Aan jouw reactie te zien, was ik blij dat ik die AA aan jou gafquote:Op maandag 2 september 2013 16:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Bij de TdF hadden ze ook gelletjes bij de verzorgingsposten. In een geel zakje, was meer een klein beetje sportdrank, maar ontzettend zoet! Je tanden zouden er bijna uitvallen van ellende, maar gelukkig ben ik wel een zoetekauw dus kon het hebben. Het zorgt wel voor hernieuwde energie en was er dan ook erg blij mee. Had er meteen 3 extra in mijn camelbak gestoken om onderweg nog wat te nemen. Maar die fruitrepen vandaag deden ook wel goed hun werk, merkte ook wel dat dat wat energie gaf. Al ging ik vandaag natuurlijk lang niet op een hoog tempo. Nou ja, nog wel sneller dan bij de TdF, maar toch.
Volgens mij word je wel zen van die repen:quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Aan jouw reactie te zien, was ik blij dat ik die AA aan jou gaf
Ik stuurde MoBlo net een DM. http://www.innerme.nl
Deze heb ik vorige week mogen proeven tijdens die trail training van Chris.
Deze zijn niet belachelijk zoet.
quote:Deze repen hebben een polariteit + 10 yang (= balans).
Die 5K blijven lopen tot je het wat makkelijker afgaat. Dan moet je uithoudingsvermogen ook beter worden en dan denk ik het lopen ook wel?quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef 20100 het volgende:
Ik heb het probleem dat ik na een tijdje als ik moe word erg plat neerkom bij het lopen.
Ik loop dan erg lomp en hoor ook mijn voeten hard neerkomen. Wie heeft er nog meer dat probleem en wat kan je er aan doen?
Ik heb nu net Rennen met Evy 0-5km erop zitten en alhoewel ik de 5km wel kan uitlopen kost het mij veel moeite. Erg vreemd is dat de eerste km's lastiger zijn dan op het einde. Maar ik ben al altijd blij als de tijd om is. Ik liep de 5km in 27:56.
Ik vrees dat ik nooit de goede loper zal worden die op het gemak even een HM kan hobbelen
Ja ik denk nog even 2 weekjes de 5km te lopen vooraleer ik de training van 5-10km aanvat.quote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die 5K blijven lopen tot je het wat makkelijker afgaat. Dan moet je uithoudingsvermogen ook beter worden en dan denk ik het lopen ook wel?
Komt wel goed hoor! Iedereen had er in het begin wel moeite mee. Na mijn eerste 5k wedstrijd kon ik zelfs een week bijna niets doen van de spier- en rugpijn. Nu loop ik de dag voor een wedstrijd een 5k nog onder die tijd en loop ik de volgende dag een PR.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ja ik denk nog even 2 weekjes de 5km te lopen vooraleer ik de training van 5-10km aanvat.
Ik zal er geen tijd voor zetten. Gewoon tot het lekker gaat. En dan weer door.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ja ik denk nog even 2 weekjes de 5km te lopen vooraleer ik de training van 5-10km aanvat.
Ja, maar jij bent niet normaalquote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor! Iedereen had er in het begin wel moeite mee. Na mijn eerste 5k wedstrijd kon ik zelfs een week bijna niets doen van de spier- en rugpijn. Nu loop ik de dag voor een wedstrijd een 5k nog onder die tijd en loop ik de volgende dag een PR.![]()
Gewoon je lichaam lekker laten wennen, dan komt het helemaal goed!
quote:Op maandag 2 september 2013 16:25 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij word je wel zen van die repen:
Wat de rest eigenlijk al zegt... Geef je lichaam de tijd om goed te wennen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef 20100 het volgende:
Ik heb het probleem dat ik na een tijdje als ik moe word erg plat neerkom bij het lopen.
Ik loop dan erg lomp en hoor ook mijn voeten hard neerkomen. Wie heeft er nog meer dat probleem en wat kan je er aan doen?
Ik heb nu net Rennen met Evy 0-5km erop zitten en alhoewel ik de 5km wel kan uitlopen kost het mij veel moeite. Erg vreemd is dat de eerste km's lastiger zijn dan op het einde. Maar ik ben al altijd blij als de tijd om is. Ik liep de 5km in 27:56.
Ik vrees dat ik nooit de goede loper zal worden die op het gemak even een HM kan hobbelen
Inderdaad, het ziet er ook al oncomfortabel uit, al die zwabberende flesjes.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind zo'n belt met flesjes al gezeik eigenlijk. Dat schuurt en draait en zit algeheel kut.
Jij kunt nu ook heus wel een snellere 5k neerzetten dan toen je begon en de dag erna een goede wedstrijd lopen toch? Hoeft natuurlijk niet persé een PR te zijn, al ben jij nu ook zo goed bezig dat je dat ook wel kan!quote:Op maandag 2 september 2013 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet normaal![]()
Zou je hem dan uit de quote tags willen halen? Nu kan ik niks kopieren.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef streamnl het volgende:
Zou deze trouwens in de OP mogen?
[..]
Maar natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zou je hem dan uit de quote tags willen halen? Nu kan ik niks kopieren.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
30 november 2013 - Total Trail Experience (Lommel)
• Streamnl - 15 km
PS @ Guard & Jero (en andere die dit leuk vinden) er zijn nog tickets...
| 1 2 | [b]30 november 2013 - [url=http://www.trail-running.nl/special-trailrunning-events/total-trail-experience-lommel]Total Trail Experience (Lommel)[/url][/b] [*] Streamnl - 15 km |
Tsk, niet eens de 55km?quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
• Streamnl - 15 km
Respect voor dat heftig gepiercte oorquote:
Done, en de verlopen loopjes eruit gefixt.quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
• Streamnl - 15 km
En als extra opmerking. Misschien in een lager tempo gaan lopen. Dat was bij mij echt een eye opener. Ik liep daarna opeens zoveel lekkerder. En snelheid komt vanzelfquote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef 20100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |