SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Stadion weer in de fik.quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik nergens op (fox) tv AZ - Vitesse?
quote:
16:30quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
Dat heb je wel eens als het om half 5 begintquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
16:30....quote:Op zondag 1 september 2013 14:56 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Zou wel moeten beginnen maar op de HD zender en de normale zijn allemaal PEC - Utrecht
quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Dat stadion van Zwolle is veruit het lelijkste van NL.
Dat is die van RKC.quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Binnenkort te zien in Enschedequote:
Nee. Als het daar vol zit lijkt het nog wel wat. Bij Zwolle lijkt het een gevangenis met die muren van ze. Wie bedenkt zoiets.quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat PEC al voor?
[..]
Dat is die van RKC.
Dat 'stadion' van VVV danquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Als het daar vol zit lijkt het nog wel wat. Bij Zwolle lijkt het een gevangenis met die muren van ze. Wie bedenkt zoiets.
Het leuke is dat Ajax en Utrecht er mee begonnen toen ie bij Volendam zatquote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef Paul het volgende:
Dat Pizza roepen is echt niet grappig meer
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Die is ook wel ernstig iddquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat 'stadion' van VVV danKom op man.
Ligt niet aan ons dat jij geen humor hebtquote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef Paul het volgende:
Dat Pizza roepen is echt niet grappig meer
quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Ligt niet aan ons dat jij geen humor zelfspot hebt
Haten op De Koelquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat van FC Wageningen is ook niet alles...quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het stadion van Willem II lelijk.
Pizza roepen is echt grappigquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leuke is dat Ajax en Utrecht er mee begonnen toen ie bij Volendam zat
Heeft wel wat. 2x geweest.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt ook wel meequote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het stadion van Willem II lelijk.
fortuna sittardquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ook gezegd worden dat het stadion van Roda JC kut is?
Ook lelijk ja, maar wel beter dan dat van Zwolle.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Gelredome is van de buitenkant (en binnen de hoeken) ook afschuwelijk.
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het stadion van zwolle is van buiten bruut lelijk. Maar ik kan zo ook maar weinig stadions verzinnen die wel mooi zijn van buitenquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Als het daar vol zit lijkt het nog wel wat. Bij Zwolle lijkt het een gevangenis met die muren van ze. Wie bedenkt zoiets.
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die van FC Groningen vind ik nog wel wat hebben. Een van de weinige waar je vol op het veld zit.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het stadion van zwolle is van buiten bruut lelijk. Maar ik kan zo ook maar weinig stadions verzinnen die wel mooi zijn van buiten
Vind de grolsch veste anders wel erg mooi van buiten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het stadion van zwolle is van buiten bruut lelijk. Maar ik kan zo ook maar weinig stadions verzinnen die wel mooi zijn van buiten
Bij Twente ziet het er uit als een containerquote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van FC Groningen vind ik nog wel wat hebben. Een van de weinige waar je vol op het veld zit.
Het veld met de gracht? Of het stadion zelf?quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Twente ziet het er uit als een container
Samen met Tong naar Nivo Spartaquote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef Paul het volgende:
De ekte gaan naar het stadion van ijsselmeervogels
Engels voetbal door de grachten dicht te gooien ja? Lijpe shit.quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Het veld met de gracht? Of het stadion zelf?
Gracht ben ik wel met je eens, maar er liggen nog plannen om die dicht te gooien en dus Engels voetbal krijgt met rij 1 direct aan het veld.
Ben er heel vaak met de trein langs geweest maar kan nou niet zeggen dat dat dit er mooi uitziet van buiten. Het blijft een grote muur waar je tegenaan kijkt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef bambino het volgende:
Vind de grolsch veste anders wel erg mooi van buiten.
Als je het niet snapt kan je het ook vragen dan leg ik het je uitquote:Op zondag 1 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Engels voetbal door de grachten dicht te gooien ja? Lijpe shit.
Tering, echt net een gevangenisquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Westmaat is van Spakenburgquote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef Paul het volgende:
De ekte gaan naar het stadion van ijsselmeervogels
Klopt, dertien in een dozijn stadia met trappen rond het veld die je naar mooi symmetrische tribunes leiden, gare stadions.quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef beantherio het volgende:
Alle hedendaagse stadions zien er toch zo'n beetje hetzelfde uit?
Misschien moet je voortaan gewoon je post goed in elkaar zetten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je het niet snapt kan je het ook vragen dan leg ik het je uit
spoorkant is idd nog oud, maar dat Noaber hek vind ik wel wat hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 15:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben er heel vaak met de trein langs geweest maar kan nou niet zeggen dat dat dit er mooi uitziet van buiten. Het blijft een grote muur waar je tegenaan kijkt.
Ik ben gewend dat mensen het wel snappen hoe het bedoeld word, dat het niveau bij jou lager ligt is niet mijn probleem. Ga ik mij dus ook niet op aanpassenquote:Op zondag 1 september 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan gewoon je post goed in elkaar zetten.
Die bal moet even in het net.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat het nog over PEC? Vind ze leuk ballen.
Het is bedoelt wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat mensen het wel snappen hoe het bedoeld word, dat het niveau bij jou lager ligt is niet mijn probleem. Ga ik mij dus ook niet op aanpassen
Alsjeblieftquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is bedoelt wordt.
Het is aan aanpassen, niet op aanpassen.
Graag gedaan.
Zeker weten?quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is bedoelt wordt.
Graag gedaan.
In dit geval is het wel op aanpassen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is bedoelt wordt.
Graag gedaan.
bedoeld wordt*quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is bedoelt wordt.
Graag gedaan.
go go pecquote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
Wat zijn alle club ook origineel zeg..
Wie niet springt die is een jood
En
Ga staan als je voor die of die bent
RETTERKETETTERKETET! AZ!quote:
op naar beter bedquote:
Vind die "c'mon you boys in blue, c'mon you boys in white etc etc" wel een mooi voetbal nummer.quote:
Nee, 'Die bal moet in het net'.quote:
Het is ook wel een redelijke keeper.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Die commentator neemt 't voor Jeroentje op
Zag je die redding niet, net?quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef bambino het volgende:
"Verhoeven is gewoon een goeie doelman"
Flikker toch op![]()
De pizza grap is ook echt wel compleet uitgemolkenquote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is ook wel een redelijke keeper.
Gewoon een redelijke keeper hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef bambino het volgende:
Flikker toch op![]()
Dus een paar reddingen in een seizoen maakt je een goeie keeper? Kom nouquote:
Het is toch melk met pizzaquote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De pizza grap is ook echt wel compleet uitgemolken
Evert ten Napel weetquote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef bambino het volgende:
Flikker toch op![]()
Naar 16:30 verplaatstquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
eagle, geen jood =)quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
Wat zijn alle club ook origineel zeg..
Wie niet springt die is een jood
Spuit 11.quote:
Geeft niet hoorquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Check net in, dacht dat ik op de laatste pagina zat. Excuus.
Ja, rust maar goed.quote:
Leeft die nog?quote:
Nee.quote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk het hele interview terug...
Dit ja. Die jongens kunnen gewoon niet beter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is hij altijd, perfectionist.. maar niet begrijpen dat hij daar het team niet voor heeft.
3-1quote:Op zondag 1 september 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat niet winnen vandaag.
Jinx, want Pelle scoort natuurlijk 3x
Inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
Godverdomme zeg KoemanKneuzen als Immers die 5 opgelegde kansen per wedstrijd mist weer in de basis laten staan en Indi eruithalen omdat hij minder speelt de laatste tijd. Die vent snapt er ook geen tyfus van.
Wat houdt dat in je manager? Is dat een spel ofzo waarin je het team vd week elke week moet voorspellen?quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mooi kut voor mn manager ook.
Heeft misschien met eventuele verkoop te maken?quote:Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
Godverdomme zeg KoemanKneuzen als Immers die 5 opgelegde kansen per wedstrijd mist weer in de basis laten staan en Indi eruithalen omdat hij minder speelt de laatste tijd. Die vent snapt er ook geen tyfus van.
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat houdt dat in je manager? Is dat een spel ofzo waarin je het team vd week elke week moet voorspellen?
Lijkt me sterk, er was geen interesse.quote:Op zondag 1 september 2013 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft misschien met eventuele verkoop te maken?
Ja dan laat je hem toch niet op de bank beginnen? Voor een blessure oké, maar Koeman heeft niet aangegeven dat hij dat doet omdat er intensief interesse is van Everton dat waarschijnlijk 11 miljoen voor hem wil betalen. Volgens mij vindt hij gewoon dat Indi laatste tijd belabberd speelt en zet hij daarom Mathijsen in de basis.quote:Op zondag 1 september 2013 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft misschien met eventuele verkoop te maken?
quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
M'n manager is helemaal naar de kloteIk had spelers van PSV en Zwolle.
Everton is bereid 11 miljoen te betalenquote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er was geen interesse.
Ik ga een duikeling maken de komende wekenquote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
M'n manager is helemaal naar de kloteIk had spelers van PSV en Zwolle.
en 2 maal niet de nul.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdekut, doelpunt Utrecht, weer 2 maal tegenpunten in m'n manager.
Klopt wel, die andere 3 tegendoelpunten waren allemaal eigengoalsquote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste tegengoal van PEC, wat lult die gast?
Bummer.quote:
maar eentje.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt wel, die andere 3 tegendoelpunten waren allemaal eigengoals
Eentje maar toch?quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Ajax?quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent toch voor Heerenveen?quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zwolle komt nog terugquote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ze alles wedstrijden gaan verliezen om Ajax maar niet te helpenquote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Dat Utrecht Ajax aan het helpen is. Zie je ook nooit.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Dat Utrecht Ajax aan het helpen is. Zie je ook nooit.
Doodsverwensingverwensingverwensingquote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doodsverwensingverwensing.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zolang ie niet voor 020 is zou ik hem gewoon doen...
Nou.... dan ken jij die supporters niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof ze alles wedstrijden gaan verliezen om Ajax maar niet te helpen
Ken gebeuren als de godenzonen uit Utrecht langs komenquote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
PEC staat dus voor het eerst dit seizoen achter.
Dat is toch die club die niet van de middenmoot uit Luxemburg kan winnenquote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ken gebeuren als de godenzonen uit Utrecht langs komen
quote:
quote:
Hehe idd ze roepen het amper nogquote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ze zijn ineens een stuk stiller die successupporters daar
quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
pecman is een leuken spelletjen.
Zeer triest jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch die club die niet van de middenmoot uit Luxemburg kan winnen
Nee, Feyenoord moet winnen of gelijkspelen anders wordt AZ geen 3e vanmiddag.quote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut pot. Meer zin in de afgang van Feyenoord.
Die winnen gewoon hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut pot. Meer zin in de afgang van Feyenoord.
Roda moet winnen voor m'n managerquote:
Oja, bij mij ookquote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Roda moet winnen voor m'n manager
triest jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Speelt utrecht met 10 verdedigers ofzo
Loopgraventactiek ftw eyquote:Op zondag 1 september 2013 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Blijkbaarquote:Op zondag 1 september 2013 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vind het niet om aan te zien maar is hun goed recht.quote:Op zondag 1 september 2013 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze staan voor. Kan jij het ze kwalijk nemen?
Inderdaad. Daar waar Twente niet zo mooi frivool kan spelen.quote:PEC speelt weer frivool, maar mist duidelijk kersverse Tukker Youness Mokhtar.
Twee.quote:Op zondag 1 september 2013 15:57 schreef Jivis het volgende:
Zwolle verdient wel een doelpuntje lijkt me.
Wutquote:Op zondag 1 september 2013 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar waar Twente niet zo mooi frivool kan spelen.
Ja ze gaan met 2 linksbacks spelenquote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdediger voor verdediger.
een tactische wissel.
Lachman de schoffelaarquote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Lachman hoort hier een tweede gele te krijgen.
Het is daar ongelofelijk saai.quote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Liverpool klaar dat ik iedereen hier weer zie?
Eredivisie > Premier Leaguequote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Liverpool klaar dat ik iedereen hier weer zie?
quote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Liverpool kut dat ik iedereen hier weer zie?
wat is de stand daar? nog steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is de stand daar? nog steedsGeen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is de stand daar? nog steedsJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Feyenoord Rotterdam
Ach ja.. derby op eredivisie niveau dit jaar. Can't blame themquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef hafcfan het volgende:
Wie niet springt die is voor Eagles. Wat een calimero's daar.
Maar om dat nou elke wedstrijd te zingen. Iets origineler mag wel.quote:Op zondag 1 september 2013 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja.. derby op eredivisie niveau dit jaar. Can't blame them
Ja, want Eagles > Jodenquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef hafcfan het volgende:
Wie niet springt die is voor Eagles. Wat een calimero's daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |