Omdat ik er niet mag wonen van mijn vrouw. Ja mag wel.... maar dan zonder haar. Daarom is Schoorl niet leuk met al haar schoonheid en heuveltjes die ik toch niet mis in mijn omgeving.quote:Op maandag 2 september 2013 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom niet? Bomen/duinen/zeewind?
http://www.groetuitschoorl.nl/algemeen-30-km/ - hij lijkt me best ok. Ik ga het aankijken. Als werk + training + lichaam meezitten, wil ik óf deze doen óf de Midwinter Marathon van 27,5km. Langzaam opbouwen naar meer
Ik ga in Schoorl de 10 lopen, vind ik ver zatquote:Op maandag 2 september 2013 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom niet? Bomen/duinen/zeewind?
http://www.groetuitschoorl.nl/algemeen-30-km/ - hij lijkt me best ok. Ik ga het aankijken. Als werk + training + lichaam meezitten, wil ik óf deze doen óf de Midwinter Marathon van 27,5km. Langzaam opbouwen naar meer
Schoorl is toch nog 10km fietsen hoor! Dan kan ik ook wel al bij Bergen het bos in, maar dat is ook nog 6,5 km! Ver!quote:Op maandag 2 september 2013 14:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
Omdat ik er niet mag wonen van mijn vrouw. Ja mag wel.... maar dan zonder haar. Daarom is Schoorl niet leuk met al haar schoonheid en heuveltjes die ik toch niet mis in mijn omgeving.
(Hats weet ook wel hoe ik daadwerkelijk over haar omgeving denk.)
Wat was ook een reden voor jouw rugzak??quote:Op maandag 2 september 2013 14:45 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl is toch nog 10km fietsen hoor! Dan kan ik ook wel al bij Bergen het bos in, maar dat is ook nog 6,5 km! Ver!
Kuddegedragquote:Op maandag 2 september 2013 14:53 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wat was ook een reden voor jouw rugzak??
Dat je daardoor vaker naar de bossen kon gaan, toch??
quote:
Poempiedoemquote:Op maandag 2 september 2013 14:53 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wat was ook een reden voor jouw rugzak??
Dat je daardoor vaker naar de bossen kon gaan, toch??
Stiekem liep ik destijds ook te twijfelen. Ik woon nog thuis dus heb niet echt het punt dat ik moet sparen ofzo (hopelijk straks vast contract en dan een eigen huis), dus dan ben je soms snel geneigd om die dingen te kopen. Als "ze" het allemaal handig vinden dan moet het wel ideaal zijn. En dat is het denk ik ook wel. Maar eerst maar even rond de HM afstand blijven en dat lukt wel met een belt... (nogquote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mijzelf maar ik zat er al een tijdje over te twijfelen. En dan helpt FoK! niet mee als ineens een hoop mensen iets koopt wat ik ook wil hebben en kan betalen
Maar ik heb er geen moment spijt van. Had ik eerder moeten doen.
Daar heb ik zelf gelukkig geen last van. Had vorige week spibelt en drinkbelt om. Niks gemerkt.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gisteren zelfs HM gelopen zonder extra water mee. Thuis banaantje gegeten en halve liter gedronken. 2 Gelletjes mee en gaan.
Ik vind zo'n belt met flesjes al gezeik eigenlijk. Dat schuurt en draait en zit algeheel kut.
Misschien moet ik niet de goedkoopste drinkbelt van sportsdirect kopen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf gelukkig geen last van. Had vorige week spibelt en drinkbelt om. Niks gemerkt.
Welke heb je? Mo heeft die met twee kleine (170ml) flesjes met een licht gebogen hals. Die heb ik wel eens geprobeerd, zat best prima.quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet ik niet de goedkoopste drinkbelt van sportsdirect kopen.
Mijn ervaring is dat een rugzak vele malen comfortabeler zit dan een belt.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gisteren zelfs HM gelopen zonder extra water mee. Thuis banaantje gegeten en halve liter gedronken. 2 Gelletjes mee en gaan.
Ik vind zo'n belt met flesjes al gezeik eigenlijk. Dat schuurt en draait en zit algeheel kut.
Deze dus... ding draait tijdens het lopen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:54 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Welke heb je? Mo heeft die met twee kleine (170ml) flesjes met een licht gebogen hals. Die heb ik wel eens geprobeerd, zat best prima.
Dan al? Watjequote:Op maandag 2 september 2013 15:54 schreef streamnl het volgende:
Ik neem vanaf 3/4 uur al drinken mee.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ikzelf heb ze nog niet gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Het ligt er ook aan wat voor shirt ik aan heb: sommige schuift hij niet, anderen wel.
Tevens krijgen we bij ons abonnement op Trail Running Magazine een Marathon-test-pack, met een shitload aan gelletjes enzo gratis; kunnen we eens gratis kijken wat dat nou is/doet!
Het was sarcastisch. Ik las het als 3 tot 4 uur maar bij nader inzien bedoelde hij misschien driekwart uurquote:Op maandag 2 september 2013 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heeft dat met 'watje' zijn te maken? Dat heet gewoon naar je lichaam luisteren en doen wat 't vraagt.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik/wij ook nietmaar ben zelf wel de afstanden aan 't opbouwen, dus misschien dat ik er in de toekomst wel baat bij heb. Misschien ook niet!
Maar wel tof om dat gratis even te kunnen proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |