quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws...
Bah dat is heel naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het niets maar dat is zo persoonlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef klaprooss het volgende:
Is een zwangerschap bh prettig trouwens? Ik ben nu bijna 14 weken. Begon met een volle B/kleine C maar zit inmiddels op een fikse D cup waarbij ze soms ook al te klein worden! Bh's blijven kopen vind ik een beetje duur dus vraag me af of zo'n zwangerschap bh wat is.
Iemand ervaring ermee?
spannend gaat het doorzetten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Spewey het volgende:
Hoe is je bloeddruk nu?
Vanmiddag met kroost naar Oud Valkenveen geweest, best veel gewaggeld, viel me erg mee
Nu wel sinds een tijdje weeën maar niet pijnlijk genoeg on het echte werk te zijn. Ga zo lekker even in bad dan zal het wel snel stoppen
Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van mequote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
spannend gaat het doorzetten.
nu net 97 maar daarvoor heel netjes 84 dus tja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |