SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PEC Zwolle gaat Europa in.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Fox kan voor deze competitie toch geen 25 euro gaan vragen. Wat is er met de Eredivisie aan de hand
Schijt zender..quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Fox kan voor deze competitie toch geen 25 euro gaan vragen. Wat is er met de Eredivisie aan de hand
Een beetje zoals PSVers die lyrisch waren over opa Bommel.quote:Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik riep nog dat hij bij 3 clubs was mislukt, but they wouldn't listen
Nee, zwolle wordt toch kampioen gekkiequote:
Grote vraag is: wie dan wel?quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Bojan moet eens een serieus gesprek krijgen dat het een teamsport is en geen private onderneming
Helemaal geen kampioen in de eredivisie...wie wil er nou kampioen worden van de armoequote:Op zondag 1 september 2013 14:09 schreef Adames het volgende:
[..]
in een competitie waarin PSV en Feyenoord ook zwaar teleurstellen kan het vast nog.
Ditquote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eis Blind en weiger de Boilesen hype.
Wel benieuwd naar de reactie van Cruijff na die 0-7quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Amoeba het volgende:
Ajax - FC Barcelona wordt DE KRAKER HIHAHO
is wel heel erg dit jaquote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Helemaal geen kampioen in de eredivisie...wie wil er nou kampioen worden van de armoe
'Ze zitten in een leerproces'quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de reactie van Cruijff na die 0-7
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de reactie van Cruijff na die 0-7
cambuurquote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Helemaal geen kampioen in de eredivisie...wie wil er nou kampioen worden van de armoe
Mwoh, ik zou het helemaal niet erg vinden als Twente dit jaar kampioen zou worden, armoede of nietquote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd verwacht ik dat Frank in de camera kijkt en zegt: 'Hi, i'm Frank de Boer. Welcome to Jackass'quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barca-Ajax, eredivisie zal voor schut staan
Die kan als speler ook nog wel mee hier....quote:
Mogen ze wel eens een spits gaan kopen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, ik zou het helemaal niet erg vinden als Twente dit jaar kampioen zou worden, armoede of niet
True.quote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens een spits gaan kopen.
Nee, ze lopen 2 punten in.quote:Op zondag 1 september 2013 14:13 schreef Doublepain het volgende:
Kon gewoon 2 punten uitlopen WEER, kut PSV
Aangezien ze tegen Utrecht moeten hoop ik het van harte.quote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC kan de winnaar van het weekend worden als dit zo blijft![]()
Feyenoord ookquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC kan de winnaar van het weekend worden als dit zo blijft![]()
*knotsgekkequote:Op zondag 1 september 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
Maar wat is die eredivisie toch een leuke en onvoorspelbare competitie he jongons.
Feyenoord staat veel te laag daarvoor.quote:
Echt dramaquote:Op zondag 1 september 2013 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een matig spel de hele wedstrijd.
quote:
quote:
Psv speelt net zo slecht.quote:Op zondag 1 september 2013 14:17 schreef Vermecelli het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn: Groningen verdient een punt. Dan maar een jaartje geen kampioen
Dat is hetzelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doei Boilesen, ga maar lekker in Jong Ajax spelen ofzo, of ga lekker naar de Jupiler League
Blind of Boilesen, allebei niets.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef _NZT_ het volgende:
Feitje: Ajax haalde vorig seizoen 11 punten uit deze 5 wedstrijden.
mwa valt wel mee vind ikquote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax komt vandaag goed weg met een punt.
Blind is een prima back voor in Nederland.quote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind of Boilesen, allebei niets.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afgelopen, kut wedstrijd. Volgende keer met Fischer en Andersen beginnen en hopen dat Blind en de Jong snel terug zijn
Op 2 punten van Ajax straksquote:Op zondag 1 september 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord staat veel te laag daarvoor.
Groningen ging pas vanaf de 70e minuut aanvallen, anders had er wel meer ingezeten voor Groningenquote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax komt vandaag goed weg met een punt.
quote:
1-1 is gewoon een meer dan terechte uitslagquote:Op zondag 1 september 2013 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Je verliest gewoon twee punten door een egoistische actie aan de ene en een blunder aan de andere kant... bij Vermeer mogen deze fouten er onderhand echt wel een keer uit
Ook voor Ajax waarschijnlijk want dan krijg je meer ruimte, als Bojan gewoon die bal afspeelt staat het 0-2 en is het over en uit, maar goed wel een terechte uitslagquote:Op zondag 1 september 2013 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Groningen ging pas vanaf de 70e minuut aanvallen, anders had er wel meer ingezeten voor Groningen
quote:Op zondag 1 september 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PEC vandaag wint zijn ze nog zeker 3 weken koploper_!
Het maakt allemaal niks meer uit.quote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
2x loopt PSV te prutsen en nog staan ze 3 punten boven Ajax
Dat misschien wel... maar zo'n blunder mag Vermeer gewoon niet meer maken ondertussen...quote:Op zondag 1 september 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
1-1 is gewoon een meer dan terechte uitslag
Matige keepers zullen blunders blijven maken.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat misschien wel... maar zo'n blunder mag Vermeer gewoon niet meer maken ondertussen...
Lijkt erop dat de Boer wacht tot Vermeer de hoekschoppen ook zelf in het doel gaat slaan.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat misschien wel... maar zo'n blunder mag Vermeer gewoon niet meer maken ondertussen...
Moeten de competitie spannend houden hequote:Op zondag 1 september 2013 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel goed van Ajax om 1 dag voor sluiting transfermarkt 2 spelers te verkopen.
Dat lijkt me ookquote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barca-Ajax, eredivisie zal voor schut staan
Dan nog, van de spelers die overblijven bij Ajax mag je toch verwachten dat ze een redelijk basisniveau kunnen vasthouden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel goed van Ajax om 1 dag voor sluiting transfermarkt 2 spelers te verkopen.
Inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan nog, van de spelers die overblijven bij Ajax mag je toch verwachten dat ze een redelijk basisniveau kunnen vasthouden.
Als je de gehele voorbereiding met die 2 speelt, zijn ook niet de minste van de selectie. Dan kan niet je niet verwachten dat als die 2 weg zijn dat alles nog hetzelfde is. Je levert namelijk veel in, wat vandaag overduidelijk was.quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan nog, van de spelers die overblijven bij Ajax mag je toch verwachten dat ze een redelijk basisniveau kunnen vasthouden.
Dat je 2 spelertjes verkoopt kan geen excuus zijn. Volgens mij zijn er alleen bij Feyenoord minder spelers weg.quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
PECquote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
Met dit niveau verdien je het niet om kampioen te worden, al weet ik ook niet wie het wel verdient op dit moment, overal wordt slecht gespeeld.
Dat het minder is snap ik, maar dit ging toch nergens over. Geen uitgespeelde aanval gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je de gehele voorbereiding met die 2 speelt, zijn ook niet de minste van de selectie. Dan kan niet je niet verwachten dat als die 2 weg zijn dat alles nog hetzelfde is. Je levert namelijk veel in, wat vandaag overduidelijk was.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om de aanstaand kampioen in actie te zien.
utregquote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om de aanstaand kampioen in actie te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit niet denkenquote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha mensen die denken dat pec kampioen wordt
wie dan wel?quote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha mensen die denken dat pec kampioen wordt
Zo dom dat PSV die heeft laten gaan hequote:
Heerenveenquote:
Ben wel blij dat we hem binnen gehaald maar ik zie hem niet veel spelen dit seizoen, dat is wel zonde van die jongen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo dom dat PSV die heeft laten gaan he
ze hebben Depay, Bakkali en Rayhi ook alquote:Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo dom dat PSV die heeft laten gaan he
Wat is de beoogde aanval dan? Promes - Tadic - Corona of Tadic - Eghan - Corona?quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ben wel blij dat we hem wil hebben binnen gehaald maar ik zie hem niet veel spelen dit seizoen, dat is wel zonde van die jongen.
Mokhtar is beter dan Depay.quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ze hebben Depay, Bakkali en Rayhi ook al
Elke week weerquote:
Narsingh en Jozefzoon.quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ze hebben Depay, Bakkali en Rayhi ook al
Castaignos helaasquote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de beoogde aanval dan? Promes - Tadic - Corona of Tadic - Eghan - Corona?
Gifjes heb ik geen verstand van, maar zou leuk zijnquote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gifje van die PECker die zichzelf scoort en het hoofd van Verhoeven?
eh, neequote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mokhtar is beter dan Depay.
En Eghan op het middenveld? Ik vind Promes namelijk beter dan Eghan, en Tadic op 10 zou ook wel kunnen, al misbruik je 'm dan wel.quote:Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Castaignos helaas![]()
![]()
Met Tadic en Corona aan de zijkanten. Corona moet denk ik wel even wennen.
Promes zou wel eens naar het middenveld kunnen gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Eghan op het middenveld? Ik vind Promes namelijk beter dan Eghan, en Tadic op 10 zou ook wel kunnen, al misbruik je 'm dan wel.
Misschien kan Corona op 10?
'Slot zij met ons' hangt er ook nog steedsquote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Dat spandoek"The boys are PEC in town"
quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Slot zij met ons' hangt er ook nog steeds
hij speelt nu even minder, maarquote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]Depay kan er helemaal niks van. Manu is nog beter
Of Te Vreede
3-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |