quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws...
Bah dat is heel naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het niets maar dat is zo persoonlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef klaprooss het volgende:
Is een zwangerschap bh prettig trouwens? Ik ben nu bijna 14 weken. Begon met een volle B/kleine C maar zit inmiddels op een fikse D cup waarbij ze soms ook al te klein worden! Bh's blijven kopen vind ik een beetje duur dus vraag me af of zo'n zwangerschap bh wat is.
Iemand ervaring ermee?
spannend gaat het doorzetten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Spewey het volgende:
Hoe is je bloeddruk nu?
Vanmiddag met kroost naar Oud Valkenveen geweest, best veel gewaggeld, viel me erg mee
Nu wel sinds een tijdje weeën maar niet pijnlijk genoeg on het echte werk te zijn. Ga zo lekker even in bad dan zal het wel snel stoppen
Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van mequote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
spannend gaat het doorzetten.
nu net 97 maar daarvoor heel netjes 84 dus tja....
ja is het ook. het slaat niet door gelukkig maar wisselt heel erg en daar heb ik wel last van.quote:Op zondag 1 september 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, babysaurus moet nog een week blijven zitten van me
Maar de frequentie is aan het afnemen dus gewoon voorwerk.
Ik zou gek worden van jouw onderdruk, echt zo inconsequent![]()
Wij zijn er ook nog niet zo goed uit. We willen namelijk misschien gaan proberen dat ik tijdelijk stop met werken. Qua kosten maakt het niet veel uit. Volgens mij krijg je van de belasting ook weer net iets meer terug voor het kdv dan bij een gastouder. Maar dat weten de dames met kinderen vast beterquote:Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Dames, even iets heel anders: indien opvang, kiezen jullie dan voor gastouderopvang of kinderdagverblijf? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer en kan er geen wijs meer uit (vooral qua kosten - het zou goedkoper moeten zijn bij een gastouder, maar is dat het ook?)
Help!
Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk voor gastouder. Ik werk regelmatig, alsin alleen overdag doordeweeks, maar heb geen hele vaste tijden. Vriend heeft momenteel nog geen werk en moet gewoon alles pakken wat kan. We weten dus niet waar dat gaat eindigen. Gastouder is net iets flexibeler dan de kdv's hier in de omgeving, dus vandaar de keus. Gaan wel echt via een bureau doen, dat er een backup is just in case. Heb me al aangemeld maar actief zoeken hoeft pas een maand of 4 van te voren.quote:Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Dames, even iets heel anders: indien opvang, kiezen jullie dan voor gastouderopvang of kinderdagverblijf? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer en kan er geen wijs meer uit (vooral qua kosten - het zou goedkoper moeten zijn bij een gastouder, maar is dat het ook?)
Help!
Spannend!! Ben benieuwd naar je sugerbeeb en je DDay! Hier horen we wrs ma of di een voorlopige datum.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Spewey het volgende:
Deze sugarmommy is heel erg blij dat D-day er aan zit te komen, nog maar 1.5 week vol suiker frustraties. Morgen naar de internist en bloed laten prikken (willen m'n gemiddelde bloedsuiker van de afgelopen 6 weken weten) protocol voor de bevalling meenemen (wanneer wel en wanneer geen insuline meer spuiten) en naar de gyn voor een half uurtje ctg en bloeddruk meten (onderdruk zat hele zwangerschap tussen de 60 en 70 en sinds vorige week 85)
Ctg vind ik een beetje onzin, voel babysaurus bijna continu, wilde man
Morgen prikken we nog niets, datum prikken we vrijdag, ik vind ze allemaal goed op 11 september na, blijft zo'n beladen datum.. gekke hormonenquote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Jipster het volgende:
[..]
Spannend!! Ben benieuwd naar je sugerbeeb en je DDay! Hier horen we wrs ma of di een voorlopige datum.
Nee niet meer spuiten, wel nog 3 keer in de week een dagcurve prikken en dan na 6 weken naar de internist terug.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
spewey bijna dday.
Moet je na de bevalling nog spuiten? of is alles snel weer normaal?
dat is iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee niet meer spuiten, wel nog 3 keer in de week een dagcurve prikken en dan na 6 weken naar de internist terug.
Dus bye bye stinkende insuline en blauwe plekken in m'n buik
Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld.quote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk voor gastouder. Ik werk regelmatig, alsin alleen overdag doordeweeks, maar heb geen hele vaste tijden. Vriend heeft momenteel nog geen werk en moet gewoon alles pakken wat kan. We weten dus niet waar dat gaat eindigen. Gastouder is net iets flexibeler dan de kdv's hier in de omgeving, dus vandaar de keus. Gaan wel echt via een bureau doen, dat er een backup is just in case. Heb me al aangemeld maar actief zoeken hoeft pas een maand of 4 van te voren.
Met toeslag vind k t anders ook aardig prijzigquote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld.
Ja dank je, daar was ik al van op de hoogte. Als hij geen werk heeft gaat baby ook niet naar de opvang hoor. Maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij wel asap aan de slag gaatquote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al weet, maar als je man niet werkt heb je hoogstwaarschijnlijk geen recht op kinderopvangtoeslag. Dat is wel iets om in je beslissing mee te nemen wellicht, want het kost zonder toeslag behoorlijk wat geld.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja ik snap het Mabawa.Is ook logisch want zelfs met toeslag is het dúúr. Wij zijn straks voor de drie kindjes voor drie dagen opvang per week, waarvan twee naar het kdv gaan en eentje naar de bso iets van 800 euro kwijt. Ik vind het echt heel veel geld. Een behoorlijke aanslag op ons inkomen in ieder geval. En dan willen ze vrouwen zogezegd stimuleren te werken... sure, dat gaat 'm op deze manier niet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |