SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 02-09-2013 17:38:35 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verrek, ik heb gewoon nog een prikbord hier achter de kast staan! Waarom heb ik daar nooit wat mee gedaanquote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil ook een medaille..... Ik heb alleen maar kleine regionale loopjes genomen van 50 tot 300 deelnemers.
De vredesloop zou mijn eerste medaille moeten worden
Ooit wil ik zo'n muur.
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Protip: Ga hardlopen vlakbij het centrum op zaterdag rond middernachtquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Guard het volgende:
[..]
In trainingen wel, maar als er volk langs de kant staat te kijken gooi ik de turbo aanAanmoedigingen gegarandeerd
![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hangjeugd rond speeltuinen en skatebanen werken ook prima.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Protip: Ga hardlopen vlakbij het centrum op zaterdag rond middernachtAanmoedigingen gegarandeerd
![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zonder iemand te vergeten...![]()
@iedereen,
Nette wedstrijden gelopen! Mooie PR's gelopen en leuke verslagen geschreven!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag ook de Ten Miles gelopen. Was echt een belevenis om te doen.
Dit was mijn eerste keer 10EM lopen. Had ook nooit veel verder getraind als 13 Km, dus erg spannend hoe het zou zijn.
Wat te hard van start gegaan door alle drukte bij de start. Vanaf het 5 KM punt iets vertraagd, vond dit stuk (richting universiteit) ook veel saaier.
Op de spoorlaan rond de 11 KM kreeg ik weer wat extra adem en ben toen weer wat versneld.
Vond de laatste kilometer over de korte heuvel echt supervet om te lopen met al dat publiek zo dichtbij.
Zojuist gechecked en eindtijd was 1:18:21 , dus erg tevreden voor een debuut
Nu de focus maar weer op mijn voetbalcarriere leggen en nieuw doel stellen voor de hardlooptrainingen.![]()
Hahaha ik lees het nu pas, maar wat een verhaal.quote:Op zondag 1 september 2013 16:52 schreef Schanulleke het volgende:
*knip*
http://www.endomondo.com/workouts/239639214/6604798
Respect
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yay! Net abonnement op Trail Running Magazine genomen. 23 pond voor een heel jaar (2 maandelijkse issue)![]()
Ja doei.![]()
Snob!quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Yay! Net abonnement op Trail Running Magazine genomen. 23 pond voor een heel jaar (2 maandelijkse issue)![]()
![]()
Dat doe ik niet meer sinds ik recht voor een bankje met blowende hanggroepjongeren struikelend over een losse stoeptegel plat op mijn gezicht ben gegaan. Ze reageerden dan wel uiterst bezorgd, maar liever ga ik zonder uitgaanspubliek op mijn plaat.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Protip: Ga hardlopen vlakbij het centrum op zaterdag rond middernachtAanmoedigingen gegarandeerd
![]()
![]()
Was zelf niet zo met hardlopen bezig en dan post ik hier gelijk ook minderquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Bob! Waar was je? Ik heb jou en je zwarte humor gemist!Sinds dat ik 10 km iets te hard heb gelopen kom ik niet echt van de pijntjes af
Binnenkort wel een wedstrijd
Oh en intro van de uni er vlak voor is ook niet zo handig
Iets te veel smileys![]()
![]()
Nee, ik heb blaren.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach ik word nog door je gewaardeerd
Je gaat de laatste tijd wel goed of niet?Ja doei.![]()
Blaren zijn kutquote:Naadloze sokken helpen tot nu wel, maar ben benieuwd als ik langere afstanden doe
En je scriptie?![]()
Ook kut.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blaren zijn kutNaadloze sokken helpen tot nu wel, maar ben benieuwd als ik langere afstanden doe
En je scriptie?Ja doei.![]()
Over 3 weken moet hij ingeleverd zijn, en over 5 weken mag ik m'n HM lopen. Dus het gaat goed komen: genoeg tijd om te rennen en dus stress te verwerken
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: