abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130715576
Zwangerschap & geboorte

24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
11 april: Aisly
20 april: marel88

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_130715659
quote:
9s.gif Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws... :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah dat is heel naar. :*
pi_130715680
Momo heel veel sterkte.
pi_130715715
Vreselijk djmomo..sterkte!
pi_130715770
Pfff sterkte Momo, wat een <censored> nieuws
  zondag 1 september 2013 @ 19:54:15 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130715884
DjMomo wat erg :o sterkte voor je familie.

Spewey spannend! Hier rommelt het ook wat maar dat kan nog wel even duren ;)
pi_130715932
Momo, wat een rotnieuws zeg
-O-
pi_130716417
Momo wat een nachtmerrie. Hopelijk komt alles goed met het kereltje. :*
pi_130716722
Ohnee Momo. Wat verschrikkelijk zeg. ;( :*
pi_130716940
Oh getver momo! Sterkte zeg, voor jou en je familie :*!
♥ J & S
pi_130717100
Is een zwangerschap bh prettig trouwens? Ik ben nu bijna 14 weken. Begon met een volle B/kleine C maar zit inmiddels op een fikse D cup waarbij ze soms ook al te klein worden :')! Bh's blijven kopen vind ik een beetje duur dus vraag me af of zo'n zwangerschap bh wat is.

Iemand ervaring ermee :)?
♥ J & S
  zondag 1 september 2013 @ 20:23:05 #12
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130717397
Pff, Mo! Veel sterkte ;(

Ik heb geen ervaring klap, sorry!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 1 september 2013 @ 20:27:37 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130717625
Ik heb geen zwangerschapsbh :) Wel op laten meten, maar zo'n verlengstukje bleek al voldoende. Dacht zelf paar cups omhoog te zijn gegaan, maar nee :')
Voedingsbh koop ik pas na de bevalling.

Edit: Ik heb wel 2 normale bh's gekocht die wat soepeler waren :Y
pi_130717816
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef klaprooss het volgende:
Is een zwangerschap bh prettig trouwens? Ik ben nu bijna 14 weken. Begon met een volle B/kleine C maar zit inmiddels op een fikse D cup waarbij ze soms ook al te klein worden :')! Bh's blijven kopen vind ik een beetje duur dus vraag me af of zo'n zwangerschap bh wat is.

Iemand ervaring ermee :)?
Ik vind het niets maar dat is zo persoonlijk.
Voedingsbh's zou ik pas kopen na de bevalling :)
pi_130717825
Sterkte Momo!
pi_130718034
Voedingsbh wil ik idd nog niet aan. Misschien net als Gotc ook maar van die soepelere bh's halen. Mocht het stil gaan staan qua groei ik dan weer 'normale' BH's kan gaan halen.
Vanmiddag in de stad even oplaten meten en kwam idd op een volle D uit.

Bedankt iig al voor de input!
♥ J & S
pi_130718183
Tnx all. Ben even weg hier, weg van internet. Zit alleen maar naar nieuws en details te googlen. Even wat afleiding met een tv serie. Ben er echt naar van.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130718276
Goffer Mo wat kut! :*
pi_130718572
Logisch Mo! Probeer idd even naar een serie te kijken. Internet is nu even niet zo slim! Sterkte :*
♥ J & S
pi_130718652
Ik heb wel een zwangerschaps bh ik vond de beugels niet fijn meer zitten.
Nu is mijn cupmaat niet echt gegroeid dus het is puur comfort
pi_130718738
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Spewey het volgende:
Hoe is je bloeddruk nu?

Vanmiddag met kroost naar Oud Valkenveen geweest, best veel gewaggeld, viel me erg mee :D

Nu wel sinds een tijdje weeën maar niet pijnlijk genoeg on het echte werk te zijn. Ga zo lekker even in bad dan zal het wel snel stoppen
spannend gaat het doorzetten.
nu net 97 maar daarvoor heel netjes 84 dus tja....
  zondag 1 september 2013 @ 20:46:52 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130718958
Dames, even iets heel anders: indien opvang, kiezen jullie dan voor gastouderopvang of kinderdagverblijf? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer en kan er geen wijs meer uit (vooral qua kosten - het zou goedkoper moeten zijn bij een gastouder, maar is dat het ook?)

Help!
pi_130719617
Hier had ik ook genoeg aan een verlengstukje. Ik heb altijd bh's die gevoerd zijn en net beugel...anders voel ik me bloot :D

En ik denk dat het qua prijs niet veel scheelt hoor..de opvang. T is net waar jij je prettiger bij voelt.
Wij wilden niet afhankelijk zijn van 1 persoon..en het sociale dat ze op een kdv al leren vonden wij ook een pluspunt.
pi_130719756
Wij hebben een gastouder het kdv zat toen vol op de dagen dat wij opvang nodig hebben.
pi_130719903
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

spannend gaat het doorzetten.
nu net 97 maar daarvoor heel netjes 84 dus tja....
Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van me :D
Maar de frequentie is aan het afnemen dus gewoon voorwerk.

Ik zou gek worden van jouw onderdruk, echt zo inconsequent :( :*
pi_130720074
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van me :D
Maar de frequentie is aan het afnemen dus gewoon voorwerk.

Ik zou gek worden van jouw onderdruk, echt zo inconsequent :( :*
ja is het ook. het slaat niet door gelukkig maar wisselt heel erg en daar heb ik wel last van.
Vanmiddag was hij ook ineens 76 erg mooi maar als hij dan weer naar 94 schiet merk ik dat wel.
Nu lig ik echt niet heel de dag aan dat ding en meet ik als hij te hoog is nog 1 of 2x erna en laat het dan weer.
pi_130720405
Momo wat een rot nieuws! Sterkte!

Spewey, echt voorwerk of....?

FR. Je blijft schommelen dus.. Ik had van de week 100/50, dat is voor de baby goed, maar voor mezelf iets minder prettig 8)7
pi_130720796
Dat is ook wel erg laag ja. Kan dat door de insuline komen?
  zondag 1 september 2013 @ 21:19:53 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130721285
Irritant idd FR! Hoe voel je je verder?

Hier consequent 110/60, voel me er top bij. Hou wel iets van vocht vast, raar dat dat zich niet vertaald naar m'n bd. Nja, zal wel :+

Hoe gaat t met m'n sugarmomma's? :*
pi_130721357
Ik voel mij niet oke maar dat is al heel de zwangerschap zo.
Wel is mijn zicht slechter sinds 1,5 wk maar alle waardes nog goed.
pi_130722075
Oe, FR je zicht? Dat klinkt niet fijn. Is da toch niet niet een waarschuwingssignaal? Houd jezelf goed n de gaten :*

Deze sugarmommy vindt het frustrerend, ik ben totaal nog niet stabiel qua waarden en piek regelmatig enorm om vervolgens in een hypo te schieten (te lag dus). Geen grip op te krijgen en dat vind ik als perfectionist lastig :p en dat le bebe zo hard groeit en allemaal te veel suikers tankt terwijl ik zo m'n best doe.. Maar goed komt allemaal wel goed /klaagmodus uit

Laatste weekje werken hè Gotc, ik vind het maar een gek idee en onwerkelijk een beetje...
pi_130722155
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Dames, even iets heel anders: indien opvang, kiezen jullie dan voor gastouderopvang of kinderdagverblijf? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer en kan er geen wijs meer uit (vooral qua kosten - het zou goedkoper moeten zijn bij een gastouder, maar is dat het ook?)

Help!
Wij zijn er ook nog niet zo goed uit. We willen namelijk misschien gaan proberen dat ik tijdelijk stop met werken. Qua kosten maakt het niet veel uit. Volgens mij krijg je van de belasting ook weer net iets meer terug voor het kdv dan bij een gastouder. Maar dat weten de dames met kinderen vast beter ;)
♥ J & S
pi_130722203
Dat is ook niks geen controle hebben daarover jip

Zicht is idd een waarschuwing maar waardes goed. Elke dag bloedprikken zie ik ook niet zo zitten.
pi_130723352
Deze sugarmommy is heel erg blij dat D-day er aan zit te komen, nog maar 1.5 week vol suiker frustraties. Morgen naar de internist en bloed laten prikken (willen m'n gemiddelde bloedsuiker van de afgelopen 6 weken weten) protocol voor de bevalling meenemen (wanneer wel en wanneer geen insuline meer spuiten) en naar de gyn voor een half uurtje ctg en bloeddruk meten (onderdruk zat hele zwangerschap tussen de 60 en 70 en sinds vorige week 85)
Ctg vind ik een beetje onzin, voel babysaurus bijna continu, wilde man O+
pi_130723630
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Kimpossible het volgende:

Help!
Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk voor gastouder. Ik werk regelmatig, alsin alleen overdag doordeweeks, maar heb geen hele vaste tijden. Vriend heeft momenteel nog geen werk en moet gewoon alles pakken wat kan. We weten dus niet waar dat gaat eindigen. Gastouder is net iets flexibeler dan de kdv's hier in de omgeving, dus vandaar de keus. Gaan wel echt via een bureau doen, dat er een backup is just in case. Heb me al aangemeld maar actief zoeken hoeft pas een maand of 4 van te voren.
pi_130724301
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Spewey het volgende:
Deze sugarmommy is heel erg blij dat D-day er aan zit te komen, nog maar 1.5 week vol suiker frustraties. Morgen naar de internist en bloed laten prikken (willen m'n gemiddelde bloedsuiker van de afgelopen 6 weken weten) protocol voor de bevalling meenemen (wanneer wel en wanneer geen insuline meer spuiten) en naar de gyn voor een half uurtje ctg en bloeddruk meten (onderdruk zat hele zwangerschap tussen de 60 en 70 en sinds vorige week 85)
Ctg vind ik een beetje onzin, voel babysaurus bijna continu, wilde man O+
Spannend!! Ben benieuwd naar je sugerbeeb en je DDay! Hier horen we wrs ma of di een voorlopige datum.
pi_130724428
spewey bijna dday.
Moet je na de bevalling nog spuiten? of is alles snel weer normaal?
pi_130724506
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Jipster het volgende:

[..]

Spannend!! Ben benieuwd naar je sugerbeeb en je DDay! Hier horen we wrs ma of di een voorlopige datum.
Morgen prikken we nog niets, datum prikken we vrijdag, ik vind ze allemaal goed op 11 september na, blijft zo'n beladen datum.. gekke hormonen :D

Maar spannend, bijna je datum in de pocket!
pi_130724590
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
spewey bijna dday.
Moet je na de bevalling nog spuiten? of is alles snel weer normaal?
Nee niet meer spuiten, wel nog 3 keer in de week een dagcurve prikken en dan na 6 weken naar de internist terug.
Dus bye bye stinkende insuline en blauwe plekken in m'n buik *O*
pi_130724797
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Spewey het volgende:

[..]

Nee niet meer spuiten, wel nog 3 keer in de week een dagcurve prikken en dan na 6 weken naar de internist terug.
Dus bye bye stinkende insuline en blauwe plekken in m'n buik *O*
dat is iets om naar uit te kijken
pi_130725041
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk voor gastouder. Ik werk regelmatig, alsin alleen overdag doordeweeks, maar heb geen hele vaste tijden. Vriend heeft momenteel nog geen werk en moet gewoon alles pakken wat kan. We weten dus niet waar dat gaat eindigen. Gastouder is net iets flexibeler dan de kdv's hier in de omgeving, dus vandaar de keus. Gaan wel echt via een bureau doen, dat er een backup is just in case. Heb me al aangemeld maar actief zoeken hoeft pas een maand of 4 van te voren.
Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld. }:|
  zondag 1 september 2013 @ 22:14:52 #42
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130725436
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld. }:|
Met toeslag vind k t anders ook aardig prijzig :P

Dank voor jullie inzichten!

Sugarmommies, t einde is in zicht :* hang in there!
pi_130725555
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ja dank je, daar was ik al van op de hoogte. Als hij geen werk heeft gaat baby ook niet naar de opvang hoor. Maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij wel asap aan de slag gaat :)
pi_130727184
Ja ik snap het Mabawa. :) Is ook logisch want zelfs met toeslag is het dúúr. Wij zijn straks voor de drie kindjes voor drie dagen opvang per week, waarvan twee naar het kdv gaan en eentje naar de bso iets van 800 euro kwijt. Ik vind het echt heel veel geld. Een behoorlijke aanslag op ons inkomen in ieder geval. En dan willen ze vrouwen zogezegd stimuleren te werken... sure, dat gaat 'm op deze manier niet worden.
  zondag 1 september 2013 @ 22:52:43 #45
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130727436
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja ik snap het Mabawa. :) Is ook logisch want zelfs met toeslag is het dúúr. Wij zijn straks voor de drie kindjes voor drie dagen opvang per week, waarvan twee naar het kdv gaan en eentje naar de bso iets van 800 euro kwijt. Ik vind het echt heel veel geld. Een behoorlijke aanslag op ons inkomen in ieder geval. En dan willen ze vrouwen zogezegd stimuleren te werken... sure, dat gaat 'm op deze manier niet worden.
:o Dat is haast gelijk aan onze kale/basis vaste lasten.

Net op HvNL een stukje over het boek 'altijd een kind tekort', wat gaat over het krijgen van een kindje na het verliezen van een kind aan het einde van de zwangerschap of kort na de bevalling. Zwanger en met het verhaal van van de week nog vers in het geheugen raakt het direct. Brok in m'n keel weer, terwijl het verder helemaal niet beladen gebracht werd. ;(

Voor de vrolijke noot op de zondagavond :')
pi_130728076
Ja ik vind het ook echt nieg grappig KP, maar het is niet anders helaas. Ik wil geen opa's inzetten, omdat het mijn kinderen zijn en ik daar niet een ander mee ga opschepen. Onze keuze, onze zorgen. Opa's horen opa's te zijn en geen oppas. Ik zie het in mijn familie gebeuren en dan is zo'n oma aan het foeteren op de kleinkinderen terwijl ze eigenlijk gewoon een lieve oma hoort te zijn. Not my cup of tea. :X Maargoed, dan dus maar minder/niet op vakantie en wat meer op de kleintjes letten, komt vast goed. Het gaat maar om een paar jaar en dan hebben we het ergste gehad.

Getsie je berichtje. Gisteren vertelde mijn zusje dat een straat achter haar eergisteren een vrouw ging bevallen en er een bloeding :? in de navelstreng is ontstaan, ik heb geen details gevraagd dat wil ik niet weten. Het kindje heeft maar 10 minuten geleefd. :'( Zulke verhalen zetten je weer even met beide beentjes op de grond. Wat een horror voor die mensen. :( En zelf zwanger trek je het je toch meer aan.
pi_130728270
Olli Spam!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130728557
Ooh wat een mooi gaaf koppie Hilz! Zo eentje wil ik ook wel. O+
  zondag 1 september 2013 @ 23:19:13 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130728596
Cute Hillz O+
KuikenGuppy
pi_130728873
Ow Hillz O+
Wat een prachtige Olli en ik moest heel hard om je elfje lachen :D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo