abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130715576
Zwangerschap & geboorte

24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
11 april: Aisly
20 april: marel88

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_130715659
quote:
9s.gif Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws... :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah dat is heel naar. :*
pi_130715680
Momo heel veel sterkte.
pi_130715715
Vreselijk djmomo..sterkte!
pi_130715770
Pfff sterkte Momo, wat een <censored> nieuws
  zondag 1 september 2013 @ 19:54:15 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130715884
DjMomo wat erg :o sterkte voor je familie.

Spewey spannend! Hier rommelt het ook wat maar dat kan nog wel even duren ;)
pi_130715932
Momo, wat een rotnieuws zeg
-O-
pi_130716417
Momo wat een nachtmerrie. Hopelijk komt alles goed met het kereltje. :*
pi_130716722
Ohnee Momo. Wat verschrikkelijk zeg. ;( :*
pi_130716940
Oh getver momo! Sterkte zeg, voor jou en je familie :*!
♥ J & S
pi_130717100
Is een zwangerschap bh prettig trouwens? Ik ben nu bijna 14 weken. Begon met een volle B/kleine C maar zit inmiddels op een fikse D cup waarbij ze soms ook al te klein worden :')! Bh's blijven kopen vind ik een beetje duur dus vraag me af of zo'n zwangerschap bh wat is.

Iemand ervaring ermee :)?
♥ J & S
  zondag 1 september 2013 @ 20:23:05 #12
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130717397
Pff, Mo! Veel sterkte ;(

Ik heb geen ervaring klap, sorry!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 1 september 2013 @ 20:27:37 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130717625
Ik heb geen zwangerschapsbh :) Wel op laten meten, maar zo'n verlengstukje bleek al voldoende. Dacht zelf paar cups omhoog te zijn gegaan, maar nee :')
Voedingsbh koop ik pas na de bevalling.

Edit: Ik heb wel 2 normale bh's gekocht die wat soepeler waren :Y
pi_130717816
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef klaprooss het volgende:
Is een zwangerschap bh prettig trouwens? Ik ben nu bijna 14 weken. Begon met een volle B/kleine C maar zit inmiddels op een fikse D cup waarbij ze soms ook al te klein worden :')! Bh's blijven kopen vind ik een beetje duur dus vraag me af of zo'n zwangerschap bh wat is.

Iemand ervaring ermee :)?
Ik vind het niets maar dat is zo persoonlijk.
Voedingsbh's zou ik pas kopen na de bevalling :)
pi_130717825
Sterkte Momo!
pi_130718034
Voedingsbh wil ik idd nog niet aan. Misschien net als Gotc ook maar van die soepelere bh's halen. Mocht het stil gaan staan qua groei ik dan weer 'normale' BH's kan gaan halen.
Vanmiddag in de stad even oplaten meten en kwam idd op een volle D uit.

Bedankt iig al voor de input!
♥ J & S
pi_130718183
Tnx all. Ben even weg hier, weg van internet. Zit alleen maar naar nieuws en details te googlen. Even wat afleiding met een tv serie. Ben er echt naar van.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130718276
Goffer Mo wat kut! :*
pi_130718572
Logisch Mo! Probeer idd even naar een serie te kijken. Internet is nu even niet zo slim! Sterkte :*
♥ J & S
pi_130718652
Ik heb wel een zwangerschaps bh ik vond de beugels niet fijn meer zitten.
Nu is mijn cupmaat niet echt gegroeid dus het is puur comfort
pi_130718738
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Spewey het volgende:
Hoe is je bloeddruk nu?

Vanmiddag met kroost naar Oud Valkenveen geweest, best veel gewaggeld, viel me erg mee :D

Nu wel sinds een tijdje weeën maar niet pijnlijk genoeg on het echte werk te zijn. Ga zo lekker even in bad dan zal het wel snel stoppen
spannend gaat het doorzetten.
nu net 97 maar daarvoor heel netjes 84 dus tja....
  zondag 1 september 2013 @ 20:46:52 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130718958
Dames, even iets heel anders: indien opvang, kiezen jullie dan voor gastouderopvang of kinderdagverblijf? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer en kan er geen wijs meer uit (vooral qua kosten - het zou goedkoper moeten zijn bij een gastouder, maar is dat het ook?)

Help!
pi_130719617
Hier had ik ook genoeg aan een verlengstukje. Ik heb altijd bh's die gevoerd zijn en net beugel...anders voel ik me bloot :D

En ik denk dat het qua prijs niet veel scheelt hoor..de opvang. T is net waar jij je prettiger bij voelt.
Wij wilden niet afhankelijk zijn van 1 persoon..en het sociale dat ze op een kdv al leren vonden wij ook een pluspunt.
pi_130719756
Wij hebben een gastouder het kdv zat toen vol op de dagen dat wij opvang nodig hebben.
pi_130719903
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

spannend gaat het doorzetten.
nu net 97 maar daarvoor heel netjes 84 dus tja....
Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van me :D
Maar de frequentie is aan het afnemen dus gewoon voorwerk.

Ik zou gek worden van jouw onderdruk, echt zo inconsequent :( :*
pi_130720074
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van me :D
Maar de frequentie is aan het afnemen dus gewoon voorwerk.

Ik zou gek worden van jouw onderdruk, echt zo inconsequent :( :*
ja is het ook. het slaat niet door gelukkig maar wisselt heel erg en daar heb ik wel last van.
Vanmiddag was hij ook ineens 76 erg mooi maar als hij dan weer naar 94 schiet merk ik dat wel.
Nu lig ik echt niet heel de dag aan dat ding en meet ik als hij te hoog is nog 1 of 2x erna en laat het dan weer.
pi_130720405
Momo wat een rot nieuws! Sterkte!

Spewey, echt voorwerk of....?

FR. Je blijft schommelen dus.. Ik had van de week 100/50, dat is voor de baby goed, maar voor mezelf iets minder prettig 8)7
pi_130720796
Dat is ook wel erg laag ja. Kan dat door de insuline komen?
  zondag 1 september 2013 @ 21:19:53 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130721285
Irritant idd FR! Hoe voel je je verder?

Hier consequent 110/60, voel me er top bij. Hou wel iets van vocht vast, raar dat dat zich niet vertaald naar m'n bd. Nja, zal wel :+

Hoe gaat t met m'n sugarmomma's? :*
pi_130721357
Ik voel mij niet oke maar dat is al heel de zwangerschap zo.
Wel is mijn zicht slechter sinds 1,5 wk maar alle waardes nog goed.
pi_130722075
Oe, FR je zicht? Dat klinkt niet fijn. Is da toch niet niet een waarschuwingssignaal? Houd jezelf goed n de gaten :*

Deze sugarmommy vindt het frustrerend, ik ben totaal nog niet stabiel qua waarden en piek regelmatig enorm om vervolgens in een hypo te schieten (te lag dus). Geen grip op te krijgen en dat vind ik als perfectionist lastig :p en dat le bebe zo hard groeit en allemaal te veel suikers tankt terwijl ik zo m'n best doe.. Maar goed komt allemaal wel goed /klaagmodus uit

Laatste weekje werken hè Gotc, ik vind het maar een gek idee en onwerkelijk een beetje...
pi_130722155
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Dames, even iets heel anders: indien opvang, kiezen jullie dan voor gastouderopvang of kinderdagverblijf? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer en kan er geen wijs meer uit (vooral qua kosten - het zou goedkoper moeten zijn bij een gastouder, maar is dat het ook?)

Help!
Wij zijn er ook nog niet zo goed uit. We willen namelijk misschien gaan proberen dat ik tijdelijk stop met werken. Qua kosten maakt het niet veel uit. Volgens mij krijg je van de belasting ook weer net iets meer terug voor het kdv dan bij een gastouder. Maar dat weten de dames met kinderen vast beter ;)
♥ J & S
pi_130722203
Dat is ook niks geen controle hebben daarover jip

Zicht is idd een waarschuwing maar waardes goed. Elke dag bloedprikken zie ik ook niet zo zitten.
pi_130723352
Deze sugarmommy is heel erg blij dat D-day er aan zit te komen, nog maar 1.5 week vol suiker frustraties. Morgen naar de internist en bloed laten prikken (willen m'n gemiddelde bloedsuiker van de afgelopen 6 weken weten) protocol voor de bevalling meenemen (wanneer wel en wanneer geen insuline meer spuiten) en naar de gyn voor een half uurtje ctg en bloeddruk meten (onderdruk zat hele zwangerschap tussen de 60 en 70 en sinds vorige week 85)
Ctg vind ik een beetje onzin, voel babysaurus bijna continu, wilde man O+
pi_130723630
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Kimpossible het volgende:

Help!
Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk voor gastouder. Ik werk regelmatig, alsin alleen overdag doordeweeks, maar heb geen hele vaste tijden. Vriend heeft momenteel nog geen werk en moet gewoon alles pakken wat kan. We weten dus niet waar dat gaat eindigen. Gastouder is net iets flexibeler dan de kdv's hier in de omgeving, dus vandaar de keus. Gaan wel echt via een bureau doen, dat er een backup is just in case. Heb me al aangemeld maar actief zoeken hoeft pas een maand of 4 van te voren.
pi_130724301
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Spewey het volgende:
Deze sugarmommy is heel erg blij dat D-day er aan zit te komen, nog maar 1.5 week vol suiker frustraties. Morgen naar de internist en bloed laten prikken (willen m'n gemiddelde bloedsuiker van de afgelopen 6 weken weten) protocol voor de bevalling meenemen (wanneer wel en wanneer geen insuline meer spuiten) en naar de gyn voor een half uurtje ctg en bloeddruk meten (onderdruk zat hele zwangerschap tussen de 60 en 70 en sinds vorige week 85)
Ctg vind ik een beetje onzin, voel babysaurus bijna continu, wilde man O+
Spannend!! Ben benieuwd naar je sugerbeeb en je DDay! Hier horen we wrs ma of di een voorlopige datum.
pi_130724428
spewey bijna dday.
Moet je na de bevalling nog spuiten? of is alles snel weer normaal?
pi_130724506
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Jipster het volgende:

[..]

Spannend!! Ben benieuwd naar je sugerbeeb en je DDay! Hier horen we wrs ma of di een voorlopige datum.
Morgen prikken we nog niets, datum prikken we vrijdag, ik vind ze allemaal goed op 11 september na, blijft zo'n beladen datum.. gekke hormonen :D

Maar spannend, bijna je datum in de pocket!
pi_130724590
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
spewey bijna dday.
Moet je na de bevalling nog spuiten? of is alles snel weer normaal?
Nee niet meer spuiten, wel nog 3 keer in de week een dagcurve prikken en dan na 6 weken naar de internist terug.
Dus bye bye stinkende insuline en blauwe plekken in m'n buik *O*
pi_130724797
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Spewey het volgende:

[..]

Nee niet meer spuiten, wel nog 3 keer in de week een dagcurve prikken en dan na 6 weken naar de internist terug.
Dus bye bye stinkende insuline en blauwe plekken in m'n buik *O*
dat is iets om naar uit te kijken
pi_130725041
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk voor gastouder. Ik werk regelmatig, alsin alleen overdag doordeweeks, maar heb geen hele vaste tijden. Vriend heeft momenteel nog geen werk en moet gewoon alles pakken wat kan. We weten dus niet waar dat gaat eindigen. Gastouder is net iets flexibeler dan de kdv's hier in de omgeving, dus vandaar de keus. Gaan wel echt via een bureau doen, dat er een backup is just in case. Heb me al aangemeld maar actief zoeken hoeft pas een maand of 4 van te voren.
Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld. }:|
  zondag 1 september 2013 @ 22:14:52 #42
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130725436
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld. }:|
Met toeslag vind k t anders ook aardig prijzig :P

Dank voor jullie inzichten!

Sugarmommies, t einde is in zicht :* hang in there!
pi_130725555
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ja dank je, daar was ik al van op de hoogte. Als hij geen werk heeft gaat baby ook niet naar de opvang hoor. Maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij wel asap aan de slag gaat :)
pi_130727184
Ja ik snap het Mabawa. :) Is ook logisch want zelfs met toeslag is het dúúr. Wij zijn straks voor de drie kindjes voor drie dagen opvang per week, waarvan twee naar het kdv gaan en eentje naar de bso iets van 800 euro kwijt. Ik vind het echt heel veel geld. Een behoorlijke aanslag op ons inkomen in ieder geval. En dan willen ze vrouwen zogezegd stimuleren te werken... sure, dat gaat 'm op deze manier niet worden.
  zondag 1 september 2013 @ 22:52:43 #45
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130727436
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja ik snap het Mabawa. :) Is ook logisch want zelfs met toeslag is het dúúr. Wij zijn straks voor de drie kindjes voor drie dagen opvang per week, waarvan twee naar het kdv gaan en eentje naar de bso iets van 800 euro kwijt. Ik vind het echt heel veel geld. Een behoorlijke aanslag op ons inkomen in ieder geval. En dan willen ze vrouwen zogezegd stimuleren te werken... sure, dat gaat 'm op deze manier niet worden.
:o Dat is haast gelijk aan onze kale/basis vaste lasten.

Net op HvNL een stukje over het boek 'altijd een kind tekort', wat gaat over het krijgen van een kindje na het verliezen van een kind aan het einde van de zwangerschap of kort na de bevalling. Zwanger en met het verhaal van van de week nog vers in het geheugen raakt het direct. Brok in m'n keel weer, terwijl het verder helemaal niet beladen gebracht werd. ;(

Voor de vrolijke noot op de zondagavond :')
pi_130728076
Ja ik vind het ook echt nieg grappig KP, maar het is niet anders helaas. Ik wil geen opa's inzetten, omdat het mijn kinderen zijn en ik daar niet een ander mee ga opschepen. Onze keuze, onze zorgen. Opa's horen opa's te zijn en geen oppas. Ik zie het in mijn familie gebeuren en dan is zo'n oma aan het foeteren op de kleinkinderen terwijl ze eigenlijk gewoon een lieve oma hoort te zijn. Not my cup of tea. :X Maargoed, dan dus maar minder/niet op vakantie en wat meer op de kleintjes letten, komt vast goed. Het gaat maar om een paar jaar en dan hebben we het ergste gehad.

Getsie je berichtje. Gisteren vertelde mijn zusje dat een straat achter haar eergisteren een vrouw ging bevallen en er een bloeding :? in de navelstreng is ontstaan, ik heb geen details gevraagd dat wil ik niet weten. Het kindje heeft maar 10 minuten geleefd. :'( Zulke verhalen zetten je weer even met beide beentjes op de grond. Wat een horror voor die mensen. :( En zelf zwanger trek je het je toch meer aan.
pi_130728270
Olli Spam!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130728557
Ooh wat een mooi gaaf koppie Hilz! Zo eentje wil ik ook wel. O+
  zondag 1 september 2013 @ 23:19:13 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130728596
Cute Hillz O+
KuikenGuppy
pi_130728873
Ow Hillz O+
Wat een prachtige Olli en ik moest heel hard om je elfje lachen :D O+
  zondag 1 september 2013 @ 23:29:30 #51
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130728992
Hillz, wat is ie mooooi O+ O+ . En dat oortje _O-

Nik, oef, dat is ook zon horrorverhaal. Ik wil ze niet meerrrrr. Alle baby'tjes worden gezond en blij geboren en met moeders is ook alles prrrrima in orde! O-)
pi_130729385
Hillz O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130729921
Tis echt een poppetje zonder hobbels en bobbels in zijn gezichtje... Hij heeft wel heul leuke sharpei rimpeltjes op zijn rug. Dus van Olli semi omgedoopt naar Sharpeitje :D O+
pi_130732696
Aaaah hilz wat een schatje jullie Olli ♡ alles goed met jullie?
pi_130732789
Wat een prachtig ventje die olli! Rammel rammel

Wij hadden eerst kdv maar nu een gastouder. Scheelt ons 300 euro netto in de maand. Uur tarief ligt lager en je kunt enkel de uren afnemen die nodig zijn. Echter wel belangrijk is dat je kiest voor een bureau die zijn gastouder regelmatig controleert. Dan is de kwaliteit beter gewaarborgd. En een klik met de ouder is natuurlijk ook heel belangrijk. Succes met uitzoeken kp
pi_130732836
Lief hoor Hilz O+

Wij hebben gekozen voor KDV, vooral tijdens vakanties ed. Opvang gaat gewoon door en anders moet je een gastouder hebben die aangesloten is bij anderen of een KDV. Nu is ze gewend aan de leidsters die er zijn en krijgt ze niet ineens een ander te zien tijdens vakantie.

Let wel, je krijgt een vergoeding voor een maximum tarief. Dus alles wat de gastouder/KDV duurder is, betaal je zelf. Werkelijk afgenomen uren is voor ons geen argument. Ze is daar minimaal 8 uur voor de 3 dagen dat ze er is.
Wij betalen nu netto ongeveer 450 euro voor 3 dagen in de week en krijgen ongeveer hetzelfde van het rijk (rekening is 900 euro p/m).
Overigens hebben we per 2013 100 euro minder van het rijk en is de opvang 100 euro duurder, gratis 200 euro p/m weg :W

En nog een regel, het rijk gaat uit van de ouder die het minste werkt om tot een vergoeding te komen.

Er is overigens geen "betere" keus, ligt geheel aan waar je gevoel goed bij is. Het is ten slotte je kind. Wij zijn in de luxe positie dat geld geen invloed heeft op de keus.
pi_130732840
Oee Hilzz wat een gaaf koppie O+ rammel rammel :D

Hier ook gastouder ivm de flexibiliteit die dan mogelijk is. Bevalt erg goed.
pi_130732983
Hilzillah O+

Ik heb hier al de kosten berekend. 3 dagen kdv gaat netto 650 euro kosten. Gelukkig wisten we van te voren dat kinderen duur zijn en kost niet werken nog altijd veel en veel meer :') ik moest ook ff slikken namelijk :@
pi_130733007
Momo, gaat het over de rally? Telegraaf is al weer aangepast.. In ieder geval een dikke :* .

Wat betreft opvang: met een beetje geluk kunnen we het af zonder (duur)betaalde opvang. De oma's willen allebei één dag oppassen, ik werk nu al twee dagen thuis en heel waarschijnlijk kunnen dat er drie worden. Daarnaast werkt lief nu in de ploegen waardoor hij grote delen van de ochtend/middag of middag/avond thuis is, daar kan ik mijn werktijden op aanpassen. Maar we moeten nog even goed kijken of het echt zo makkelijk is en of het echt te doen valt, ik hoor genoeg verhalen dat familie op het laatst toch afhaakt omdat een dag in de week oppassen best een opgave is (en dat is het ook!).

Een Olli-elfje! O+

Viel me trouwens op dat ik best gemiddeld ben qua leeftijd hier, terwijl ik in de vriendenkring de allereerste ben die zwanger is :o . Krijg soms een beetje het gevoel alsof ik een tienermoeder ben i.p.v. iemand van bijna 28 met een stabiele relatie en een eigen huis. In mijn omgeving leeft het idee heel erg dat een vrouw na een kind geen/niet zo'n goede carrière meer kan krijgen, dus ik krijg steeds vragen als "Heb je er wel over nagedacht, weet je het wel zeker, is het niet heel vroeg?" :{w
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130733024
Rfr, als jij thuis werkt, werk je dan maar halve dagen?
pi_130733027
hilz O+

ja, dat, rfr.
SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130733030
Momo, wat een schok ;( ik duim...
pi_130733044
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 07:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
Rfr, als jij thuis werkt, werk je dan maar halve dagen?
Nee, maar kan wel mijn uren zo aanpassen dat ik het meeste werk als lief nog thuis is en dan nog maar een halve dag moet doen als hij weg is. Maar dat is allemaal in theorie hè, ik vraag me ook af of het überhaupt te doen is om thuis te werken met een baby. Ben je niet veel drukker met babydingen dan met werken?

Oh Momo wat vervelend!
It will set you free
pi_130733074
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 07:25 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Nee, maar kan wel mijn uren zo aanpassen dat ik het meeste werk als lief nog thuis is en dan nog maar een halve dag moet doen als hij weg is. Maar dat is allemaal in theorie hè, ik vraag me ook af of het überhaupt te doen is om thuis te werken met een baby. Ben je niet veel drukker met babydingen dan met werken?

Oh Momo wat vervelend!
dat laatste denk ik wel :D mijn collega zou een dag per week een halve dag thuis werken met baby. Heeft hij 1 keer gedaan. Daarna ging baby in de ochtend naar de opvang. Hij kreeg niets gedaan, kind laat zich niet leiden door werktijden. En drie dagen per week lijkt me echt niet te doen, dan zou je elke keer tot middernacht achter je laptop moeten zitten om je uren te maken :X
pi_130733309
Ollie O+ wat een schattig dingetje!
pi_130733505
OlliElfje! O+

Goedemorgen dames, wie wil er een stukje taart? Er staan 26 kaarsjes op!

Plaatje gepikt hoor!
pi_130733572
Nooit gedacht dat ik mijn Ollelfje zó leuk zou vinden. Al trekt hij zijn aller lelijkste gezicht, en dat kan hij heul goed. Zelfs dan vind ik hem geweldig!! O+

Geheelveeliciteerd Mabawa! :* Dat je nog maar heul groot mag worden.
  maandag 2 september 2013 @ 08:33:55 #68
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130733590
Gefeliciteerd Mabawa!

Afgelopen weekend weer oom geworden, blijft toch leuk en zeker nu we zelf ook een kleine verwachten.
pi_130734019
Hieperdepiep en hoera! *O*
Van harte Mabawa.

Onderweg naar een rondje ziekenhuis, helemaal alleen! Stiekem ben ik zo blij dat school en peuterspeelzaal weer begonnen zijn :@ :D
pi_130734030
Gefeliciteerd Mabawa!

En hilz O+

Leuk he NoBoNo, kan me voorstellen dat het dn nu soort van extra bijzonder is! Gefeliciteerd!
♥ J & S
  maandag 2 september 2013 @ 09:12:00 #71
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130734053
Mabawa gefeliciteerd *O*

Hilz mooie olli O+

Fijn hoor dat voorwerk, kan af en toe best pijnlijk zijn :X
pi_130734157
Gefeliciteerd Mabawa *O*
pi_130734169
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef Hilzillah het volgende:
Olli Spam!

SPOILER
Ach, wat een schatje. :)
pi_130734485
Van harte, Mabawa!
En ik kan me voorstellen dat een rondje ziekenhuis rustiger is zonder kids, Spew...
Met mijn baby had thuiswerken nooit gelukt, die sliep max 45 min achter elkaar. Maar sommige baby's slapen een paar keer 2 uur, dan heb je al meer ruimte.
pi_130734527
Gefeliciteerd mawaba!!

owja rondje ziekenhuis met kids lijkt me ook niet heel practisch nee.

had gisteravond toch last van mijn schaambeen/stuitje/bovenbenen. leek wel of mevrouw een we naar buiten aan t graven was :D
nu gelukkig weer zo goed als weg.
pi_130735930
Net mn baas het nieuws verteld, ze vond het heel erg leuk *O* En ze zag ook wel iets aan me, want ik zie er pips uit. Misschien toch maar eens make-up gaan gebruiken :')

Gefeliciteerd Mabawa. En baby Olli O+
pi_130736139
Mawaba gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_130736206
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:56 schreef Dot. het volgende:
Net mn baas het nieuws verteld, ze vond het heel erg leuk *O* En ze zag ook wel iets aan me, want ik zie er pips uit. Misschien toch maar eens make-up gaan gebruiken :')

Gefeliciteerd Mabawa. En baby Olli O+
Ja, die vermoeidheid :D Fijn dat ze positief reageerde! Dat is toch altijd even spannend...
Ik zie mijn baas net een 1:1 intikken voor vrijdag, ik heb donderdag echo, dus dan gaan we ook de bom maar laten vallen :Y
  maandag 2 september 2013 @ 11:10:25 #79
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130736270
Hooooii!

Happy birthday Mabawa! *O* :*

Dot, fijn dat ze goed reageerde. Coming out ftw!

Mo, hoe is het nou met je neefje?

Ik had t al gezegd, maar ollie O+

Hier even n dikke jompel voor mezelf, want 12 weken mijlpaal *O*
pi_130736495
12 wkn voor kim *O*

En fijn dat ze zo leuk reageerde Dot :)
pi_130736774
Hilz O+
Kp wisseldag *O*
Mabawa gefeliciteerd
pi_130737355
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:09 schreef Spewey het volgende:
Hieperdepiep en hoera! *O*
Van harte Mabawa.

Onderweg naar een rondje ziekenhuis, helemaal alleen! Stiekem ben ik zo blij dat school en peuterspeelzaal weer begonnen zijn :@ :D
Succes, ben benieuwd!!
pi_130737367
Mawaba, gefeliciteerd! En ziet er lekker uit die taart!
pi_130737583
Spewey succes in het z-huis. Ben benieuwd wat ze zeggen.
  maandag 2 september 2013 @ 12:16:26 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130738122
Mabawa, gefeliciteerd! Taart mag deze kant op hoor 8-).

Kim 12 weken mijlpaal! Die vond ik zelf erg leuk :Y.
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Hilz O+
Kp wisseldag *O*
Mabawa gefeliciteerd
Ik las kwispeldag :? :')

Hier 16+1 vandaag en vanavond babyspieken O+. Ben toch wel wat nerveus ervoor :@ maar ook erg O+ O+ O+! Ben vooral benieuwd hoe groot baby nu is...

Over de baby voelen, ik voel nog niet iets wat lijkt op hoe ik overal op internet lees hoe het zou moeten voelen. Wel voelt het soms alsof ik een soort grote bal in mijn buik heb, die langzaam ronddraait/zich verplaatst. Zou dat de baby zijn?
KuikenGuppy
pi_130738460
dat bal gevoel had ik in t begin bij mijn eerste heel erg..maar dat was al redelijk vroeg dus denk niet dat t de baby was bij mij.
Maar t zou kunnen hoor
pi_130738606
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef Burdie het volgende:
Hier 16+1 vandaag en vanavond babyspieken . Ben toch wel wat nerveus ervoor maar ook erg ! Ben vooral benieuwd hoe groot baby nu is...

Over de baby voelen, ik voel nog niet iets wat lijkt op hoe ik overal op internet lees hoe het zou moeten voelen. Wel voelt het soms alsof ik een soort grote bal in mijn buik heb, die langzaam ronddraait/zich verplaatst. Zou dat de baby zijn?
Ga je het geslacht hier delen? :D

en dat bal gevoel is bij mij altijd mijn darmen :)
pi_130738631
Gefeliciteerd Mabawa :)
  maandag 2 september 2013 @ 12:41:43 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130738675
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ga je het geslacht hier delen? :D

en dat bal gevoel is bij mij altijd mijn darmen :)
Het geslacht blijft voor ons ook een verrassing ;).
KuikenGuppy
pi_130738687
Gefeliciteerd Mabawa!

En een *O* voor Kim!

Ook een *O* voor mij want vanaf dit weekend voel ik de baby! Zijn een soort kleine plopjes, beetje als lucht in je buik maar dan zonder darmgerommel erbij :D.
It will set you free
pi_130738702
Even jompelen voor de kwispeldag *O*
En voor het baby voelen bewegen *O*

Ctg was keurig, bloeddruk was weer gestegen, moest op commando plassen en dat was positief voor eiwitten, dus langs het lab bloed prikken en nog meer urine inleveren, ze wilden me houden maar ik wilde/moest kroost van school plukken. Nu om 16:15 bellen voor uitslagen. Blegh wat een geneuzel allemaal.
pi_130738703
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 12:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het geslacht blijft voor ons ook een verrassing ;).
Leuk! :D
pi_130739224
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 12:42 schreef Spewey het volgende:

Ctg was keurig, bloeddruk was weer gestegen, moest op commando plassen en dat was positief voor eiwitten, dus langs het lab bloed prikken en nog meer urine inleveren, ze wilden me houden maar ik wilde/moest kroost van school plukken. Nu om 16:15 bellen voor uitslagen. Blegh wat een geneuzel allemaal.
spannend en heel erg goed klinkt het niet als ik eerlijk ben.

@burdie dat bal gevoel herken ik wel. bij ean niet gehad nu wel. vroeger tijdens mijn menstruatie ook weleens gevoeld. Het voelt meer aan als mijn bm die samentrekt ofzo
pi_130739683
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:42 schreef RunForrestRun het volgende:
Gefeliciteerd Mabawa!

En een *O* voor Kim!

Ook een *O* voor mij want vanaf dit weekend voel ik de baby! Zijn een soort kleine plopjes, beetje als lucht in je buik maar dan zonder darmgerommel erbij :D.
Wat tof O+

quote:

Dat klinkt allemaal positief, fijn!

Man man, ik voel me vandaag echt "hit by a truck"... soort griepgevoel zonder koorts. Dit is toch wel de ergste vermoeidheid die ik tot nu toe heb gevoeld. En het is net weer zo'n dag op kantoor dat honderd mensen iets van me moeten. Kost me echt moeite om met een normale stem te antwoorden :')

en tegelijkertijd voel ik me hartstikke schuldig dat ik mijn normale werktempo niet haal en dingen vergeet enzo :@
  maandag 2 september 2013 @ 13:32:53 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130739870
Klinkt niet helemaal oke Spewey :*.

Shs die truck komt hier nu iedere dag voorbij zo vervelend.
pi_130739925
Ahw, er komt net een collega aan wie ik het vanochtend verteld heb sokjes brengen O+

En SHS, schijnbaar wordt het beter :Y Ik ben er ook op aan het wachten :') Lekker thuis werken als dat kan?
pi_130740039
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klinkt niet helemaal oke Spewey :*.

Shs die truck komt hier nu iedere dag voorbij zo vervelend.
:@ nou meteen een mooi voorbeeld van mijn hersenen die op standje mentally challenged staan, ik las "eiwit is positief" en maak de vertaalslag naar iets positiefs :@ Sorry Spew!
Hopelijk is het niet al te ernstig!
pi_130740057
ik kwispel mee trouwens! 18w.

En het laatste nieuws is dat er geen nieuws is. :N Geen verandering in toestand tov gisteren.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130740087
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:35 schreef Dot. het volgende:
Ahw, er komt net een collega aan wie ik het vanochtend verteld heb sokjes brengen O+

En SHS, schijnbaar wordt het beter :Y Ik ben er ook op aan het wachten :') Lekker thuis werken als dat kan?
Die heeft standaard een babysokkenlade op kantoor? :D Wel lief :)
Thuis werken, I wish.... we beginnen vandaag met een nieuw project dus helaas pindakaas -O-
pi_130740154
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:41 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Die heeft standaard een babysokkenlade op kantoor? :D Wel lief :)
Thuis werken, I wish.... we beginnen vandaag met een nieuw project dus helaas pindakaas -O-
Ik werk in het centrum, dus genoeg winkels in de buurt ;)
pi_130740423
quote:

Doe jij ns ff rustig }:
:)
  maandag 2 september 2013 @ 14:02:13 #102
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130740700
SHS, die truck is denk eerst hier langs gekomen, ben sinds vanmorgen flink draaierig, beetje flauw, misselijk, etc. Werken lukt hier dus ook niet al te best :N Hopelijk alleen vandaag!

Kwisted en Momo :* Sterkte!

Olli spam O+

Dot, wat leuk die reactie van je baas en collega!

Kim alweer 12 weken *O*
En bedankt voor jullie antwoorden op de opvang vraag van Kim, zit ik ook mee te puzzelen!

Owja, de voorstelronde
SPOILER
pi_130741403
het wordt echt beter SHS!
maar ruk is t wel natuurlijk

en spewey, niet helemaal lekker dus...
  maandag 2 september 2013 @ 15:01:17 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130742388
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef DJMomo het volgende:
ik kwispel mee trouwens! 18w.

En het laatste nieuws is dat er geen nieuws is. :N Geen verandering in toestand tov gisteren.
:* -O- hopelijk komen er snel goede berichten!

@SHS en @Dot ik wacht ook nog altijd op dat het beter wordt, ben met 16 weken nog altijd afgepeigerd :'). Ik slaap het klokje rond, maar dan kan je me alsnog opvegen in de middag... gelukkig heb ik bijna vakantie.
KuikenGuppy
  maandag 2 september 2013 @ 15:02:17 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130742419
@Aisly misschien dat iets zout eten helpt? Dat doe ik vaak bij zo'n 'flauw' gevoel en meestal helpt het bovendien vind ik het een prima excuus om overdag chipjes te mogen snaaien :Y)
KuikenGuppy
pi_130742446
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

:* -O- hopelijk komen er snel goede berichten!

@SHS en @Dot ik wacht ook nog altijd op dat het beter wordt, ben met 16 weken nog altijd afgepeigerd :'). Ik slaap het klokje rond, maar dan kan je me alsnog opvegen in de middag... gelukkig heb ik bijna vakantie.
heb je dan nog een sociaal leven momenteel of gaat dat allemaal naar slaap?
(scheelt wel dat je eigen baas bent, dan kun je je eigen tijden indelen O+)
Ik vraag me echt af hoe dat nou nog 6 maanden zo door moet :')
pi_130742614
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:03 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Bijslapen in het weekend :Y Maar mijn sociale leven ligt idd ook wel wat stil, vooral dus in het weekend. Volgende week twee eetafspraken staan na het werk. Ik ben benieuwd hoe kapot ik ben de dagen erna :)
  maandag 2 september 2013 @ 15:12:26 #108
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130742736
Hier ook heul veul moe. Met enige regelmaat kom ik op een vrije dag om half 12 uit bed, om er dan vervolgens om 1 uu weer in te kruipen tot een uur of half 4 :@. En dan nog moe zijn! Ik geef er wel aan toe, omdat ik erg overtuigd ben van de goede reden van mijn lijf. Als het nodig is, is het nodig en nu kan het nog.

Voor het flauwe gevoel heb ik altijd 2 dingen in m'n tas: lu Cream crackers en look o look salmiak lollies. Bij honger/misselijkheid ga ik voor nr. 1 en bij slap/flauw/licht in t hoofd ga ik voor nr. 2. Dat zoete van de lolly en het zoute van salmiak werkt hier super!
pi_130742738
Ik kan drop aanraden als je licht in he hoofd bent/misselijk oid door de lage bloeddruk. En anders helpt het zout er wel in. Zoete drop bezit overigens meer zout dan zoute drop |:(
  maandag 2 september 2013 @ 15:13:54 #110
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130742786
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Theeleuter het volgende:
Ik kan drop aanraden als je licht in he hoofd bent/misselijk oid door de lage bloeddruk. En anders helpt het zout er wel in. Zoete drop bezit overigens meer zout dan zoute drop |:(
Maar zoete drop is smerig :P
pi_130742798
ik lust alle drop :9~
pi_130743104
ik ging juist overgeven van drop :D
  maandag 2 september 2013 @ 15:32:02 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130743279
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:03 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ik heb überhaupt niet zoveel sociaal leven, waarom dacht je dat ik op fok zit? :')
KuikenGuppy
  maandag 2 september 2013 @ 15:32:38 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130743298
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Kimpossible het volgende:
Voor het flauwe gevoel heb ik altijd 2 dingen in m'n tas: lu Cream crackers en look o look salmiak lollies. Bij honger/misselijkheid ga ik voor nr. 1 en bij slap/flauw/licht in t hoofd ga ik voor nr. 2. Dat zoete van de lolly en het zoute van salmiak werkt hier super!
OOOOOOOOOOOOOH!!!! Salmiak Lollies!!! O+ O+ O+

Nu wil ik die :').
KuikenGuppy
pi_130744099
Spewey kalm aan hoor. Hopelijk zijn je waarden goed en kun je thuis blijven. Maar als ik eerlijk ben klinkt het niet erg positief. :*
pi_130744392
He Spew, kalm aan! :*

Dank voor de felicitaties alles!

Hier net bij de vk geweest. Alles opzich wel goed. Wel op mn kop gekregen omdat ik niet gebeld heb toen ik hoofdpijn had afgelopen vrijdag. :@
Over 2 weken groei (en volgens mij flow) echo.
pi_130744474
ehm..moet je daar direct voor bellen dan?
  maandag 2 september 2013 @ 16:15:30 #118
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130744565
Tnx voor de tips dames! Ga straks gelijk wat inslaan (Salmiaklolly :Y) )

Mabawa, fijn dat alles goed was bij de VK! Maar wel vreemd dat je bij hoofdpijn moet bellen. Of heb je dat al een hele tijd?
pi_130744602
Rustig aan spewey! Ik sluit me aan bij wat Martine hierboven zegt. Denk goed om jwzelf, dit is niet niks :)
pi_130744684
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ehm..moet je daar direct voor bellen dan?
In die mate icm mijn hoge bloeddruk wel ja :) Als het gewoon sluimert en weer weggaat niet perse. Maar deze kwam echt keihard aan en was stukken anders dan de hoofdpijn die ik voorheen in de zwangerschap had.
  maandag 2 september 2013 @ 16:19:26 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130744698
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:15 schreef Aisly het volgende:
Tnx voor de tips dames! Ga straks gelijk wat inslaan (Salmiaklolly :Y) )

Mabawa, fijn dat alles goed was bij de VK! Maar wel vreemd dat je bij hoofdpijn moet bellen. Of heb je dat al een hele tijd?
Na 20 weken, is hier ook standaard. Ik dacht omdat het een indicatie zou kunnen zijn van zwangerschapsvergiftiging.
KuikenGuppy
  maandag 2 september 2013 @ 16:20:19 #122
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130744725
Owww weer wat geleerd! :D
pi_130744791
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:19 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

In die mate icm mijn hoge bloeddruk wel ja :) Als het gewoon sluimert en weer weggaat niet perse. Maar deze kwam echt keihard aan en was stukken anders dan de hoofdpijn die ik voorheen in de zwangerschap had.
oow oke, dat is inderdaad wat anders
pi_130746551
Bestaat er zoiets als 'welkom-in-het-derde-trimester-dip'? Man man man wat heb ik last van voornamelijk mijzelf. :{ Alles wat ik in het eerste trimester wel mee vond vallen (moe, slecht slapen, chagrijnig, hormonaal, plassen) krijg ik nu driedubbel terug lijkt het. Ik vind mijzelf echt niet gezellig en ik ben het wel een beetje zat. Ik reageer hier ook alleen maar op het hoognodige, omdat ik bang ben dat ik veel te onnodig veel te fel ben. |:(

*Zucht*

En wat ik heel erg vind is dat ik niet meer van de bank kom. Letterlijk. En dat ik geen lekkere houding meer heb om een boek te lezen. En dat ik uit bed moet rollen. En.. en.. en.. Klaag en kras.

:')

Sorry. Ik ga nu weer normaal doen.

----

Wat leuk dat voorstelrondje. Ik doe nog een mosterd na de maaltijd:

SPOILER
En dan nog wat dingen die ik onthouden heb en waarop ik niet heb gereageerd:

GotC, wat heel erg leuk! ^) Van harte :)
En ook een van harte voor Mabawa! Wat een lekker plaatje. :9

Ik vind kwispeldagen heel lief, leuk en positief klinken. Die houd ik erin!

Oh en ik hoor misschien bij de wat ouderen, maar in het echt leven ben ik juist best 'jong' zwanger. De gemiddelde leeftijd van de eerste zwangerschap ligt in mijn omgeving (ook op de gym!) echt een stuk hoger.

En ik heb vorige week donderdag zomaar ineens een gratis echo gehad. Er moest iemand oefenen en ik mocht drie kwartier kijken. In 1d (of is dat 2 d?), in 3d en zelfs in 4d. Nellie lijkt echt heel erg op mijn man. Daar moest ik ook wel een beetje aan wennen. Ik dacht: "Oh meisje, kopietje van mijzelf" Maar niets bleek minder waar. En wat zijn 3d echo's eng! Behalve die van je eigen kind. ;) O+

Nou, groetjes hè? :')
pi_130747076
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Kimpossible het volgende:

LU "toastjes" met kruiden O+ O+ O+, vooral aan het eind van de dag in de trein naar huis. En na dit weekend vaak heel licht in het hoofd te zijn geweest heb ik vanmorgen drie soorten drop gekocht! Dat helpt wel snel voor mijn gevoel...

Wat naar dat je je zo voelt, limone... Kun je nog meer rust nemen? Ik werd altijd heel "vervelend" als ik moe was, en vaak kwam ik er pas te laat achter dat ik zo moe was en dat de oorzaak was. Dingen die je normaal niet moe maken, doen dat nu wel helaas. Succes, ik hoop dat het je lukt voor de komende weken weer een andere modus te vinden!
pi_130747542
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Limone het volgende:
:D :*
Herkenbaar, ik ben ook niet meer zo leuk...mischien ben ik dat wel nooit, maar nu valt het mezelf op :') :P

Achja.. w/
  maandag 2 september 2013 @ 17:48:23 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130747618
Hormonen. Ga je naar de winkel om salmiaklollies te halen ( :') ) kom je thuis met druiven :9 :9 :9
Zit er nu lekker van te smullen :9 O+.
KuikenGuppy
  maandag 2 september 2013 @ 18:04:23 #128
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130748053
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef Burdie het volgende:
Hormonen. Ga je naar de winkel om salmiaklollies te halen ( :') ) kom je thuis met druiven :9 :9 :9
Zit er nu lekker van te smullen :9 O+.
_O- hormonen ten top hiero! Salmiaklollies nog wel gevonden of maar gelijk geskipt? :9

Limone :*
pi_130748426
Spewey wat was de uitslag?
  maandag 2 september 2013 @ 18:17:03 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130748433
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 18:04 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

_O- hormonen ten top hiero! Salmiaklollies nog wel gevonden of maar gelijk geskipt? :9

Limone :*
:Y ook gekocht!
KuikenGuppy
  maandag 2 september 2013 @ 18:33:12 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130748947
Jip, idd nog maar een paar dagen! Het is zó onwerkelijk.. Gezellig dat we 'samen' met verlof gaan ;)

S.enn-spam!! Wat een lekker kereltje Hillz O+!

Spewey, hoe gaat het nu? Ik maak me stiekem zorgen om je :*

Mabawa gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

*O* voor alle wissels vandaag!

Limone, te herkenbaar _O- Wat een stomme periode effe hè? Geen zorgen, er komen betere weken/dagen. Neem je rust (ook al voel je je waarschijnlijk al een bejaarde) en laat je verwennen. Ik haat de bank en het bed ook trouwens :r

Ik wilde geen kleding meer kopen voor mezelf, maar toch een jurkje erbij gekocht vandaag O+

[ Bericht 5% gewijzigd door GotC op 02-09-2013 18:45:30 ]
  maandag 2 september 2013 @ 18:55:12 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130749683
Limone herkenbaar :* Ik zit mezelf zo dwars op het moment :').
pi_130750950
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 18:33 schreef GotC het volgende:

Ik wilde geen kleding meer kopen voor mezelf, maar toch een jurkje erbij gekocht vandaag O+
Leuk! Welk jurkje? O-) Ik ben van plan mezelf schandalig te verwennen qua zwangerschapskleding en ondanks dat ik nog maar 7 wkn ben heb ik ontzettend zin om te shoppen. Tips? Wat vinden jullie leuke merken/shops?
pi_130750999
Update

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 2 september 2013 @ 19:29:37 #135
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130751232
Ik kom hier ook maar weer eens om een hoekje spieken..
Voordat ik zwanger was, was ik dol op zoet, maar daar heb ik nu helemaal niet zo'n trek in.. zo maf!

Voor de rest gaat het hier wel aardig, helaas steken mijn obstipatie klachten weer de kop op, dus ik zit weer aan de Movicolon ;(

Morgen ben ik alweer 11 weken en vrijdag hebben we onze termijnecho, als dat allemaal goed is gaan we het aan onze families vertellen :) Onze ouders weten het uiteraard al wel en die overladen ons met cadeautjes zo lief O+ O+

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 02-09-2013 20:12:30 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 2 september 2013 @ 19:30:07 #136
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130751255
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Update

SPOILER
Ach Momo ;(
Sterkte! :*
pi_130751332
Ik deel liever niet al te veel details verder hier. Hoop op begrip daarvoor. Iig dank voor alle lieve woorden.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130751337
Aww lief, Gotc :*

Uitslag van bloed was goed, woensdag weer ctg en bloeddruk meten. lijstje van klachten gekregen waarbij ik direct moet bellen want dat ik de laatste tijd sterretjes zie is blijkbaar ook niet goed. Dacht dat het van het snelle opstaan kwam maar dat is alleen bij een lage bloeddruk en die heb ik niet meer :')
Manlief wil dat ik de vluchtkoffer voor mezelf en babysaurus in ga pakken, misschien heeft hij een punt :D

Leuk dat jullie het geslacht niet willen weten Burdie :Y

Mabawa goed voor jezelf zorgen hoor!

Lekker bijna verlof Gotc en Jip *O*

Bub wat naar dat je jezelf zo in de weg zit maar het eind is in zicht :*

Knuffel voor Limone maar wel gaaf dat je zo lang naar je kleine meisje hebt kunnen kijken O+

:* Momo
pi_130751358
Ohhh RB... ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent.. wat leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130751388
Momo, wat vreselijk toch ;(
  maandag 2 september 2013 @ 19:35:42 #141
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130751550
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef Vicky het volgende:
Ohhh RB... ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent.. wat leuk!
Lieve reactie van je Vicky :)
pi_130751572
Wat afschuwelijk Momo, sterkte voor jou en je fam.
pi_130751603
ik blijf gekke visuals krijgen bij babysaurus :')

Rijstebuiltje, welkom! O+
pi_130751654
Rijst, welkom!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130752148
Momo :*

Spewey fijn dat de bloeduitslagen goed zijn, een vlucht tasje lijkt me inderdaad geen overbodig luxe. Vooral je rust pakken en je laten verzorgen door je man.

Rijst welkom hier.
pi_130752679
Welkom Rijst!

Liefde is ... om 19:53 naar de supermarkt racen voor een doosje Rennies O+
Dankjewel hon :*
  maandag 2 september 2013 @ 20:04:28 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130753073
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef marel88 het volgende:

[..]

Leuk! Welk jurkje? O-) Ik ben van plan mezelf schandalig te verwennen qua zwangerschapskleding en ondanks dat ik nog maar 7 wkn ben heb ik ontzettend zin om te shoppen. Tips? Wat vinden jullie leuke merken/shops?
Zie buikentopic ;) Is van de Prenatal.
Qua spijkerbroeken is mijn favo broek van Mamalicious, blijft het langste mooi. Had m'n 1e grijze Prenatal broek binnen 6 weken versleten :7 :+
Verder draag ik heul graag H&M lange shirts/jurkjes, is geen zwangerschapskleding. Rekt mooi mee, accentueert als een idioot en comfortabel ftw :)
Have fun shopping!

Spewey :* Goed idee van je man! Goed dat je een lijst hebt meegekregen, hou jezelf maar goed in de gaten mop!

Mo :* Focus je maar op je familie, dat is het allerbelangrijkste. Sterkte in deze situatie!

Rijst, welkom!

Bubs :* Hoe gaat het met de harde buiken? Kan je al wat rust vinden? Wanneer heb je weer een controle voor de groei?
pi_130753919
rb welkom
Spewey die koffer is nu geen gek idee.
limone :*

Ik moet morgen ook weer naar het z-huis en ook hier moet ik de koffer vast klaar zetten van (8> dus morgenochtend maar even doen.
pi_130753947
Rijst welkom! :)

Spewey schattig hoor zo'n man! O+

Momo een :* voor jou.

Limone, af en toe even klagen moet kunnen toch?! Ik snap heel goed dat je een beetje uit je hum raakt als alle dingen ineens niet meer gaan zoals je graag zou willen. :* hopelijk voel je je snel iets beter.

Ik heb hier ook een beetje een baaldag, ik heb de hele dag al het gevoel alsof er een vrachtwagen over mijn onderbuik en onderrug is heengereden. Ook heb ik volgens mij pijn aan mijn blaas. Ik zou bijna denken aan blaasontsteking, maar aan vaker plassen merk ik het niet echt en plassen doet ook geen lijn. Maargoed, mijn hele onderkant van mijn romp voelt dus beurs en ik vind het maar niets omdat daar ook de babies zitten. -O-
  maandag 2 september 2013 @ 20:26:00 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130754337
Je jurkje is leuk Gotc! Ik rust me suf, daarom verbazen die harde buiken en het voorwerk me. Maar het hoort er ook bij. Wij hebben vandaag de koffer ook maar klaar gezet :+. Ik moet volgende week weer op controle.
pi_130754646
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rijst welkom! :)

Spewey schattig hoor zo'n man! O+

Momo een :* voor jou.

Limone, af en toe even klagen moet kunnen toch?! Ik snap heel goed dat je een beetje uit je hum raakt als alle dingen ineens niet meer gaan zoals je graag zou willen. :* hopelijk voel je je snel iets beter.

Ik heb hier ook een beetje een baaldag, ik heb de hele dag al het gevoel alsof er een vrachtwagen over mijn onderbuik en onderrug is heengereden. Ook heb ik volgens mij pijn aan mijn blaas. Ik zou bijna denken aan blaasontsteking, maar aan vaker plassen merk ik het niet echt en plassen doet ook geen lijn. Maargoed, mijn hele onderkant van mijn romp voelt dus beurs en ik vind het maar niets omdat daar ook de babies zitten. -O-
blaasontsteking tijdens een zwangerschap voelt vaak anders aan.
pi_130754895
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

blaasontsteking tijdens een zwangerschap voelt vaak anders aan.
Hmmm, het zou best eens blaasontsteking kunnen zijn volgens Mr. Google. Dat heb ik echt al 10 jaar niet gehad denk ik. Ik hou het even in de gaten en als het morgen blijft lever ik even een plasje in.
pi_130754986
Dat kan geen kwaad. blaasontsteking kan volgens mij vroegtijdige weeën veroorzaken.
pi_130755674
Rijst, welkom!

Momo, ik las 't op internet, hopelijk zijn er gauw positieve veranderingen te melden.

Limone, klagen mag hier tussen alle andere hormonsters!
It will set you free
pi_130756295
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 20:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Zie buikentopic ;) Is van de Prenatal.
Qua spijkerbroeken is mijn favo broek van Mamalicious, blijft het langste mooi. Had m'n 1e grijze Prenatal broek binnen 6 weken versleten :7 :+
Verder draag ik heul graag H&M lange shirts/jurkjes, is geen zwangerschapskleding. Rekt mooi mee, accentueert als een idioot en comfortabel ftw :)
Have fun shopping!
Dank (en mooi!). Nog meer tips over favoriete zwangerschapsmerken/shops?
pi_130758306
Ik vind noppies fijn. Heb veel in de sale gekocht. Mamalicious is ook prima.
En basic shirts van hema
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130758478
Dankjulliewel! :* het lucht wel op, het hier even ventileren.. En het doet wonderen voor mijn humeur! :o

Wat een droomvent heb jij toch Spew! O+

Ik heb alleen Noppies en Mamalicious en twee h&m treggings. Maar die laatste twee vind ik niet zo lekker zitten en ze hebben elastiek bovenin de buikband en dat zie je toch onder kleding..
Wat ik echt onmisbaar vind zijn een paar goede hemden en basic t-shirts. Daar kan je er niet genoeg van hebben. Én ik ben heul blij dat ik rond week 16 twee nette jurkjes heb gekocht voor het huwelijk dat ik binnenkort heb. Nú nog nette jurkjes shoppen zie ik echt niet zitten en als ik geen jurkjes had gehad, was ik net zo goed in mijn slangenprintbroek daarnaartoe gegaan. Niet echt een huwelijk daarvoor en niet zwanger houd ik heel erg van netjes en gekleed (hoedjes!) O+ . Dus nu ben ik gewoon zoals iedereen mij kent.
pi_130758566
Which reminds me... Waar koop ik zwangerschapspanties?
pi_130758872
Ik heb er een paar van noppies.. Maar dat zijn hippe, met spikkels en weet ik het. Een gewone huidskleurige kan ik niet vinden!

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 2 september 2013 @ 21:50:45 #160
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130759392
Awwww Limone! Ik 'miste' je al! (Maar serieus, want op jou durf ik altijd wel gezellig in te hakken O+.) Fijn dat je je inmiddels wel weer wat blijer voelt.

--

Momo, nog even heel veel sterkte.. Volgens mij had ik nog niet gereageerd sinds je het gemeld had.

--

Jompel voor alle wispeldagen!

--

Een :* voor iedereen die hem kan gebruiken

--

Ik heb een schommelstoel! *O*

En een Koekadoek! *O*

En vanavond het eerste deel van de borstvoedingscursus (en vriend was mee - evenals 80 % van de partners trouwens) *O*.
pi_130759582
quote:
17s.gif Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef ProjSkippy het volgende:
Awwww Limone! Ik 'miste' je al! (Maar serieus, want op jou durf ik altijd wel gezellig in te hakken O+.) Fijn dat je je inmiddels wel weer wat blijer voelt.

--

Ik heb een schommelstoel! *O*

En een Koekadoek! *O*

En vanavond het eerste deel van de borstvoedingscursus (en vriend was mee - evenals 80 % van de partners trouwens) *O*.
Lief! O+

En fijn van je alles! *O*
  maandag 2 september 2013 @ 22:17:39 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130760932
O+
Er zit gewoon een baby in mijn buik *O*
Met alles erop en eraan, wat was die pretecho leuk zeg O+.
Baby vindt het kennelijk heel gezellig om lekker in mijn placenta weg te kruipen, en was heel beweeglijk. Klein acrobaatje is het. Ik ben zo blij en gerustgesteld O+ O+ O+
KuikenGuppy
  maandag 2 september 2013 @ 22:25:44 #163
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130761400
O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 2 september 2013 @ 22:31:40 #165
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130761740
Burdie! O+
pi_130763199
Baby-burdie! O+
  maandag 2 september 2013 @ 23:03:01 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130763386
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Limone het volgende:
Baby-burdie! O+
Burdspider ;) O+
KuikenGuppy
pi_130763432
Leuk Burdie! Fijn dat alles er goed uitzag *O*
It will set you free
pi_130768254
Burdie fijn zon echo!

Momo, ik hoop dat het goed komt :* sterkte

Spewey, doe rustig aan!

Mogge 'all :O
  dinsdag 3 september 2013 @ 06:01:11 #170
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130768270
Mogguh Jipster!

--

Het grote plassen is hier nu volgens mij echt begonnen. Er tussenin slaap ik wel, maar als ik wakker word heb ik niet het gevoel dat ik geslapen heb. Ik ben vandaag vast heel gezellig. *)
pi_130768273
Plassen hier ook aan de orde van de dag.. Ook overdag na 5min lopen moet ik alweer... 3 druppels welteverstaan :X }:|
pi_130768291
Burdie wat fijn dat de echo goed en leuk was! *O*
pi_130768479
Wat fijn Burdie! En goedemorgen!
pi_130768607
Fijn Burdie! Ik kijk nu ook al uit naar m'n pretecho O+

Ik ging weer eens vroeger opstaan, omdat ik de laatste tijd zo laat pas op m'n werk ben, word ik me toch een partij niet lekker na m'n ontbijt :X Het voelt echt of er iets dwars zit ofzo. Gisteren werd ik ook helemaal flauw in de trein, hopelijk wordt het niet iets dagelijks..
pi_130768610
Oh, en mijn eerste mijlpaal vandaag, 12 weken! *O*
pi_130768963
Goede morgen!

Hier gisteren de laatste controle gehad bij de verloskundige, vrijdag moeten we naar de gyn.
Even een groei echo gemaakt. :D
Hoofd loopt normaal, buik op 39+5 en benen paste niet meer in de curve.

(Mart was met zijn geboorte 3950 en 55cm, met 42+2).

We krijgen weer een reusje!
pi_130768970
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 07:44 schreef Dot. het volgende:
*O*
pi_130768977
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:17 schreef Burdie het volgende:
O+
Er zit gewoon een baby in mijn buik *O*
Met alles erop en eraan, wat was die pretecho leuk zeg O+.
Baby vindt het kennelijk heel gezellig om lekker in mijn placenta weg te kruipen, en was heel beweeglijk. Klein acrobaatje is het. Ik ben zo blij en gerustgesteld O+ O+ O+
Fijn! Nu lekker gaan genieten :)
pi_130769162
Buik loopt 3 weken voor Ymme? Hoe is het met je bloedsuiker?

Wat fijn Burdie *O*

Kwispeldag voor Dot *O*

Vandaag 37 weken, whee! (en meldplicht :D )
pi_130769178
Burdie wat fijn *O*

12 weken dot! Goeeed O+

en nog even weer sterkte voor Mo :*!

Ik vandaag 14 weken hihi O+
♥ J & S
pi_130769188
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 23:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Burdspider ;) O+
Leuker ja! :)

Hoera voor kwispeldinsdag voor f_r (ben je nu verder dan bij ean?), voor Spewey (zit babysaurus er nog in? Ja dus + meldplicht!), voor Dot dus ( *O* ) en voor rmijzelf (30! Nog max 12 weken :o ).

RIP aan de omgeving van Skippy!
pi_130769189
Oeh Spewey! 37! Spannende mijlpaal *O*
♥ J & S
pi_130769259
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Hoera voor kwispeldinsdag voor f_r (ben je nu verder dan bij ean?), voor Spewey (zit babysaurus er nog in? Ja dus + meldplicht!), voor Dot dus ( *O* ) en voor rmijzelf (30! Nog max 12 weken :o ).

Limone ook al weer 30 weken, volgens m'n app heb je nu een grote kool aan boord :D

En FR succes in het ziekenhuis zo!
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:48:03 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130769285
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:38 schreef Spewey het volgende:

Wat fijn Burdie *O*

Kwispeldag voor Dot *O*

Wow, dat is ook voorbij gevlogen! Succes nog even! ;)
pi_130769434
Dankjewel! Vooral de laatste weken zijn voorbij gevlogen :o
pi_130769522
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Spewey het volgende:

[..]

Limone ook al weer 30 weken, volgens m'n app heb je nu een grote kool aan boord :D

En FR succes in het ziekenhuis zo!
Oh dan weet ik welke app jij hebt ;)
pi_130769567
Wat fijn dat alles er goed uit zag burdie!

Ymme, je eerste wasdus ook wat groter als gemiddeld?

*O* voor mijlpalen!

Gister goedgekeurd door de vk, ijzer en bloeddruk was weer prima. Ze verwacht geen heel groot kindje (volgende week heb ik de groeiecho) en de kleine lligt fijn met het hoofdje omlaag.
pi_130769657
Burdie *O*
Spewey we wisselen weer vandaag 37 wk voor jou *O*

En mijn mijlpaal ik ben 34wk *O* bijna langer zwanger dan bij ean.
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:22:10 #189
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130769843
Spewey *O*

FR *O*

Limone *O*

KP *O*

Dot *O*

Mijn omgeving -O-
pi_130769983
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 07:44 schreef Dot. het volgende:
Yeeey!
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:22 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn omgeving -O-
-O- wat is er skippy?
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:33:41 #191
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130770051
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Yeeey!

[..]

-O- wat is er skippy?
Oh, zie boven ;). Mijn omgeving krijgt het vandaag nog al te verduren.. Maar ze geven zelf ook wel verdacht veel aanleiding voor verduring :o. Vind ik.
pi_130770724
Pff, net heel duizelig ineens met vlekken voor m'n ogen en uiteindelijk alles eruit gegooid en nu begin ik hoofdpijn te krijgen. Ik ga toch maar weer naar huis. Leuk begin van het tweede trimester :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:17:33 #193
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130770783
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:13 schreef Dot. het volgende:
Pff, net heel duizelig ineens met vlekken voor m'n ogen en uiteindelijk alles eruit gegooid en nu begin ik hoofdpijn te krijgen. Ik ga toch maar weer naar huis. Leuk begin van het tweede trimester :P
Kan het zijn dat je (onbewust) hebt zitten hyperventileren door die vlekken? :* Dan gebeurt bij mij dit hele riedeltje ook.

Straks iig even wat drop naar binnen werken (deed je al toch?), water drinken en iets zouts eten.
pi_130770818
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:38 schreef Spewey het volgende:

Wat fijn Burdie *O*

Kwispeldag voor Dot *O*

Bloed suiker is perfect!
Al 2 keer op geprikt. Maar zoals gezegd mijn zoon was ook niet klein :)
pi_130770837
Hier zondag ook alweer 37 weken :D
(kan iemand de tijd even stil zetten aub)
pi_130770923
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je (onbewust) hebt zitten hyperventileren door die vlekken? :* Dan gebeurt bij mij dit hele riedeltje ook.

Straks iig even wat drop naar binnen werken (deed je al toch?), water drinken en iets zouts eten.
Ja, maar de drop kwam er bijna meteen weer uit. Net weer overgegeven dus misschien is het gewoon een griepje.
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:50:10 #197
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130771365
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:25 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, maar de drop kwam er bijna meteen weer uit. Net weer overgegeven dus misschien is het gewoon een griepje.
Awwww :*. Nou, dan beterschap. Hoop dat het snel weer beter gaat.
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:55:48 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130771471
Beterschap Dot! :*

*O* voor de wisseldag van Dot, Limone, klaprooss en Spewey *O*

Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van de echo van gisteren, echt een aanrader hoor O+.
We waren de laatste van de avond en de echoscopiste was enorm enthousiast, ze heeft ons zeker anderhalf uur laten spieken :@ O+. Heb er vannacht zelfs over gedroomd :') O+.
We hebben ook enorm veel foto's mee gekregen, 35 geloof ik. Ik ga er nog even een tijdje verliefd naar staren nu O+.
KuikenGuppy
pi_130771502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Burdie het volgende:
Beterschap Dot! :*

*O* voor de wisseldag van Dot, Limone, klaprooss en Spewey *O*

Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van de echo van gisteren, echt een aanrader hoor O+.
We waren de laatste van de avond en de echoscopiste was enorm enthousiast, ze heeft ons zeker anderhalf uur laten spieken :@ O+. Heb er vannacht zelfs over gedroomd :') O+.
We hebben ook enorm veel foto's mee gekregen, 35 geloof ik. Ik ga er nog even een tijdje verliefd naar staren nu O+.
O+ Ik kon er vorige week zelfs niet van slapen! :D
pi_130771518
Wauw burdie dat zijn er zeker een hoop! Hadden jullie een 2D echo? Of 3D?

Wij zitten er ook aan te denken om het nog te gaan doen wat verder in de zwangerschap. Hoever ben jij ook al weer :) ?

Veel plezier met je babyfotospieksessie O+
♥ J & S
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:00:22 #201
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130771552
*O* voor alle wissels!

Beterschap Dot!

1,5 uur is lekker lang Burdie O+ Geniet van je foto's! O+

Hier vanmorgen weer flink misselijk, nu gelukkig alweer redelijk weg. Heb de rest van de dag beurs maar met de salmiaklollies in mn tas moet dat goedkomen :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:03:09 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130771606
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:58 schreef klaprooss het volgende:
Wauw burdie dat zijn er zeker een hoop! Hadden jullie een 2D echo? Of 3D?

Wij zitten er ook aan te denken om het nog te gaan doen wat verder in de zwangerschap. Hoever ben jij ook al weer :) ?

Veel plezier met je babyfotospieksessie O+
Officieel was het een 2D echo, maar ze heeft ook nog even laten zien hoe het er 3D uitziet ;) Baby lijkt op mijn man, vind ik :).
Ze heeft ook alle punten van de SEO bekeken, en het kindje is helemaal gezond O+. Geen garanties uiteraard, maar het was allemaal volgens het boekje ;).
Ik ben nu 16+2, echt een leuke termijn voor een echo, anders is van 11 tot 20 weken wel een heel lang end om te wachten...
KuikenGuppy
pi_130771639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik doe ook mee met kwispeldag. 11 weken nu :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:06:08 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130771673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

*O*

Wanneer heb je de termijnecho?
KuikenGuppy
pi_130771687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Officieel was het een 2D echo, maar ze heeft ook nog even laten zien hoe het er 3D uitziet ;) Baby lijkt op mijn man, vind ik :).
Ze heeft ook alle punten van de SEO bekeken, en het kindje is helemaal gezond O+. Geen garanties uiteraard, maar het was allemaal volgens het boekje ;).
Ik ben nu 16+2, echt een leuke termijn voor een echo, anders is van 11 tot 20 weken wel een heel lang end om te wachten...
Oeh! Wij hebben ook met 16 weken een echo, bij ons voor geslachtsbepaling dat dan wel. Oeh ben wel extra benieuwd nu!
Nog maar 2 weken O+
♥ J & S
pi_130771696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

*O*

Wanneer heb je de termijnecho?
27 augustus ;) Baby heeft zelfs vorige week even naar ons gezwaaid. Volgende week combitest en dus weer even babyspieken O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:08:01 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130771710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:07 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

27 augustus ;) Baby heeft zelfs vorige week even naar ons gezwaaid. Volgende week combitest en dus weer even babyspieken O+
Oh lekker op tijd ;)
KuikenGuppy
pi_130771736
Ja, geen pijl op te trekken, ik dacht echt een kortere cyclus gehad te hebben (30 dagen oid), maar mijn gemiddelde van 35 dagen kwam precies overeen met de termijn die ik dus ben...Ach nou ja.
pi_130772025
quote:

[..]

*O* Eens kijken of ik het voor volgende week onthoud!
pi_130772097
Dot beterschap
tl ook wisseldag *O*
Echo was goed. beweeglijk kind. Groeit mee op lijntje. nu wachten op de gyn.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:35:38 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130772379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Dot beterschap
tl ook wisseldag *O*
*O* Fijn!
KuikenGuppy
pi_130772413
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Dot beterschap
tl ook wisseldag *O*
Fijn FR *O*
pi_130772833
Nog steeds aan het wachten -O- het is hier warm dus hoofdpijn. maar voor het eerst wifi op de poli *O*
pi_130772881
quote:

[..]

*O* Voor je 11 weken mijlpaal.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:07:13 #215
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130773177
Mmmmmm...m'n kersverse nichtje ligt in het zh onder de blauwe lampen, iets met bloedwaarden. Bah... }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door NoBoNo op 03-09-2013 12:16:24 ]
pi_130773237
Geelzucht nobo?
Bili huppeldepup waardes zijn dat.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:12:37 #217
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130773323
FR fijn! En jeej voor wifi!

--

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:22 schreef ProjSkippy het volgende:
Spewey *O*

FR *O*

Limone *O*

KP *O*

Dot *O*

Nog een extra jompel in m'n kwispeloverzicht voor Theeleuter! *O*

--

Awww Nobono, wat rot.

--

Wat lief Burdie dat ze ook gelijk alles nagelopen hebben. Bij mijn pretecho (ander bureau) wilden ze dat niet doen, want dan werd het meer 'medisch'. Wij hebben echt twee uur lang naar een joggingfoetus liggen kijken en hebben ook véúl foto's meegekregen.. en een DVD met alles (inclusief complete film). Ze droeg zelf een microfoontje dus al haar uitleg etc. staat er ook bij op. Heb jij ook zoiets?
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:15:44 #219
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130773415
Het zou kunnen inderdaad, even gegoogled daarop en daar lijkt het wel verdacht veel op! Nou ja, binnen een paar dagen van je roze wolk af, zit je ook niet zo op te wachten. Maar goed, zal wel weer goed komen.
pi_130773431
Het ziet er sneu uit zo'n kleintje onder een lamp. ze schijnen er geen last van te hebben het is net een zonnebank. al vond mijn moederhart wat anders.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:45:00 #221
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130774243
Nou ja het zou nog kunnen dat je er hersenletsel aan overhoud?? Of google ik dan net weer teveel?
pi_130774286
Dan google je net teveel in principe als je gewoon het goed in de gaten hebt en er zijn geen verdere problemen dan is er niets aan het handje.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:47:23 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130774307
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:12 schreef ProjSkippy het volgende:
Wat lief Burdie dat ze ook gelijk alles nagelopen hebben. Bij mijn pretecho (ander bureau) wilden ze dat niet doen, want dan werd het meer 'medisch'. Wij hebben echt twee uur lang naar een joggingfoetus liggen kijken en hebben ook véúl foto's meegekregen.. en een DVD met alles (inclusief complete film). Ze droeg zelf een microfoontje dus al haar uitleg etc. staat er ook bij op. Heb jij ook zoiets?
Nee, een DVD hebben we niet, dat was kostte een paar tientjes extra en ik denk niet dat we dat nog vaker dan 1x terug zouden gaan kijken ;).
KuikenGuppy
pi_130774533
Fijn FR *O* & wifi!

Burdie en Skip waar hebben jullie het laten doen? Wel even benieuwd naar!

Pff vandaag komt de makelaar ons huis taxeren. Lekker in mijn weekend waar ik al zo aan toe was al 3 dagen het huis opruimen en schoonmaken. Ik moet alleen nu nog de woonkamer maar kan echt niet meer! zo klaar met klagen :')
♥ J & S
pi_130774622
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
Dan google je net teveel in principe als je gewoon het goed in de gaten hebt en er zijn geen verdere problemen dan is er niets aan het handje.
Idd, en waarschijnlijk zijn ze er gewoon netjes op tijd bij. Kraamverzorgende checkt dat netjes. Zodra het 'verwaarloosd' is dan heb je kans op geelzucht in de hersenstam. Maar dat gebeurd niet zomaar hoor!
Fijn onder de lamp, dan komt het vast en zeker goed :)!
♥ J & S
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:10:07 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130774929
Een enerverend dagje zo, vannacht wakker geworden met weeen. Werden regelmatiger en pijnlijker. De boel aangekeken een paar uur. Toen mijn man wakker werd overlegd en toch maar gebeld, want toch nog wel wat vroeg om te bevallen.

We moesten langst komen, voelen 1 cm ontsluiting. Hoofdje ligt nog los. Aan de ctg beeb doet het nog goed. Er gebeurd wel wat maar niet genoeg, na 2 uur niks veranderd. Het kan vandaag nog zij maar ook nog een paar weken duren (wat voor beeb natuurlijk het beste is).

En nu zit ik weer thuis met mijn weeen.
pi_130775098
Wow Bub wat doe je nu?? :o
Al 1 cm in de pocket! Veel sterkte met de weeën, wil je dat het doorzet of dat ze nog even
een groeispurtje in je buik maakt?

Lekker met de lunch, ik verlies net m'n slijmprop, vieze naaktslak :Y)
Ben benieuwd hoe snel hij weer aangemaakt is :D
pi_130775207
Bubsel spannend.
kp doe je rustig aan
hier bd te hoog dus aan meting en ctg. +
bloed en urine check
pi_130775278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Bubsel spannend.
kp doe je rustig aan
hier bd te hoog dus aan meting en ctg. +
bloed en urine check
Ah crap :*
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:27:12 #230
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130775324
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:55 schreef klaprooss het volgende:
Fijn FR *O* & wifi!

Burdie en Skip waar hebben jullie het laten doen? Wel even benieuwd naar!

Pff vandaag komt de makelaar ons huis taxeren. Lekker in mijn weekend waar ik al zo aan toe was al 3 dagen het huis opruimen en schoonmaken. Ik moet alleen nu nog de woonkamer maar kan echt niet meer! zo klaar met klagen :')
Ik ben zelf bij kindjekijken.nl geweest, Burdie ergens anders (weet wel waar, maar weet niet of ze dat online wil hebben i.v.m. plaats). En zo zijn er nog wel meer pretechobureaus in NL.

En doe rustig aan hè :*!

--

Woei, Bubs, wat doe je!

--

FR :*.
pi_130775326
Dames wat een hoop ineens! Bubsel, hopen dat je weeën afnemen, laat die kleine nog maar eventjes binnen :), succes!

Spewey lekker! Precies op je 37wekendag

Fr spannend, hoop dat de uitslagen goed zijn! Je zit er dus nog wel even :*, succes
♥ J & S
pi_130775329
Verwacht weer naar huis te mogen. hij is niet heel hoog.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:31:53 #233
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130775431
Spewey aan de ene kant denk ik, als je het bij mij slecht heb kan je beter al komen. Maar aan de andere kant ook weer niet.

Iek een slak :o *)

Fr sterkte weer :*
pi_130775439
Bubs! Fr! Wat doen jullie!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130775531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spewey aan de ene kant denk ik, als je het bij mij slecht heb kan je beter al komen. Maar aan de andere kant ook weer niet.

Iek een slak :o *)

Fr sterkte weer :*
Snap het helemaal :*
pi_130775543
Spewey ik denk dat je lichaam een start aan het maken is met de bevalling.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:38:28 #237
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130775612
Oh Spewey, ik had over je heen gelezen. Hier ook slakken. Maar die zitten in de tuin. Ik kan je wel wat komen brengen voor de nieuwe aanmaak? *)
pi_130775869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Spewey ik denk dat je lichaam een start aan het maken is met de bevalling.
Nee nee! Volgende week pas, ik ben nog niet klaar met strijken en ik moet de ramen op z'n kamer nog lappen en ehm *insert smoesje 324*

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh Spewey, ik had over je heen gelezen. Hier ook slakken. Maar die zitten in de tuin. Ik kan je wel wat komen brengen voor de nieuwe aanmaak? *)
:D
Nom! :Y)
pi_130775953
Spewey, spannend hoor!
Hier ook een slak gister, maar dan op de grond in de bijkeuken. Zo een zonder huisje en nog een heul dikke ook :Y)

Bubsel, wat doe je nu? Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Hoe ver was je ook alweer?

Ik mag vanavond sporten met walvissen :D maar dan ook echt hè...zwangerschapsgym voor zwangeren met obesitas :Y
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:20:16 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130776739
Nou, ik heb geen obesitas, maar voel me ook een walvis in het zwembad :').

Wel leuk, Angelatje ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:24:08 #241
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130776830
Ohja, walvissen! Ik zou jou nog PM'en Burdie!
pi_130776995
Spannend zo, Bubsel, en ook lastig te zeggen wat je "het liefste" wilt, het is zo moeilijk te beslissen wat goed is voor je kindje he...
En Spew, hoop je niet stiekem dat het een beginnetje is?
FR, hopelijk weer genoeg rust in je lijf om nog een tijdje naar huis te mogen. Ik vind het zo knap van je dat je dit volhoudt (al is niet volhouden niet echt een optie natuurlijk). Je lijkt zo kalm en berustend, ik denk dat het jou wel helpt deze houding.
pi_130777018
voel me ook echt een walvis. heb het idee dat mijn buik ontploft is....zie buikentopic ;)
pi_130777096
Bubs, laat 'r toch nog maar heel even zitten :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:51 schreef angelatje het volgende:
Spewey, spannend hoor!
Hier ook een slak gister, maar dan op de grond in de bijkeuken. Zo een zonder huisje en nog een heul dikke ook :Y)

Bubsel, wat doe je nu? Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Hoe ver was je ook alweer?

Ik mag vanavond sporten met walvissen :D maar dan ook echt hè...zwangerschapsgym voor zwangeren met obesitas :Y
*checkt buiktopic*
Obesitas? Jij toch niet? Of ben je de instructrice? :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:35:42 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130777125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:34 schreef Sleehakschoen het volgende:
*checkt buiktopic*
Dat dacht ik ook :D
KuikenGuppy
pi_130779189
Hoera voor de kwispeldagen *O*
Hier vandaag ook kwispeldag, 10 weken *O*
Ik zit op 1/4. Morgen eindelijk, eindelijk de echo *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:01:25 #247
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130779355
Wisseldagen! *O*

Leuk, bf, eindelijk spieken!

Bubs, ga's terug in de rij! Er zijn nog wat wachtenden voor u ;) nog even blijven plakken mini!

Spewey, spannend!

Fr :*

Hier Moe met een hoofdletter M. Die vrachtwagen had best weg mogen blijven :{w . Gelukkig wel vakantie, dus de gelegenheid wat gas terug te nemen en bij te slapen (hoewel ik dat wel zonde vind van het mooie weer O+ )
pi_130779685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:34 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bubs, laat 'r toch nog maar heel even zitten :*

[..]

*checkt buiktopic*
Volgens de weegschaal wel 8)7 maar wil ook best de instructrice zijn })
pi_130779733
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef angelatje het volgende:

[..]

Volgens de weegschaal wel 8)7 maar wil ook best de instructrice zijn })
Ook voor je zwangerschap al?
En is dat dan iets waar je onder lichte dwang heen wordt gestuurd? :D

(ik zit zelf namelijk ook net op het obesitasrandje - op moment van testen net er onder, maar nu toch al wel er boven ;( )
pi_130779944
Ja heb het altijd al gehad....paar jaar geleden 30 kilo afgevallen, afgelopen januari gestopt met Roken en toen kwam er 15 kilo aan in korte tijd |:( en nu in de zwangerschap ook al 10 kilo erbij :X
En ik ben niet gedwongen gelukkig, maar vk gaf me de folder...de diëtiste werd ik wel toe gedwongen door de vk :(
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:00:08 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130781170
angelatje ik ben 36 weken. Het word niet minder helaas. Net nog met een kruik tegen mijn rug gezeten.
Straks onder de douche eens proberen of het helpt.

Fr mocht je nog naar huis?
pi_130781296
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:21 schreef angelatje het volgende:
Ja heb het altijd al gehad....paar jaar geleden 30 kilo afgevallen, afgelopen januari gestopt met Roken en toen kwam er 15 kilo aan in korte tijd |:( en nu in de zwangerschap ook al 10 kilo erbij :X
En ik ben niet gedwongen gelukkig, maar vk gaf me de folder...de diëtiste werd ik wel toe gedwongen door de vk :(
oh, klinkt als mijn verhaal... crap :')

Bubs :*
pi_130781332
Fr, en weer lekker thuis?

Bubs, hopelijk nemen de weeën af en zet het niet door.
Zo wel, succes en sterkte en ook dan komt het allemaal goed!

Ik hoop dat je ondanks wel je rust kunt pakken enzo?
pi_130781796
Bubs, wat een gedoe! Hopen dat de weeën afnemen!

FR, ben je weer thuis?

Angela en SHS, hebben jullie ook extra controles o.i.d.? Ik heb een te hoog BMI en zit dus officieel op een 'BMI-protocol', wat zou moeten betekenen dat ik extra gecontroleerd word, maar ik merk tot nu toe nog weinig van die extra controles. Ik dacht dat we dan wel een keertje extra naar Pukkie mochten kijken maar daar zijn ze tot nu toe nog niet ingetrapt.
Of misschien later in de zwangerschap?
It will set you free
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:19:58 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130781872
RFR bij ons betekenen de extra controles ivm BMI dat je 2x op suiker wordt gecontroleerd en dat je in het laatste trimester extra groei-echo's krijgt. Meer niet ;).
KuikenGuppy
pi_130781928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:18 schreef RunForrestRun het volgende:

FR, ben je weer thuis?

Angela en SHS, hebben jullie ook extra controles o.i.d.? Ik heb een te hoog BMI en zit dus officieel op een 'BMI-protocol', wat zou moeten betekenen dat ik extra gecontroleerd word, maar ik merk tot nu toe nog weinig van die extra controles. Ik dacht dat we dan wel een keertje extra naar Pukkie mochten kijken maar daar zijn ze tot nu toe nog niet ingetrapt.
Ik ben pas acht weken dus ben nog niet bij de verloskundige geweest... Ik ben ook echt een randgeval hoor - voordat ik zwanger werd ben ik al best wat afgevallen maar ik zat nog middenin mijn strenge regime en dat heb ik natuurlijk vrij acuut moeten afkappen, van schrik sprongen er meteen een paar kilo bij. Dus ik ben benieuwd wat ze zeggen.

edit: ja hoor, meteen vliegen de weightloss advertenties weer over mijn scherm :')
pi_130782058
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:21 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ik ben pas acht weken dus ben nog niet bij de verloskundige geweest... Ik ben ook echt een randgeval hoor - voordat ik zwanger werd ben ik al best wat afgevallen maar ik zat nog middenin mijn strenge regime en dat heb ik natuurlijk vrij acuut moeten afkappen, van schrik sprongen er meteen een paar kilo bij. Dus ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Wanneer mag je dan voor 't eerst? Ik ben met zeven weken voor het eerst geweest om onze knipper te bekijken.

Ik was inderdaad ook bezig met afvallen, was net tien kilo kwijt (waarvan er overigens nog maar een halve is teruggekropen) en hoewel ik mijn nieuwe eetgewoontes vasthoud, kan ik niet meer zo diëten als ik deed.

Ben heel benieuwd wat ik nog van dat BMI-protocol kan verwachten.
It will set you free
pi_130782332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:25 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Wanneer mag je dan voor 't eerst? Ik ben met zeven weken voor het eerst geweest om onze knipper te bekijken.

Ik was inderdaad ook bezig met afvallen, was net tien kilo kwijt (waarvan er overigens nog maar een halve is teruggekropen) en hoewel ik mijn nieuwe eetgewoontes vasthoud, kan ik niet meer zo diëten als ik deed.

Ben heel benieuwd wat ik nog van dat BMI-protocol kan verwachten.
donderdag O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:52:58 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130783000
Met welke BMI val je in het BMI-protocol?

Spewey, FR, Bubs :* Hoe gaat het met jullie?

Ik werd met gebeld door de navelstrengbloedbank voor aanvullende info, mja, telefoon niet gehoord. Ben benieuwd wat ze nog meer willen weten..

En ik heb nóg een bon gekregen voor de Felicitas doos _O- Heb m allang opgehaald!
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:55:21 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130783078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

donderdag O+
Zo spannend :D
KuikenGuppy
pi_130783426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:18 schreef RunForrestRun het volgende:

FR, ben je weer thuis?

Die hoop had ik ook :D
Hier alleen suikertest en rond 33 weken een groeiecho. En om de 6 weken langs de diëtiste.. :+
pi_130784712
uh-oh...

De kraam komt morgen.

Staat van de babykamer: :')

Staat van de rest van het huis: :s) :|W ):O oO< }:| :X :6 -O-

Ik weet wel wat ik vanavond doe!
pi_130784941
uh-oh...

De kraam komt morgen.

:o

Help! Het is echt!
pi_130784943
Bankhangen? :+
Waarom komt de kraam nu al eigenlijk? Jij bent toch pas tegen de 30 weken?
pi_130785119
gehehe... kan ze wel alvast wennen aan de troep en een eigen looppad maken. Die zal ik dan wel intact laten O+

Ik heb geen idee, ik zal het haar morgen vragen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:04:30 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130785223
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Limone het volgende:
uh-oh...

De kraam komt morgen.

Staat van de babykamer: :')

Staat van de rest van het huis: :s) :|W ):O oO< }:| :X :6 -O-

Ik weet wel wat ik vanavond doe!
:D! Ze neemt vast d'r witte handschoenen mee... >:)

Mijn kraam kwam ook rond 30 weken voor de intake :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:13:02 #267
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130785548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bankhangen? :+
Waarom komt de kraam nu al eigenlijk? Jij bent toch pas tegen de 30 weken?
Hier kwam ze op intake rond de 26/27 weken.
pi_130785614
Oh, zo vroeg al! Maar dan kijken ze nog niet naar of het bed wel goed is opgemaakt toch?
Wanneer meld je je eigenlijk aan voor zoiets? /Zoveelvragen :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:16:09 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130785671
Voor 13 weken aanmelden werd mij aangeraden!
Ze checken nog niks, al wilde ze bij mij wel even het kamertje zien :) Is echt een intake met info vanuit de kraam, je kan vragen stellen en urenindicatie wordt gegeven.
pi_130785946
Okee, dan ga ik me daar volgende week eens in verdiepen. Thanks!
pi_130786299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
Oh, zo vroeg al! Maar dan kijken ze nog niet naar of het bed wel goed is opgemaakt toch?
Wanneer meld je je eigenlijk aan voor zoiets? /Zoveelvragen :')
Ik heb van mijn vk een heel handig boekje gekregen met wat je wanneer moet doen en wanneer je een afspraak hebt bij de vk en wat er dan gebeurt. Volgende week mag je toch?

M'n eten is gelukkig de rest van de dag blijven zitten, al is het alleen wat wit brood en soep. Maar gal spugen in een trein wc is geen aangename ervaring :X
pi_130786479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef Limone het volgende:
gehehe... kan ze wel alvast wennen aan de troep en een eigen looppad maken. Die zal ik dan wel intact laten O+
_O-
Gewoon haar eigen polsstok geven bij de voordeur, dat ben ik hier ook van plan :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef GotC het volgende:

:D! Ze neemt vast d'r witte handschoenen mee... >:)

:D >:)

Gal spugen in een trein lijkt me idd een ervaring waar ik zonder kan ;(
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:54:17 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130787396
Huuu Dot, dat klinkt echt niet fijn :X

Zit nog steeds te denken wat ik nou moet uitdelen op m'n werk. Zelf cupcakes bakken, of gewoon koekjes..meh :+
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:57:07 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130787529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef GotC het volgende:
Huuu Dot, dat klinkt echt niet fijn :X

Zit nog steeds te denken wat ik nou moet uitdelen op m'n werk. Zelf cupcakes bakken, of gewoon koekjes..meh :+
Bossche Bollen van Bohemen :9
KuikenGuppy
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:58:48 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130787609
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oeeeeh! :9 Dat en Haagse kakkers :9! Nom. Wel een goed idee!
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:59:45 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130787661
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Oeeeeh! :9 Dat en Haagse kakkers :9! Nom. Wel een goed idee!
En appels voor de partypoopers die op dieet zijn :')
KuikenGuppy
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:01:00 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130787710
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

En appels voor de partypoopers die op dieet zijn :')
Ik heb er 1 in m'n team die op dieet is. EN 1 die geen taart lust. Wtfbbq! Hoe kan je nou geen taart lusten! :'(
pi_130788250
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tsunami van speeksel in m'n mond nu :(
pi_130789034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef GotC het volgende:
Voor 13 weken aanmelden werd mij aangeraden!
Ze checken nog niks, al wilde ze bij mij wel even het kamertje zien :) Is echt een intake met info vanuit de kraam, je kan vragen stellen en urenindicatie wordt gegeven.
Ik kan wel vertellen hoe het kamertje in mij hoofd eruitziet :D :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:31:19 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130789084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik kan wel vertellen hoe het kamertje in mij hoofd eruit ziet :D :')
Dan doe je dat :7 Oefen hier maar alvast O+
Limoentje, je bent gewoon op 75% van je zwangerschap vandaag!
pi_130789847
Ok!

Onze slaapkamer wordt de babykamer. De muur die nu blauw is (Ocean van histor) wordt geel (Mr. David, van merkweetiknietmeer). Volgens mij best wel een heftige kleur, maar wel heel mooi bij de grijze gordijnen die er nu hangen. Het liefst wil ik flamingo-gordijnen, maar dat komt later (ik weet ook niet waarom). We hebben een leanderwiegje met poot. Die komt wel de eerste weken bij ons op de kamer. Het ledikantje moet nog gekocht worden net als de kast en de commode. De schommelstoel hebben we al. Die is grijs geverfd (Cyber van histor). Als ik het dekentje af heb gebreid (vierkantjes van witte wol in verschillende diktes), maak ik een kussenhoes voor de schommelstoel. De stof die ik daarvoor gebruik komt uit de erfenis van de oma van mijn man. Past mooi bij de schommelstoel. Dat was namelijk de lievelingsstoel van zijn opa.

O+

Bizar he? Het lijkt wel of ik mij vandaag pas besef dat ik echt zwanger ben! :D
pi_130791139
bubs hoe is het??

Ik ben thuis na 6uur in het ziekenhuis gezeten te hebben. Heb nu medicatie en vrijdag mag ik weer terug.
pi_130791891
Je zal wel gesloopt zijn, f_r :{ Lekker in bed! :*
pi_130791917
Lig al in bed, nog iets te misselijk om plat te gaan.
pi_130793423
Pff, wat een gedoe, fr, maar fijn dat je weer thuis bent!

Vandaag hebben we weer een mijlpaal bereikt in onze zwangerschap; de 9-weken-en-een-dag echo! En de beentjes bewogen O+ En het hartje klopte zo hard O+ En de baby is nu 2,3cm O+ En ik heb nog nooit zo'n grote baby in mijn buik gehad O+

Ik begin me sinds dit weekend ineens te beseffen dat het nu deze vierde keer weleens voor het echie raak zou kunnen zijn O+ Volgende tussenstop: 20 september echo voor de nekplooimeting met 11,5 week; daarna 2 weken vakantie, dus dan gaan we los *O* Dan ga ik ook als een echte zwangere meekletsen over kleertjes, buikfoto's, spugen (kan ik nu heel goed!) en alle hormonenongein! Tot snel! :W
pi_130793579
babbel *O* goed nieuws.
tot snel en dan wel lekker mee gaan kletsen he. Ik hoop er dan ook nog even te zijn.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:00:07 #287
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130793847
Fr zo lang in het ziekenhuis :*

Ik ben er nog. Het rommelt nog en de boel voelt flink beurs. Maar dat zal nog wel erger worden :+. Ik ga ook naar bed, kijken of ik wat kan slapen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:01:40 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130793954
Wat fijn Babbel O+
KuikenGuppy
pi_130794204
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Babbel1 het volgende:
Pff, wat een gedoe, fr, maar fijn dat je weer thuis bent!

Vandaag hebben we weer een mijlpaal bereikt in onze zwangerschap; de 9-weken-en-een-dag echo! En de beentjes bewogen O+ En het hartje klopte zo hard O+ En de baby is nu 2,3cm O+ En ik heb nog nooit zo'n grote baby in mijn buik gehad O+

Ik begin me sinds dit weekend ineens te beseffen dat het nu deze vierde keer weleens voor het echie raak zou kunnen zijn O+ Volgende tussenstop: 20 september echo voor de nekplooimeting met 11,5 week; daarna 2 weken vakantie, dus dan gaan we los *O* Dan ga ik ook als een echte zwangere meekletsen over kleertjes, buikfoto's, spugen (kan ik nu heel goed!) en alle hormonenongein! Tot snel! :W
O+

Succes Bubs! Het duurt niet lang meer. Dat voel ik aan mijn vruchtwater :7
pi_130794269
bubs hopelijk kan je wat slapen. ben benieuwd of het doorzet of toch nog stopt.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:09:57 #291
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130794489
Babbel O+ je vertelt t zo mooi en liefdevol. Het is jullie ook zoo gegund :*

Bubs, rust nog maar even goed uit, misschien heb je het nog hard nodig morgen, of overmorgen ;)

FR, ik vind je dapper :* hou vol!

Limone, je krijgt een heuse baby ja! En met die babykamer komt het zo te horen wel goed!
pi_130794631
Bubsel spannend, hopelijk is het alleen nog wat voorwerk.

Babbel hoe fijn is dat! *O* Wat een enorme mijlpaal voor jullie. Op naar 20 september weer. :)

Ik heb net alvast een afspraak gemaakt voor 4 oktober, geslachtsbepaling, dan ben ik 16w3d, dus moet kunnen. :D We gaan met 15 weken nog wel naar de gyn en misschien kan die ook al wat zeggen, maar voor het geval dat niet zo is doen heb ik alvast deze gepland. Afzeggen als we het toch al weten kan altijd nog. Ik vond de prijs bij deze praktijk wel goed te doen, 25 euro voor 20 minuten. Bij veel praktijken betaal je al snel 40 euro voor geslachtsbepaling.

Nog 2 dagen en dan hebben we de nekplooimeting, ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.

Oh en ik heb geen blaasontsteking. Dus ik heb geen idee waar mijn pijntjes in mijn onderbuik vandaan komen. Toch misschien gewoon groei denk ik.
pi_130794921
Musique als je nog meeleest. Bij jou was toch niet duidelijk of er een tussenschot tussen de baby's zat?
Vandaag las ik een wij jonge ouders hier een stuk over. Misschien interessant voor je.

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 04-09-2013 05:38:19 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:23:50 #294
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130795333
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bubsel spannend, hopelijk is het alleen nog wat voorwerk.

Babbel hoe fijn is dat! *O* Wat een enorme mijlpaal voor jullie. Op naar 20 september weer. :)

Ik heb net alvast een afspraak gemaakt voor 4 oktober, geslachtsbepaling, dan ben ik 16w3d, dus moet kunnen. :D We gaan met 15 weken nog wel naar de gyn en misschien kan die ook al wat zeggen, maar voor het geval dat niet zo is doen heb ik alvast deze gepland. Afzeggen als we het toch al weten kan altijd nog. Ik vond de prijs bij deze praktijk wel goed te doen, 25 euro voor 20 minuten. Bij veel praktijken betaal je al snel 40 euro voor geslachtsbepaling.

Nog 2 dagen en dan hebben we de nekplooimeting, ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.

Oh en ik heb geen blaasontsteking. Dus ik heb geen idee waar mijn pijntjes in mijn onderbuik vandaan komen. Toch misschien gewoon groei denk ik.
Oh ja, wij gaan weer duo-echoën :D. Hoe laat mag jij?
pi_130795425
13:15 uur KP. :) Jij?
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:26:15 #296
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130795518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
13:15 uur KP. :) Jij?
11.30, ik vind t ook bijzonder spannend!

En wij willen in de week van 30 september ook loeren of er al n meisjes of jongensbaby van te maken is. Leuk! O+
pi_130795907
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

11.30, ik vind t ook bijzonder spannend!

En wij willen in de week van 30 september ook loeren of er al n meisjes of jongensbaby van te maken is. Leuk! O+
Ik ben ook echt benieuwd. Ik heb gedroomd dat het een jongen en meisje wordt, maar geen idee wat ervan waar is natuurlijk. :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:40:29 #298
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130796610
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik ben ook echt benieuwd. Ik heb gedroomd dat het een jongen en meisje wordt, maar geen idee wat ervan waar is natuurlijk. :D
Grappig he? Ik ben vorige week in mijn droom bevallen van een meisje. Ze was heel klein en er was stress want ze was volgens mij veel te vroeg. Ze kwam r zowat uit gevallen terwijl ik met de vk naar de auto op weg was. En toen ving ik r op en lagen we op de grond en toen keek ze me met van die grote kijkers aan O+. Dus. Maar of t een meiske wordt? Geen idee :+
  woensdag 4 september 2013 @ 08:07:01 #299
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130803117
Mogguh!

Bubs, wat spannend! Hoe is het nu?

--

Babbel! *O* Babbel! *O* Babbel! *O*
  woensdag 4 september 2013 @ 08:19:06 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130803219
Bubs! Spannend! :o

KP+Nikki, veel plezier vandaag met babyspieken!

Babbel, wat een fantastisch nieuws! O+
  woensdag 4 september 2013 @ 08:19:36 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130803228
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')