Klopt, maar best of five is een heel ander verhaal dan best of three.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Federer staat mentaal 2 sets achter als hij aan een wedstrijd met Nadal begint. Dan kan het snel gaan.
Toch was die ontmoeting op Cincinatti er één waar Federer weer lange tijd voor de overwinning speelde.
True. Het zo moeilijk om Nadal te kloppen in een Best of 5. Zeker als hij fit is, en ook nog eens minimaal redelijk in vorm.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar best of five is een heel ander verhaal dan best of three.
quote:
Eerlijk gezegd ben ik het niet met je eens dat Federer vandaag zonder vertrouwen speelt. Roger speelt ook echt een goede partij, en slaat ook veel prachtige ballen met ongelofelijk veel lef. Ook een aantal mooie trucs van Federer gezien. Het was echt 50/50 de eerste set en Roberdo pakt hem, omdat Tommy ook ontzettend goed staat te ballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef moonwalker27 het volgende:
Terechte set voor robredo. Federer speelt weer zonder vertrouwen. Wordt een zware dobber dit.
Ja, deze pot had ik ook graag willen zien. Beetje zelfde type spelers. Heel hard werken en lange rally's neem ik aan? Als die Tipsarevic is goede doen is dan is hij zo moeilijk te kloppen. Denk dat Ferrer het qua conditie en fysieke gesteldheid gaat winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:46 schreef Rosario het volgende:
Tipsarevic - Ferrer is weer fenomenaal hoor.
Als ik zie hoeveel fouten hij maakt op belangrijke momenten...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik het niet met je eens dat Federer vandaag zonder vertrouwen speelt. Roger speelt ook echt een goede partij, en slaat ook veel prachtige ballen met ongelofelijk veel lef. Ook een aantal mooie trucs van Federer gezien. Het was echt 50/50 de eerste set en Roberdo pakt hem, omdat Tommy ook ontzettend goed staat te ballen.
Nu straalt hij wat minder vertrouwen uit inderdaad. Maar dat vond ik de eerste set nog niet!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:58 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel fouten hij maakt op belangrijke momenten...
Nee, hij straalt weinig vertrouwen uit voor iemand die nog nooit heeft verloren van robrode. Past wel bij zijn seizoen dit om ook ditte gaan verliezen
Je hebt gelijk ja. Maar wel de setquote:
lolquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:16 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal-Robredo zou ook een kraker zijn!
Neem aan dat je cynisch bent?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie Nadal dat niet snel winnen als Tommy zo speelt.
Ik wel. En kinderlijk eenvoudig ook. Nadal is gewoon op ieder punt beter...is eigenlijk een 10x betere versie van Robredo..op ieder onderdeel van het spel. Hij mist dan echt de wapens om het Nadal moeilijk te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie Nadal dat niet snel winnen als Tommy zo speelt.
Top 10 moet makkelijk lukken met al die wisselvallige kneuzen rond plek 10. Zelfde verhaal voor de masters eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:25 schreef moonwalker27 het volgende:
Denk dat fed de masters geen eens gaat halen dit jaar.
Wellicht buiten de top 10 einde vh jaar verwacht ik.
Haha, das waar. Raonic vind ik echt een goed voorbeeld daarvan. Heeft totaal geen return in huis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Top 10 moet makkelijk lukken met al die wisselvallige kneuzen rond plek 10. Zelfde verhaal voor de masters eigenlijk ook wel.
Nog eerder een break voor in de derde ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
Tipsarevic kneus..serveerde voor set 1, 2 en 3 en toch is het 1-1 in sets en 5-5
Jup. En nu gaat het zo 5-7 wordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nog eerder een break voor in de derde ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |