zit nu dus wel in een rolstoel.
Teveel water drinken leidt tot het opzwellen van je hersenpan, wat EXTREEM pijnlijk is. Het is misschien wel 1 van de meest pijnlijke doden die je kan lijden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Ik heb nu een fles van 1,5 liter leeg. Van wat ik heb gelezen zijn er al mensen gestorven bij 3 liter. Daar kan ik me dan nog niet meteen iets bij voorstellen.
Hoewel ik wordt wel iets lichter in het hoofd...
HAHA, erg leuk....en effectief. Maar toch erg pijnlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef warp995 het volgende:
Op een markt in Mekka roepen dat Allah een varken is.
quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Ik heb nu een fles van 1,5 liter leeg. Van wat ik heb gelezen zijn er al mensen gestorven bij 3 liter. Daar kan ik me dan nog niet meteen iets bij voorstellen.
Hoewel ik wordt wel iets lichter in het hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |