SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Toch vind ik het nog wel meevallen het aantal topicsquote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef -CRASH- het volgende:
En weer een nieuw topic......
Dat de laatste 15 dagen ook maar zo snel voorbij gaan
Deftig woord voor klagenquote:
Velen van ons hebben dat leven nooit gekendquote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog ff en dan is het voor vele van ons bye bye social life![]()
En waar komt dit voorrecht vandaan?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat wij GTAV de zaterdag voor de release datum al binnen krijgen.
Hoeveel wil je ervoor?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat wij GTAV de zaterdag voor de release datum al binnen krijgen.
Werk bij Dixons.quote:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DiCqNamu_Fpcquote:Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Velen van ons hebben dat leven nooit gekend
Ok, ik las vanochtend een artikel waarin een foto stond van een pallet met GTA V's in een distributiecentrum klaar om verzonden te worden.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij Dixons.
Op maandag wordt er nooit vracht geleverd. Dinsdag pas. De vracht komt normaal rond 12 uur. Dat zou dus inhouden dat er in de ochtend nog geen GTA te koop is. Dus wordt het zaterdag denk ik.
Nice. Denk je dat de Dixons preorders op dinsdag 17 september om 10:00 al zijn af te halen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij Dixons.
Op maandag wordt er nooit vracht geleverd. Dinsdag pas. De vracht komt normaal rond 12 uur. Dat zou dus inhouden dat er in de ochtend nog geen GTA te koop is. Dus wordt het zaterdag denk ik.
Ben blij grafkaak, wordt jouw loon gedeeltelijk van betaald.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk ook dat we al 5 dagen van te voren 100 keer de vraag krijgen of we GTA al hebben en verkopen.Vorig jaar met FIFA13... 2 dagen voor de release allemaal van die kut jong die alle winkels afzoeken of ze misschien hem al ergens verkopen.
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
Nice. Denk je dat de Dixons preorders op dinsdag 17 september om 10:00 al zijn af te halen?
Release datum = release datum.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben blij grafkaak, wordt jouw loon gedeeltelijk van betaald.
Ik liep in Mei al alle winkels af.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Release datum = release datum.
Maar goed, jij loopt duidelijk nu al naar winkels te zoeken die hem al verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |