SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch doet PEC het beter dan Grunn atmquote:Op zondag 1 september 2013 16:06 schreef Groby het volgende:
Jans, Nijland, heel PEC Zwolle komt van FC Groningen
Jans is een zwollenaar klapharkquote:Op zondag 1 september 2013 16:06 schreef Groby het volgende:
Jans, Nijland, heel PEC Zwolle komt van FC Groningen
Dan komt hij nog wel van FC Groningen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jans is een zwollenaar klaphark
viaquote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan komt hij nog wel van FC Groningen.
Hij was assistent-trainer bij Zwolle toen hij naar Groningen ging.quote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Na eerst nog bij Zwolle gespeeld te hebben jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En?quote:Op zondag 1 september 2013 16:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na eerst nog bij Zwolle gespeeld te hebben ja
quote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is gewoon een goede zin hoor. Kan zijn dat ie producten of spelers verhuurt aan Chelsea.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is gewoon een goede zin hoor. Kan zijn dat ie producten of spelers verhuurt aan Chelsea.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
www.marktplaats.nl/a/hobb(...)voor-2-personen.html
Juist...
Broerse kopt hem er in zo.quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ron Jans is ook gewoon een matige trainer.
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
weer geen kampioen man, jans, pannekoek
quote:Op zondag 1 september 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle profiteert niet van puntverlies van Ajax en PSV
Hoe kun je een hekel hebben aan dit Zwolle? Tenzij je uit Deventer komt..quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi, dat verschrikkelijke Zwolle verliest punten.
Zwolle mag van geluk spreken dat Braamhaar ze heeft geholpen vandaag.quote:
Niveautje hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Koert![]()
Op de vraag of Roda JC wéér zonder diepe spits speelt is het simpele antwoord: Németh! #FeyRod
Dit ja.quote:Op zondag 1 september 2013 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwolle mag van geluk spreken dat Braamhaar ze heeft geholpen vandaag.
Ik voorspel dat Immers een paar grote kansen gaat missen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opvallend de hoeveelheid aan gelijke spelen deze ronde.
NAC - NEC
Twente - Heerenveen
PSV - Cambuur
Groningen - Ajax
PEC - Utrecht
Alle wedstrijden die op het hoofdkanaal komen. Dit is een teken dat Feyenoord ook gelijkspeelt.
Die gaan niet winnen van Vitas, 2 dagen terug nog moeten ballen.quote:
Dit is duidelijk bewijs dat 2pac nog leeft.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opvallend de hoeveelheid aan gelijke spelen deze ronde.
NAC - NEC
Twente - Heerenveen
PSV - Cambuur
Groningen - Ajax
PEC - Utrecht
Alle wedstrijden die op het hoofdkanaal komen. Dit is een teken dat Feyenoord ook gelijkspeelt.
AZ gaat met 3-1 winnen, noteert.quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan niet winnen van Vitas, 2 dagen terug nog moeten ballen.
Slechts een halfuurtje. Zullen daardoor juist minder vermoeid zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan niet winnen van Vitas, 2 dagen terug nog moeten ballen.
Ik ga maar eens in mezelf snijden.quote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef ValHallen het volgende:
Wel goed dat alles op alles is gezet om Immers te laten spelen. Onmisbare schakel.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Slechts een halfuurtje. Zullen daardoor juist minder vermoeid zijn.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is duidelijk bewijs dat 2pac nog leeft.
Nou lijkt me logisch.. een uur op donderdag en 30 minuten op vrijdag voel je minder dan 90 op donderdag hoor.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC is slecht maar toch gaat Lurling een hattrick maken.
Goede voor Heracles.quote:Op zondag 1 september 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles heeft zijn opvolger voor Duarte, volgens RTV Rijnmond verslaggever J-D Stouten gaat Bel Hassani komen van S-P-A-R-TA.
Aardige transfer.quote:Op zondag 1 september 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles heeft zijn opvolger voor Duarte, volgens RTV Rijnmond verslaggever J-D Stouten gaat Bel Hassani komen van S-P-A-R-TA.
Dat zei ik je gisteren al flapdrol.quote:Op zondag 1 september 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zei ik je gisteren al flapdrol.
Geen kinderen?quote:
Je doet je UI eer aan met deze opmerkingen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De pass van Immers is niet goed.
Het gras heeft nog altijd zijn oorspronkelijk groene kleur.
Ze hebben ook nog een Werker rondlopen, ook een jongen uit de regioquote:Op zondag 1 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Henkie is ook wel een goede voor in het Nederlands Elftal. Ze kiezen de namen wel uit bij Roda.
ook..... Henk komt niet uit de jeugd.quote:Op zondag 1 september 2013 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een Werker rondlopen, ook een jongen uit de regio
twitter:FerrydeGoeijen twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:34:23#Heracles trekt Bel Hassani van #Sparta aan. reageer retweet
Ik denk dat ze soms wel eens teveel horen dat ze moeten meevoetballen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat altijd zo kansloos van keepers, jas die bal naar voren ipv jezelf zo in gevaar te brengen
johhhh nog maar 4x gezegd ofzo.quote:Op zondag 1 september 2013 16:46 schreef mrstylo het volgende:
twitter:FerrydeGoeijen twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:34:23#Heracles trekt Bel Hassani van #Sparta aan. reageer retweet
Niet dat het te merken is. Er is nog meer sfeer bij Zwollequote:Op zondag 1 september 2013 16:47 schreef Syntix het volgende:
feyenoord al weer thuis? Doen ze bij de knvb aan troost wedstrijdindelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
BREKEND:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Barca durft niet. Is te duur voor hun.quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Barca zich al gemeld voor Vilhena en Clasie?
Ik volg het niet...Legioen was donderdag wel goed aanwezig, maar nu niet zo dus?quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef Samael het volgende:
[..]
Niet dat het te merken is. Er is nog meer sfeer bij Zwolle
Willen geen derde kapitein in hun team hebbenquote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Barca durft niet. Is te duur voor hun.
Doodstil.quote:Op zondag 1 september 2013 16:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik volg het niet...Legioen was donderdag wel goed aanwezig, maar nu niet zo dus?
Op TV hoor je dat niet goed,quote:Op zondag 1 september 2013 16:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik volg het niet...Legioen was donderdag wel goed aanwezig, maar nu niet zo dus?
Zelfde als bij Ajax en PSV, leuke competitiequote:Op zondag 1 september 2013 16:51 schreef ValHallen het volgende:
Feyenoord speelt weer matig. Ze ogen zo labiel he, heb het gevoel dat elk team van ze kan winnen momenteel.
Toch weer een goede aankoop van Heraclesquote:Op zondag 1 september 2013 16:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind het echt niet leuk meer om eerlijk te zijn. Nu is het gewoon schandalig slecht.quote:Op zondag 1 september 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfde als bij Ajax en PSV, leuke competitie
Nu nog een rechtsbuiten.quote:Op zondag 1 september 2013 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch weer een goede aankoop van Heracles
Cambuur thuis krijgen, altijd lastig.. net als Roda.quote:Op zondag 1 september 2013 16:54 schreef Samael het volgende:
Tis dat we tegen Roda spelen..............
Wat dacht je van Groningen uit, ook een onneembare vesting.quote:Op zondag 1 september 2013 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cambuur thuis krijgen, altijd lastig.. net als Roda.
Is JR een Feyenoorder?quote:Op zondag 1 september 2013 16:55 schreef GGMM het volgende:
Je zal toch Feyenoorder zijn, dan moet je hier elke week naar kijken. Daar zou je toch ontzettend depressief van worden?
quote:
Laat maar. Is best grof.quote:
Je zal toch GGMM zijn, dan zie je jezelf elke dag in de spiegel. Daar zou je toch ontzettend depressief van worden?quote:Op zondag 1 september 2013 16:55 schreef GGMM het volgende:
Je zal toch Feyenoorder zijn, dan moet je hier elke week naar kijken. Daar zou je toch ontzettend depressief van worden?
Ik heb helemaal geen spiegels.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je zal toch GGMM zijn, dan zie je jezelf elke dag in de spiegel. Daar zou je toch ontzettend depressief van worden?
Allemaal gebarsten zeker.quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen spiegels.
Ha, the joke's on you.
De Kuip is altijd stijf uitverkocht en niemand loopt eerder weg, moet wel vanwege de veiligheid zijn.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
BREKEND:Heb je mijn tagje al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Redactie sport? Jij weet niet eens of er lucht of zand zit in een bal.quote:
Baas.quote:
Gewoon terecht hoorquote:Op zondag 1 september 2013 17:01 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord krijgt een penalty, verrassend.
Alle info is welkom.quote:Op zondag 1 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Ik zal je wel bestoken met alle écht nuttige info.
Klopt, Pino is oranje.quote:Op zondag 1 september 2013 17:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent niet eens blauwEn op Foksport reageert bijna niemand
quote:Op zondag 1 september 2013 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle info is welkom.
[..]
Klopt, Pino is aids
Lexie heeft de gunfactor niet.quote:Op zondag 1 september 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
Laat Lexie nou toch eens een goaltje maken joh.. echt totaal geen team dit.
Stijn je loopt te ijlen man.quote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle gaat liggen in het strafschopgebied.
Hij krijgt geen penalty.
Het gras is niet groen?!??!?!?!??
quote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle gaat liggen in het strafschopgebied.
Hij krijgt geen penalty.
Het gras is niet groen?!??!?!?!??
Ja, heel erg leukquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Weet je zeker dat je geen familie bent van Tong80? Misschien is hij melkboer in Leiden..
quote:Op zondag 1 september 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Weet je zeker dat je geen familie bent van Tong80? Misschien is hij melkboer in Leiden..
Heeft Tong werk dan?quote:Op zondag 1 september 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, FOK!quote:
Als eerste?quote:Op zondag 1 september 2013 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg leukIk geloof niet dat ze het vanmiddag als eerste deden maar het was een goede uitvoering.
Ik begrijp dat je niet zo goed kunt lezen?quote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als eerste?Doen ze al 5 jaar. Totaal niet grappig meer.
Ik geloof niet dat ze het als eerste deden.quote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet zo goed kunt lezen?
Zou wel eerlijk zijn ter compensatie voor alle clubs die onnodig puntenverlies hebben geleden door zijn schwalbes.quote:
Op ten duur wel jaquote:
Heb je wel genoeg tissues op je kamer liggen? Al dat geblèrquote:Op zondag 1 september 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel eerlijk zijn ter compensatie voor alle clubs die onnodig puntenverlies hebben geleden door zijn schwalbes.
Mensen die het voetbal verneuken door achterlijk gedrag op het veld, verdienen wel eens een hevig corrigerende tik.quote:Op zondag 1 september 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg tissues op je kamer liggen? Al dat geblèr
quote:Op zondag 1 september 2013 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
ZO, Havenaar schiet een klein beetje over
Arsenal - Totempaal? Moet je de Indianen even vragen.quote:
Moet je is overschakelen naar het 2e net. Daar is pas sfeer. Niet zo'n begrafenisstemming als in de Kuip.quote:
Dat kan je wel zeggen ja!quote:
Schoolvoorbeeld van een penalty. Beter veeg je die poep even uit je ogen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef StevenQ het volgende:
in ieder geval krijgt Feyenoord de penalty's weer voor niks zoals altijd in de Kuip
Dat is pas echte sfeer inderdaad. De vlammen slaan er vanaf.quote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet je is overschakelen naar het 2e net. Daar is pas sfeer. Niet zo'n begrafenisstemming als in de Kuip.
de klappertjes?quote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet je is overschakelen naar het 2e net. Daar is pas sfeer. Niet zo'n begrafenisstemming als in de Kuip.
Klapperdeklapper.quote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Henkie is geboren en getogen in Den Haag.quote:Op zondag 1 september 2013 17:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die nr 17 van Roda moet trouwens echt z'n haren laten knippen, het is echt net een wijf. Body heeft ie ook niet.
schoolvoorbeeld van een speler die een voet ziet en zich erover heen laat vallen zonder dat het een overtreding is, zet je bril eens opquote:Op zondag 1 september 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van een penalty. Beter veeg je die poep even uit je ogen.
Als verdediger zo'n sprint maken en hem zo gevoelig in de verre hoek leggen, dat kunnen er niet veelquote:
die heeft ie op, dat is het probleemquote:Op zondag 1 september 2013 17:12 schreef StevenQ het volgende:
[..]
schoolvoorbeeld van een speler die een voet ziet en erover valt zonder dat het een overtreding is, zet je bril eens op
Moet 'ie maar niet zo achterlijk zijn voet uitsteken. Haken is haken. Pingel dus.quote:Op zondag 1 september 2013 17:12 schreef StevenQ het volgende:
[..]
schoolvoorbeeld van een speler die een voet ziet en erover valt zonder dat het een overtreding is, zet je bril eens op
Ja weet ikquote:Op zondag 1 september 2013 17:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat na 2 nederlagen uit 5 wedstrijden
Als Zwolle bovenaan kan staan weet je genoeg.quote:Op zondag 1 september 2013 17:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat na 2 nederlagen uit 5 wedstrijden
onzin, was puur Armenteiros die zelf heel mooi valt omdat hij die voet zietquote:Op zondag 1 september 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet zo achterlijk zijn voet uitsteken. Haken is haken. Pingel dus.
Onzin weer.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Zwolle bovenaan kan staan weet je genoeg.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:11 schreef sonnyspek het volgende:
Ik wordt He-le-maal gek van Beerens, kan geen voorzet geven en niemand passeren
Ik gok dat je de enige bent die er zo over denkt.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef StevenQ het volgende:
[..]
onzin, was puur Armenteiros die zelf heel mooi valt omdat hij die voet ziet
Als er een penalty in de Kuip gegeven wordt en Feyenoord mag hem nemen roept er altijd iemand dit. Al slaat iemand Pelle dood met een voetbalschoen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat je de enige bent die er zo over denkt.
jij wint vast nooit watquote:Op zondag 1 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat je de enige bent die er zo over denkt.
Ga toch heen deze competitie stelt geen kut voor. Dit word de slechtste kampioen ooit. We staan op dit moment 34e.quote:
omdat het ook meestal zo isquote:Op zondag 1 september 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er een penalty in de Kuip gegeven wordt en Feyenoord mag hem nemen roept er altijd iemand dit. Al slaat iemand Pelle dood met een voetbalschoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |