Ja ik zat er op te azen, sorry.quote:
Kapper.quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zat er op te azen, sorry.
Is Pietertje inmiddels niet veel te groot voor DWDD?quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt er nog een keer zo'n lollige DWDD-meet?
Ik wil op vrijdag. Dan hebben we Pietertje.
Nou, deze sla ik lekker overquote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
-Obama & Syrië: Twan Huys en Natalie Righton
-Jan Donkers en Katja Herbers over nieuwe biografie Salinger
-'Hou je aan je woord': Arjen Lubach, Paulien Cornelisse
-Nieuwe huisband Tangarine
Wat een line up!
Paulienquote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Wat een line up!
Huys en Lubach zijn wel te duwen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Wat een line up!
Staat garant voor een flopshow!quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Wat een line up!
Ik kan tegenwoordig elke dag, dus zeg het maarquote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Karina wanneer gaan we meeten bij DWDD?
Koos Werkeloos.quote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig elke dag, dus zeg het maarVoor mij is het dichtbij dus ik wil nog wel een keertje.
Deze vrijdag meteen? Kan toch ook over een week of wat? Dan zijn er misschien meer die kunnen/willen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijdag graag.
Woensdag kan evt ook, maar dan is er haast bij
quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
Oh en dan wel weer op het balkon zitten, anders komen we in beeld namelijk.
Ja een vrijdag bedoel ik.quote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze vrijdag meteen? Kan toch ook over een week of wat? Dan zijn er misschien meer die kunnen/willen.
Maar OK misschien even niet in DIT topic regelen
Ah OK, nou open een topic zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja een vrijdag bedoel ik.Ben pas om 5 uur 'afgewerkt' op andere dagen, zoals ze dat hier zo zeggen.
Aan u de eer.quote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK, nou open een topic zou ik zeggen.
Ja ik ben altijd de lulquote:
Volgens mij ga je gewoon aan de zuip corriequote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd de lulMorgenochtend doe ik het wel even, ik ga zo eten maken.
OK verder on topic dan maar.
Als ik thuis ben kan ik ook wel iets in elkaar flansen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd de lulMorgenochtend doe ik het wel even, ik ga zo eten maken.
OK verder on topic dan maar.
Ben je mal, ik doe het morgen wel, die studio loopt niet weg hoorquote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kan ik ook wel iets in elkaar flansen.
Enfin hier gaat het vanavond om in ieder geval.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Wat een line up!
Maar natuurlijk. Hij heeft een nieuw brilmontuur overigens!quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Enfin hier gaat het vanavond om in ieder geval.
Tafelheer stond er niet bij, dat is ons aller Jan Mulder:.
[ afbeelding ]
Na 1 januari pas.quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Kakaroaches het volgende:
Zou dit programma niet naar NLD1 verhuizen en om 19:00 ipv 19:30?
Broekje uit, dit, dat, zus, zo.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Wat een line up!
Ach man, dikke vinger voor je.quote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Het dagelijkse verzetje voor Corrie.
Dat je naar Shownieuws kijkt? Is dat normaal voor CDA-hooligans?quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu Jim van Idols Shownieuws presenteren. Ik huil.
Ik zag het al een paar keer in TT's voorbij komen.quote:
Hij is zo lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu Jim van Idols Shownieuws presenteren. Ik huil.
quote:
Zijn er bij waarbij dat prima gaat, echter komt deze vol de irritatiezone in.quote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijg ik het voor elkaar om de reclames te negeren.
En ik me vermaken met jullie berichtenquote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef Bastiefcg het volgende:
Eindelijk, ik kan me weer kapot irriteren aan dwdd
Dat is waar, sommige negers zijn ook prima.quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet principieel in, dat weet je toch?
CDA-stylequote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef marcodej het volgende:
Doorrr. Bordje macaroni op schoot, niks mis mee.
Betrapt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Te vroeg manIK zag je post oppoppen stinkerd.
Glaasje melk erbij?quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef marcodej het volgende:
Doorrr. Bordje macaroni op schoot, niks mis mee.
Nee, in de vanillevla erna zit al melk.quote:
Dat is het minst belangrijke in deze.quote:
Als je het voor elkaar krijgt 20 miljoen per jaar naar binnen te kruien ben je toch wel een held.quote:
Ik lach me dood.quote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Blijft elk seizoen weer hilarisch, die mensen hier.
"Doorrrrrr".
Niet mooi.quote:
Nee vreselijk dingquote:
Bedankt, echt bedankt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Toen ik dit topic in m'n AT zag was ik even in paniek dat ik het vergeten was, maar gelukkig realiseerde ik me direct daarna dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb op naar deze onzin te kijken.
Dat mat zwarte is vooral lilluk.quote:
Uh oké.quote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Toen ik dit topic in m'n AT zag was ik even in paniek dat ik het vergeten was, maar gelukkig realiseerde ik me direct daarna dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb op naar deze onzin te kijken.
En je ziet zijn wenkbrauwen ook niet.quote:
Uh, okéquote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Interpunctie.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder is al jaren lang dood hij weet het alleen zelf nog niet
Zo zie jij er ook later uit.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Wat een spook achter Twan. Wit haar heel wit gezicht.
Wat een hoop kritiek weer, Cor.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Wat een spook achter Twan. Wit haar heel wit gezicht.
Let dan op, zometeen, net dus. Die witte.quote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een hoop kritiek weer, Cor.
Hij komt zo wel aan tafel.quote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Let dan op, zometeen, net dus. Die witte.
Die is heel vervelend.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
Die ouwe zure lul is er ook weerachter Twan
Wie is dat ook weer?quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
*eensquote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
ze mogen best wel is wat positieve verhalen vertellen over Assad.
Gaan ze Twan in een andere hoek nemen?quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een vrouw. Niet dit meisje als hij vanaf een andere hoek wordt genomen.
Aan tafel zit er nog een.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
Af en toe jaquote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Gaan ze Twan in een andere hoek nemen?
Hij stuurde zijn kleinkinderen altijd keurig op tijd een verjaardagskaart, zegt men.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Assad is zelf natuurlijk ook een extremist.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Assad is beter dan die paupertokkies van een extremisten.
Nee ik bedoelde meer, dat ik mijn hoofd er niet bij kon houden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? De onderwerpen zijn al lang van te voren bekend.
Je hoort altijd maar 1 kant van het verhaal.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Boks.quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef Injetta het volgende:
Hai allemaal, heerlijk weer lekker zeuren over de saaiheid van DWDD..
Ik weet niet, maar hij preekt altijd over hoe vroeger alles beter was.quote:
Ik ook, dat gaat gewoon nooit meer weg dat beeld.......quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Bij Clinton denk ik alleen maar aan, I did not have sex with that woman
Die landen zijn nog niet klaar voor democratie.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Hierro het volgende:
[..]
Assad is zelf natuurlijk ook een extremist.
En The Beatlesquote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar hij preekt altijd over hoe vroeger alles beter was.
waren wij ook nog niet in de Middeleeuwenquote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die landen zijn nog niet klaar voor democratie.
Paperback Writeeeeeeerquote:
Helemaal niks.quote:
Kijk, dat zijn teksten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar doen op die vloer.
Het is toch gewoon leuke muziek The Beatles.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Niks, als je een Koning Keizer Admiraal Don Leo Blokfluit fanboy bent.
Ok dan is het goed, ik ben geen boy.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
nee ik kijk sinds begin, was dit topic kwijtquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Faux.Je bent wel te laat schat.
Beatles zijn prima Tem.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zeiden ze honderden jaren geleden hier ook. Maar wanneer zijn ze volgens jou dan wel klaar voor de democratie? Een land wordt niet van de ene dag op de andere democratisch.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die landen zijn nog niet klaar voor democratie.
Ik probeer Cor op de kast te jagen...quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles zijn prima Tem.
Dit valt me tegen.
Oh je trollt dus.quote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik probeer Cor op de kast te jagen...
Nie geleze.quote:Op maandag 2 september 2013 19:46 schreef Injetta het volgende:
Waar ging het ook al weer over. Ik geloof niet dat het veel indruk op mij gemaakt heeft.
Vijf boeken maar liefstquote:
is er al toch? Wekelijks/maandelijks?quote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef Evertjan het volgende:
ik voorspel binnenkort een DWDD book club zoals bij Oprah
Nu al leuker dan die ouwe doorgerookte Katja.quote:
Met de boekhandelaren, dat vind ik wel een leuk item.quote:Op maandag 2 september 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
is er al toch? Wekelijks/maandelijks?
Oprah die verkoopt ook boekenquote:Op maandag 2 september 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
En een mooi, lief gezichtje.quote:
Dat is het enige item wat echt leuk is. Onbekende mensen die met passie ergens over praten ipv al die nietszeggend BN'ers die ook een mening/product kwijt moeten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
nu al beter dan dit itemquote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met de boekhandelaren, dat vind ik wel een leuk item.
Die past idd prima bij jou in het dorp.quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Nemen jullie Katja maar, dan neem ik hangwangetjes wel.
quote:
Nee dat is die met de facelift die ik al noemde.quote:Op maandag 2 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mens achter Katja moet huilen, lijkt het.
Een mislukte facelift dus....quote:Op maandag 2 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is die met de facelift die ik al noemde.
Nee, nee, nee.quote:Op maandag 2 september 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej bijdehandtje, moet je klappies.
een boek rondom een hypequote:
Wij blijven trouw natuurlijk!quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
Even benieuwd, kijken jullie vaker het tweede deel van DWDD of het journaal?
Het Journaal kijk ik wel terug op uitzendinguitgesteld.nlquote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
Dwdd.quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
Tweede deel natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
Vieze beelden heb jij zegquote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef alors het volgende:
Hij likt zeker de witte harige aars van Peter Vandermeersch.
Ik kijk nooit het achtuurjournaal. Kijk het om 18u altijd en dat vind ik wel genoeg crisis, rampspoed, Syrië en kutnieuws voor de dag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
Prima geconserveerd dus.quote:
Nee dat is altijd de leukste ergernis namelijkquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
Veel tweede deel-kijkersJullie zappen niet weg bij de muziek?
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
Nee, ik zet wel het geluid uit.....quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
Idem. Dan liever feelgood-TV met Matthijs.quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Ik kijk nooit het achtuurjournaal. Kijk het om 18u altijd en dat vind ik wel genoeg crisis, rampspoed, Syrië en kutnieuws voor de dag.
Geen voetbalfans, DERKSEN & SNEIJDERquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
maar goed wel een topavond met DWDD en dan zo nog VI en Voetbalfans met als afsluiting RTL Late Night en P&W
kuddevolkquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
maar goed wel een topavond met DWDD en dan zo nog VI en Voetbalfans met als afsluiting RTL Late Night en P&W
Nee, muziek is altijd een topshow.quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
De maandag is een topdag!quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
als ik al besluit om het tweede deel te kijken is dat het moment waarop ik definitief wegzapquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is altijd de leukste ergernis namelijk
topshow.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen voetbalfans, DERKSEN & SNEIJDER
welnee, ik dans altijd meequote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
Toch wil jij ook in het winnende topic gepost hebben.quote:
broekje kan uit mensen!quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ar goed wel een topavond met DWDD en dan zo nog VI en Voetbalfans met als afsluiting RTL Late Night en P&W
winnende topic?quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch wil jij ook in het winnende topic gepost hebben.
Hopelijk zeikt hij nog wat over Louis zodat die hem vanavond meteen weer op het vliegtuig naar Istanbul zet.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk juist voor de instagram studentquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |