Neem aan dat je cynisch bent?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie Nadal dat niet snel winnen als Tommy zo speelt.
Ik wel. En kinderlijk eenvoudig ook. Nadal is gewoon op ieder punt beter...is eigenlijk een 10x betere versie van Robredo..op ieder onderdeel van het spel. Hij mist dan echt de wapens om het Nadal moeilijk te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie Nadal dat niet snel winnen als Tommy zo speelt.
Top 10 moet makkelijk lukken met al die wisselvallige kneuzen rond plek 10. Zelfde verhaal voor de masters eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:25 schreef moonwalker27 het volgende:
Denk dat fed de masters geen eens gaat halen dit jaar.
Wellicht buiten de top 10 einde vh jaar verwacht ik.
Haha, das waar. Raonic vind ik echt een goed voorbeeld daarvan. Heeft totaal geen return in huis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Top 10 moet makkelijk lukken met al die wisselvallige kneuzen rond plek 10. Zelfde verhaal voor de masters eigenlijk ook wel.
Nog eerder een break voor in de derde ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
Tipsarevic kneus..serveerde voor set 1, 2 en 3 en toch is het 1-1 in sets en 5-5
Jup. En nu gaat het zo 5-7 wordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nog eerder een break voor in de derde ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |