SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:433NL twitterde op zondag 01-09-2013 om 17:16:17Wat.Een.Goal.Koning Graziano! #feynac reageer retweet
AZ eerder.quote:Op zondag 1 september 2013 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord de grote winnaar van dit weekend
voor een club die na vandaag maximaal 11e staat?quote:Op zondag 1 september 2013 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
reserveer de coolsingel maar alvast!
De eerste 3 wedstrijden verliezen en op speelronde 5 maar 2 punten achter op Ajaxquote:Op zondag 1 september 2013 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord de grote winnaar van dit weekend
Vorige week Pelle - NAC was ook niet onaardig.quote:Op zondag 1 september 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC - Pelle wordt ook een kraker.
en die had er dus al af gemoeten met een 2e geel voor een schwalbequote:
Maar toch grappig, overal doemverhalen over Feyenoord en die hoor je niet of in elk geval veel minder over Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De eerste 3 wedstrijden verliezen en op speelronde 5 maar 2 punten achter op Ajax![]()
Ajax - Pelle was ook een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week Pelle - NAC was ook niet onaardig.
Slaat iemand Pelle maar eens dood met een voetbalschoenquote:Op zondag 1 september 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er een penalty in de Kuip gegeven wordt en Feyenoord mag hem nemen roept er altijd iemand dit. Al slaat iemand Pelle dood met een voetbalschoen.
Ik zou ook happen jaquote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef StevenQ het volgende:
[..]
voor een club die na vandaag maximaal 11e staat?
Rot op man.quote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef StevenQ het volgende:
[..]
en die had er dus al af gemoeten met een 2e geel voor een schwalbe
maar scheidsrechters durven niet in de kuip
Piep piepquote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef StevenQ het volgende:
[..]
De media zal Ajax wel een crisis aanpraten.quote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar toch grappig, overal doemverhalen over Feyenoord en die hoor je niet of in elk geval veel minder over Ajax.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef StevenQ het volgende:
[..]
pingel was wel terecht, als speler moet je dan ook snel gaan liggen. Deed Brands dat gisteren maarquote:Op zondag 1 september 2013 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ach Feyenoord wint niet voor niks veel in de Kuip, continu pingels en de scheids mee
Maar goed, ze worden toch geen kampioen
Niet alles wat jij zegt is een feit.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef StevenQ het volgende:
[..]
[..]
the truth hurts doesn't it
Pelle, de schwalbekoning=FEIT!
quote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de verloren zoon van Jan Smit gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke man.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef StevenQ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef StevenQ het volgende:
[..]
[..]
maar dit zeker welquote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alles wat jij zegt is een feit.
rechterrijtje=Feitquote:Op zondag 1 september 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke man.
6 goaltjes in 5 wedstrijden. Feit.
vooralsnog zet hij mij te kijken, ik zei en dacht dat hij dit jaar nooit zoveel gaat scoren als afgelopen jaar..quote:Op zondag 1 september 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke man.
6 goaltjes in 5 wedstrijden. Feit.
Ach, aanstellen weer. Vorig seizoen had de Ajax na vier wedstrijden net zo veel punten als nu na vijf. Boe-whoop-die-hoo.quote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Al hoewel ik denk dat de kampioen van dit jaar een record gaat halen in het aantal behaalde punten. Maar dan in negatief opzicht.
luister je even wat ze zeggen over Pelle?quote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Ook geen discussie in de studio over de pingel.
Gelukkig hebben we hier StevenQ die het beter weet
Op basis van wat? Een spits als Pelle maakt in de eredivisie altijd wel 20 goals.quote:Op zondag 1 september 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vooralsnog zet hij mij te kijken, ik zei en dacht dat hij dit jaar nooit zoveel gaat scoren als afgelopen jaar..
ja, want bij AZ was hij ook al zo'n succes natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis van wat? Een spits als Pelle maakt in de eredivisie altijd wel 20 goals.
Zwak Feyenoord, denken dat hij boven zijn kunnen presteerde afgelpoen seizoen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis van wat? Een spits als Pelle maakt in de eredivisie altijd wel 20 goals.
Van naar Feyenoord kijken word je ook depressief.quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon kijken naar ARS-TOT miepertjes.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pelle had al rood moeten hebben ja.
Maarja pussy scheidsrechters
De gedachtengang in Rotterdam is tegenwoordig als volgtquote:
Daar kreeg hij nooit het vertrouwen. Sowieso zijn spitsen als Pelle vaak laatbloeiers.quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ja, want bij AZ was hij ook al zo'n succes natuurlijk
hij heeft 1 goed seizoen gehad
Neequote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk heeft hij een andere keuze, hij kan gewoon niet fluiten.
Je ziet het toch in Europa. We stellen niks voor. Fc pelle eindigt hier simpel in de top 3. Een jeugd team uit Eindhoven ook en dan Ajax met hun slechste team ooit. Als onze resultaten van een paar jaar terug wegvallen staan we zelfs buiten de top 10.quote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, aanstellen weer. Vorig seizoen had de Ajax na vier wedstrijden net zo veel punten als nu na vijf. Boe-whoop-die-hoo.
Het boeit mij niet hoor, Feyenoord wordt toch geen kampioenquote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zeggen ze dat PSV'ers Calimero gedrag vertonen
was een schwalbequote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Italië moest ik altijd om hem lachen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ja, want bij AZ was hij ook al zo'n succes natuurlijk
hij heeft 1 goed seizoen gehad
Ja.. of gewoon realisme en zien dat scheidsrechters falen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb je hem nooit echt zien spelen denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zwak Feyenoord, denken dat hij boven zijn kunnen presteerde afgelpoen seizoen.
Daar reageerde ik helemaal niet op.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet het toch in Europa. We stellen niks voor. Fc pelle eindigt hier simpel in de top 3. Een jeugd team uit Eindhoven ook en dan Ajax met hun slechste team ooit. Als onze resultaten van een paar jaar terug wegvallen staan we zelfs buiten de top 10.
Er was contact maar Pelle ging wel erg gemakkelijk liggen. Dan fluit je toch gewoon niet.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee![]()
Als het een schwalbe is moet je ook gewoon geel durven geven. Als het geen schwalbe is is het een overtreding dus penalty. Een andere keuze heb je niet. Althans, die is fout.
oh ja, achteraf gezien is het een laatbloeier.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kreeg hij nooit het vertrouwen. Sowieso zijn spitsen als Pelle vaak laatbloeiers.
onzin, hij speelde gewoon slecht bij AZ en in Italië heeft hij ook nooit wat laten zien.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kreeg hij nooit het vertrouwen. Sowieso zijn spitsen als Pelle vaak laatbloeiers.
Nee, kijk niet vaak naar Feyenoord. Dit seizoen wel en ik snap meteen waarom ik nooit keek.quote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je hem nooit echt zien spelen denk ik.
Voetballend deed hij het bij AZ best aardig, alleen scoorde hij bijna niet.quote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef StevenQ het volgende:
[..]
onzin, hij speelde gewoon slecht bij AZ en in Italië heeft hij ook nooit wat laten zien.
Je kunt moeilijk van te voren zien of iemand een laatbloeier is, wel?quote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, achteraf gezien is het een laatbloeier.
Die Roda speler duwt hem wel heel opzichtig maar te licht voor een penalty.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee![]()
Als het een schwalbe is moet je ook gewoon geel durven geven. Als het geen schwalbe is is het een overtreding dus penalty. Een andere keuze heb je niet. Althans, die is fout.
Ging over onze competitie. Zelfs België word beterquote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar reageerde ik helemaal niet op.
Net als Toni.quote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, achteraf gezien is het een laatbloeier.
zo trap je natuurlijk ook een gigantische open deur in. Van te voren kan je het wel zien.quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk van te voren zien of iemand een laatbloeier is, wel?
quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ging over onze competitie. Zelfs België word beter
Als het te licht is voor een overtreding en Pelle gaat zo liggen is dat toch het tekstboekvoorbeeld van een schwalbe?quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Roda speler duwt hem wel heel opzichtig maar te licht voor een penalty.
Dit.quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Kap eens met zeiken de hele tijd
Nee, dat is als er geen contact is en je duikt. Zoals Suarez.quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het te licht is voor een overtreding en Pelle gaat zo liggen is dat toch het tekstboekvoorbeeld van een schwalbe?
De waarheid is hard.quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Kap eens met zeiken de hele tijd
Een tekstboekvoorbeeld (quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het te licht is voor een overtreding en Pelle gaat zo liggen is dat toch het tekstboekvoorbeeld van een schwalbe?
Dus als er contact is kan het nooit een schwalbe zijn? Wat een onzin.quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, dat is als er geen contact is en je duikt. Zoals Suarez.
Nee, maar dit een tekstboekvoorbeeld noemen is te zot voor woorden. Dit was gewoon obstructie.quote:Op zondag 1 september 2013 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus als er contact is kan het nooit een schwalbe zijn? Wat een onzin.
3 punten zijn binnen inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
Demouge komt erin.
Trillend op mijn benen.
Obstructie is een overtreding dus penalty.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar dit een tekstboekvoorbeeld noemen is te zot voor woorden. Dit was gewoon obstructie.
Rekening met zijn fysiokosten jaquote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Demouge is een spits waar je rekening mee moet houden.
Ik had het dan ook over het type spits. Niet wie er beter is.quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toni is veel en veel beter. Nu nog steeds een topper. Kilde Milaan.
lees jij nog maar eens na wat obstructie betekent dan, want dit was nooit een obstructie.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar dit een tekstboekvoorbeeld noemen is te zot voor woorden. Dit was gewoon obstructie.
Dubbelzinnig.quote:Op zondag 1 september 2013 17:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Rekening met zijn fysiokosten ja
Moest ook een pingel zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Obstructie is een overtreding dus penalty.Laat maar.
teveel gezopen zo vroeg al??quote:Op zondag 1 september 2013 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moest ook een pingel zijn.
Ja die maakt elke wedstrijd minimaal 2 roodwaardige overtredingen en altijd komt hij ermee wegquote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Demouge is een spits waar je rekening mee moet houden.
Daarom wordt hij vaak gekozen als Speler van de week bij VI.quote:Op zondag 1 september 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die maakt elke wedstrijd minimaal 2 roodwaardige overtredingen en altijd komt hij ermee weg
Ik vind hem het hele seizoen al niet heel overtuigend.quote:Op zondag 1 september 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena speelt geen beste wedstrijd.
Liesveldquote:
Vind het leuker dan zo'n eenzijdige wedstrijd als Feyenoord in de Kuip.quote:
Wel kansen af en toe.quote:
Dan schakel ik daar heen, heb nu wel genoeg gelachen om Schaken.quote:Op zondag 1 september 2013 17:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind het leuker dan zo'n eenzijdige wedstrijd als Feyenoord in de Kuip.
Wedstrijdbeeld is ook veel leuker. Beide teams goed in evenwichtquote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan schakel ik daar heen, heb nu wel genoeg gelachen om Schaken.
Feyenoord of AZ?quote:Op zondag 1 september 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is tekenend voor het niveau van de Eredivisie.
Eerst Groningen-Ajax en nu dit..quote:Op zondag 1 september 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is tekenend voor het niveau van de Eredivisie.
Feijenoord - rodaquote:Op zondag 1 september 2013 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Wedstrijdbeeld is ook veel leuker. Beide teams goed in evenwicht
[..]
Feyenoord of AZ?
Gelukkig twee weken op adem komen met jolige interlands.quote:Op zondag 1 september 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst Groningen-Ajax en nu dit..
Je krijgt het wel voor de kiezen vandaag
Louis in actie is 1000 keer beter dan waar ik nu naar zit te kijkenquote:Op zondag 1 september 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig twee weken op adem komen met jolige interlands.
Iets voor Heracles?quote:Op zondag 1 september 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Contract van Plet is ontbonden bij Twente.
Groningen - Ajaxquote:Op zondag 1 september 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En gister PSVquote:Op zondag 1 september 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach dat roepen 'we' al jaren, elke keer dat Ajax Real tegen kreeg.. maar tot nu toe viel het altijd nog mee.quote:Op zondag 1 september 2013 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou er niet aan moeten denken dat een van de ploegen uit de eredivisie in de CL tegen Barcelona zou moeten spelen...
quote:Op zondag 1 september 2013 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou er niet aan moeten denken dat een van de ploegen uit de eredivisie in de CL tegen Barcelona zou moeten spelen...
Het eerste jaar tegen Real was echt verschrikkelijk, toen hadden ze wel met 20-0 kunnen winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach dat roepen 'we' al jaren, elke keer dat Ajax Real tegen kreeg.. maar tot nu toe viel het altijd nog mee.
Niveau is anders zelfmoordwaardigquote:Op zondag 1 september 2013 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen - Ajax
Wat een heerlijke wedstrijd was dat, ben er nog schor van.
Nog voor de eeuwwisselingquote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Gelukkig heb ik nog meegemaakt dat zulke wedstrijden met vertrouwen tegemoet gezien werden, lijkt een eeuwigheid geleden
Waar wacht je opquote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niveau is anders zelfmoordwaardig
Triest dat Ajax punten liet liggen tegen dat stuk ellende.quote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niveau is anders zelfmoordwaardig
Klopt.. maar het werd uiteindelijk maar 2-0 .. en het is ook nooit meer dan 4 goals tegen geworden volgens mij (4-2 afgelopen jaar?) dus valt allemaal wel mee uiteindelijk. Al werd je toen wel compleet van de mat gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het eerste jaar tegen Real was echt verschrikkelijk, toen hadden ze wel met 20-0 kunnen winnen.
Lekker blijven doormodderen met Poulsen en Menzo 2quote:Op zondag 1 september 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat Ajax punten liet liggen tegen dat stuk ellende.
Menzo 2 mag er weleens uit, Poulsen er alleen in tegen zware tegenstandersquote:Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker blijven doormodderen met Poulsen en Menzo 2
Ik ben benieuwd hoe het er over 10 jaar uitziet.quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Gelukkig heb ik nog meegemaakt dat zulke wedstrijden met vertrouwen tegemoet gezien werden, lijkt een eeuwigheid geleden
Zal niet veel slechter worden denk ik. Duitsland zal nog wel meer opkomen en Spanje en Italie zullen verzwakken.quote:Op zondag 1 september 2013 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het er over 10 jaar uitziet.
Menzo 2 staat er over 2 weken weer . De Boer is eigenwijsquote:Op zondag 1 september 2013 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Menzo 2 mag er weleens uit, Poulsen er alleen in tegen zware tegenstanders
Frankrijk komt ook wel op.quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal niet veel slechter worden denk ik. Duitsland zal nog wel meer opkomen en Spanje en Italie zullen verzwakken.
U frustrated?quote:Op zondag 1 september 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat Ajax punten liet liggen tegen dat stuk ellende.
Als Ajax verliest en Feyenoord wint komende ronde staat Feyenoord boven Ajaxquote:Op zondag 1 september 2013 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord loopt alweer 2 punten in op Ajax.
Dat maakt niet uit. Al een wereldteam en Monaco word al nummer 2. Als de rest nou ook nog meekomt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Door wat investeerders ja, maar wat een zaaddodende competitie
Oh god, ben je weer met je zondagsritueel bezig GGMM?quote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
Knap dat Feyenoord ook zonder de steun van het publiek gewoon thuis weet te winnen.
Zuigerquote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
Knap dat Feyenoord ook zonder de steun van het publiek gewoon thuis weet te winnen.
Met hulp van de scheids lukt het ze wel.quote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
Kapiteintje is een debiel.quote:Op zondag 1 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Eriksen
Alderweireld
Titelaspiraties
Ajax doet nog gewoon mee om titel hoorquote:Op zondag 1 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Eriksen
Alderweireld
Titelaspiraties
Duarte.quote:Op zondag 1 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Eriksen
Alderweireld
Titelaspiraties
Zelfs twente doet mee.quote:Op zondag 1 september 2013 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax doet nog gewoon mee om titel hoorde rest is ook bagger.
Feyenoord verkoopt BMI voor 12 en haalt Vagner Love en Timoschuk.quote:Op zondag 1 september 2013 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax doet nog gewoon mee om titel hoorde rest is ook bagger.
En dan nog worden ze 5e.quote:Op zondag 1 september 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord verkoopt BMI voor 12 en haalt Vagner Love en Timoschuk.
Ozbiliz en Musaquote:Op zondag 1 september 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord verkoopt BMI voor 12 en haalt Vagner Love en Timoschuk.
Daar gaat echt lukken als je die 2 spelers haalt ja.quote:Op zondag 1 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dan. Eerst uit de schulden.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat echt lukken als je die 2 spelers haalt ja.
Iets te vroeg om dat te concluderen, maar we zijn er wel fors op achteruit gegaan inderdaad. Tot nog toe vind ik niet dat we onvoorspelbaar puntverlies hebben geleden.quote:Op zondag 1 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Eriksen
Alderweireld
Titelaspiraties
Fijn dat je de Nederlandse variant hebt gekozen, anders had ik je matige grap niet begrepen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Feyenoord speelt wel thuis hé. Dan heb je wel de scheidsrechter mee.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Finnbogason gisteren had meegespeeld, was het gewoon 1-3 oid geweest.
Op rechts hebben we de Schaak en evt Boetius al he.quote:Op zondag 1 september 2013 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord zou Labyad moeten halen voor op rechts.
Precies, je ging niet echt in op z'n punt, raar dat je dat pas doorkrijgt nadat ik je een spiegel voor houd.quote:
Zal idd gaan tussen Ajax en PSV ja.quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iets te vroeg om dat te concluderen, maar we zijn er wel fors op achteruit gegaan inderdaad. Tot nog toe vind ik niet dat we onvoorspelbaar puntverlies hebben geleden.
Tegen AZ uit kun je verliezen, zeker als je met 10 man komt te staan.
Heerenveen uit kun je gelijkspelen, Groningen uit in principe niet, maar Ajax heeft het 12:30 syndroom, dus ook dat zag ik al aankomen.
We wisten dat Ajax een moeilijke seizoensstart had, gezien het programma. Maar PSV bijvoorbeeld had een programma waarbij je in de eerste 5 wedstrijden gewoon 15 punten moet pakken maar ze hebben er nu maar 11. Dus ja, zo ver zijn die nog niet uitgelopen. En laten we eerlijk zijn, het kampioenschap gaat tussen Ajax en PSV. Of heb jij nog geloof in Vitesse, AZ, Twente of Heerenveen die nog wisselvalliger spelen.....
Feyenoord is ook lang niet kansloosquote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iets te vroeg om dat te concluderen, maar we zijn er wel fors op achteruit gegaan inderdaad. Tot nog toe vind ik niet dat we onvoorspelbaar puntverlies hebben geleden.
Tegen AZ uit kun je verliezen, zeker als je met 10 man komt te staan.
Heerenveen uit kun je gelijkspelen, Groningen uit in principe niet, maar Ajax heeft het 12:30 syndroom, dus ook dat zag ik al aankomen.
We wisten dat Ajax een moeilijke seizoensstart had, gezien het programma. Maar PSV bijvoorbeeld had een programma waarbij je in de eerste 5 wedstrijden gewoon 15 punten moet pakken maar ze hebben er nu maar 11. Dus ja, zo ver zijn die nog niet uitgelopen. En laten we eerlijk zijn, het kampioenschap gaat tussen Ajax en PSV. Of heb jij nog geloof in Vitesse, AZ, Twente of Heerenveen die nog wisselvalliger spelen.....
Ik vind het eerlijk gezegd een verademing. Zelf kom je ook niet veel verder dan GGMM nadoen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Shreyas ook nog in op die trollposts van Kapiteintje
Weet je iig dat het topic qua niveau net zo hard achteruit gaat als dat de Eredivisie gaat.
PEC Zwolle afschrijvenquote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Feyenoord is ook lang niet kansloos
Ik ben blij dat je mijn postgedrag op treffende wijze weet te duiden.quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, je ging niet echt in op z'n punt, raar dat je dat pas doorkrijgt nadat ik je een spiegel voor houd.
Voor de titel wel. Ze kunnen niet met de druk om gaan, maar ze hebben wel het voordeel dat ze geen midweekse Europese wedstrijden hoeven te spelen. Toch denk ik dat plaats 3 het maximaal haalbare is voor Feyenoord.quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Feyenoord is ook lang niet kansloos
Tja, als ik een trollpost plaats, vind ik het ook grappig als iemand reageert.quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Shreyas ook nog in op die trollposts van Kapiteintje
Weet je iig dat het topic qua niveau net zo hard achteruit gaat als dat de Eredivisie gaat.
Ik heb ook een televisie.quote:Op zondag 1 september 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Immers wordt gewisseld voor Mitchell Te Vrede
Het applaus is voor het feit dat hij eruit ging. Maar dat snapt de commentator niet.quote:Op zondag 1 september 2013 18:16 schreef Cavaliers het volgende:
Applauswissel voor ImmersWeer niks goeds gedaan.
Gross van de Feyenoord supporters heeft iets met Immers, zwakzinnige onder elkaarquote:Op zondag 1 september 2013 18:16 schreef Cavaliers het volgende:
Applauswissel voor ImmersWeer niks goeds gedaan.
Nee hoor. Niemand heeft wat met Immers. Wordt volledig afgebrand ook op de tribunes.quote:Op zondag 1 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gross van de Feyenoord supporters heeft iets met Immers, zwakzinnige onder elkaar
Tijd om Danny Schreurs te halen danquote:Op zondag 1 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gross van de Feyenoord supporters heeft iets met Immers, zwakzinnige onder elkaar
quote:Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zure nare user zeg, types zoals jij verpesten VBL.
Ah, boe-hoe. Neem het even serieus.quote:Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef Alan_Bastard het volgende:
Laat ook maar, moeite niet waard...
Op basis van 1 kans?quote:Op zondag 1 september 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Te Vrede kan er helemaal niets van.
Ik heb vandaag niks miszegd toch?quote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik aan jouw manier van posten. Je kan beter Kapi.
Beetjequote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niks miszegd toch?
hahaquote:Op zondag 1 september 2013 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord doet weer volop mee voor het kampioenschap.
Had van McClaren kunnen komen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
"Het werd makkelijker dan jullie hadden verwacht"
"Ja, achteraf kan je dat wel zeggen".
Knip en plak werk van Wenger en Mourinho over de prestaties van Zwolle.quote:
Humor om te lachen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Knip en plak werk van Wenger en Mourinho over de prestaties van Zwolle.
Jij schat Twente sterker in dan PSV?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax, Vitesse, Cambuur, Twente morgen.
Ik schat ze even sterk, maar thuisvoordeel. Ben alleen benieuwd hoe ze het met CastaigNOT gaan doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij schat Twente sterker in dan PSV?
PSV is weldegelijk sterker. Alleen is Twente een listige uitwedstrijd. Vorig jaar was het ook al geen makkie tegen een Twente met het nagenoeg zelfde team als nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij schat Twente sterker in dan PSV?
twitter:toinevp twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 14:54:37ADO-Vitesse is vanavond afgelast. Afwatering in stadion is defect.. #ADOVit reageer retweet
Cambuur - Heracles geen topwedstrijd vindenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Super Saturday :L De kraker Ajax - PEC. Dat wordt gewoon 9-1 of zo... FOX
9-1, bitch pleasequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Super Saturday :L De kraker Ajax - PEC. Dat wordt gewoon 9-1 of zo... FOX
Maar Ajax gaat er ook absoluut geen 9 maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC gaat idd niet scoren gezien je eerdere statistiekje.
Jinxquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zindert van de spanning.
PEC Zwolle, brrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |