SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Stadion weer in de fik.quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik nergens op (fox) tv AZ - Vitesse?
quote:
16:30quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
Dat heb je wel eens als het om half 5 begintquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef SomebodyReal het volgende:
16:30....quote:Op zondag 1 september 2013 14:56 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Zou wel moeten beginnen maar op de HD zender en de normale zijn allemaal PEC - Utrecht
quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Dat stadion van Zwolle is veruit het lelijkste van NL.
Dat is die van RKC.quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Binnenkort te zien in Enschedequote:
Nee. Als het daar vol zit lijkt het nog wel wat. Bij Zwolle lijkt het een gevangenis met die muren van ze. Wie bedenkt zoiets.quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat PEC al voor?
[..]
Dat is die van RKC.
Dat 'stadion' van VVV danquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Als het daar vol zit lijkt het nog wel wat. Bij Zwolle lijkt het een gevangenis met die muren van ze. Wie bedenkt zoiets.
Het leuke is dat Ajax en Utrecht er mee begonnen toen ie bij Volendam zatquote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef Paul het volgende:
Dat Pizza roepen is echt niet grappig meer
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Die is ook wel ernstig iddquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat 'stadion' van VVV danKom op man.
Ligt niet aan ons dat jij geen humor hebtquote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef Paul het volgende:
Dat Pizza roepen is echt niet grappig meer
quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Ligt niet aan ons dat jij geen humor zelfspot hebt
Haten op De Koelquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat van FC Wageningen is ook niet alles...quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het stadion van Willem II lelijk.
Pizza roepen is echt grappigquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leuke is dat Ajax en Utrecht er mee begonnen toen ie bij Volendam zat
Heeft wel wat. 2x geweest.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt ook wel meequote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het stadion van Willem II lelijk.
fortuna sittardquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ook gezegd worden dat het stadion van Roda JC kut is?
Ook lelijk ja, maar wel beter dan dat van Zwolle.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Gelredome is van de buitenkant (en binnen de hoeken) ook afschuwelijk.
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het stadion van zwolle is van buiten bruut lelijk. Maar ik kan zo ook maar weinig stadions verzinnen die wel mooi zijn van buitenquote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Als het daar vol zit lijkt het nog wel wat. Bij Zwolle lijkt het een gevangenis met die muren van ze. Wie bedenkt zoiets.
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die van FC Groningen vind ik nog wel wat hebben. Een van de weinige waar je vol op het veld zit.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het stadion van zwolle is van buiten bruut lelijk. Maar ik kan zo ook maar weinig stadions verzinnen die wel mooi zijn van buiten
Vind de grolsch veste anders wel erg mooi van buiten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het stadion van zwolle is van buiten bruut lelijk. Maar ik kan zo ook maar weinig stadions verzinnen die wel mooi zijn van buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |