Meer een bijrol zoals Odette geloof ik. Dat je ze wel vaak ziet maar nooit bij hen thuis komt zeg maar.quote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Pheline eigenlijk een regular nu? Ze staat niet op de foto, maar zit nog wel bij die lui in de klas.
Ze was de jongste, maar ook veruit de beste actrice in de serie... het zal me niks verbazen als ze in de vakantie zogenaamd gedeporteerd is naar de dependance, en dan later dit jaar ineens in een kwalitatief betere serie of film opduiktquote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Meer een bijrol zoals Odette geloof ik. Dat je ze wel vaak ziet maar nooit bij hen thuis komt zeg maar.
Dat ze niet persoonlijk gevolgd worden bedoel ik.
Nassim, de voorloper van Eman. Dat was pas een vervelend personage.quote:Op zondag 1 september 2013 23:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geleerd van het Nassim-debakel? Whut?
Zolang hij niet weer dat kutliedje op zijn viool gaat spelen vind ik het best.
Helaas, het is uit met Pheline.quote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Pheline eigenlijk een regular nu? Ze staat niet op de foto, maar zit nog wel bij die lui in de klas.
De reporter/speurneus van het Spangalisquote:Op maandag 2 september 2013 02:25 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nassim, de voorloper van Eman. Dat was pas een vervelend personage.
Oh jammer dat vond ik wel 1 van de leukere karaktersquote:
Dat is waarschijnlijk precies de redenquote:Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Phelinne en Odette zijn exit?
Vreemde set konden als enige wel acteren.
Eman kreeg het niet meer over zijn hart om een 14 jarige te zoenen als volwassen vent?quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk precies de reden
Volgens mij dromen volwassen mannen daar juist soms stiekem overquote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Eman kreeg het niet meer over zijn hart om een 14 jarige te zoenen als volwassen vent?
Dat eerste zou zomaar kunnen, en zou zó jammer zijn voor Spangas. Liever Philline dan Eman.quote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze was de jongste, maar ook veruit de beste actrice in de serie... het zal me niks verbazen als ze in de vakantie zogenaamd gedeporteerd is naar de dependance, en dan later dit jaar ineens in een kwalitatief betere serie of film opduikt![]()
Net als Joffrey die de opstap heeft gemaakt naar Feuten. (Terwijl Deef, hartstikke terecht, juist in Feuten was begonnen, vervolgens werd afgeschreven en toen werd gedegradeerd naar Spangas)
Uit zijn beroepskeuzetest kwam journalist, ging hij bij bedrijven zeuren over vervuilde grond en allesquote:Op maandag 2 september 2013 02:25 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nassim, de voorloper van Eman. Dat was pas een vervelend personage.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk precies de reden
Dat was Mayaquote:Op maandag 2 september 2013 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Die uhm Meral is nog het ergste. zeker toen dat andere grietje het land uit werd gezet. Overdreven gedoe met hoe boos ze wel niet was en tijdens de rechtszaak haar klep niet dicht kon houden en alles filmde
Dat was Maya die alles filmde.quote:Op maandag 2 september 2013 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Die uhm Meral is nog het ergste. zeker toen dat andere grietje het land uit werd gezet. Overdreven gedoe met hoe boos ze wel niet was en tijdens de rechtszaak haar klep niet dicht kon houden en alles filmde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |