psvquote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil Ajax bedanken voor het cadeau aan PSV, aardig van jullie.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Schande dat je niet wint van dit Groningen, een grote schande.
Sanaquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Seam het volgende:
Volgende wedstrijd:
Cillessen
Van Rhijn Moisander Denswil Boilesen
Schone
Serero Andersen
Sana Hoesen Fisher
Tribune:
Vermeer, Bojan.
[..]
En 0% positie op linksbuiten.
Ja de tering.. alle goede spelers gaan naar het buitenland en dan kopen ze van elkaar met uitzondering van twente met die mexicaanquote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Deze competitie is wel de lamme tegen de blinde. Wat dat betreft nog alle kans op het kampioenschap.
Lag ook wat meer ruimte voor hun.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer en Andersen beter dan Bojan en Sana
Hopen dat Blind en de Jong snel terug zijn...
Keizer Duarte gaat Ajax richting het kampioenschap schietenquote:
Ja klopt maar toch pijnlijk dat Ajax ook zo is geworden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Deze competitie is wel de lamme tegen de blinde. Wat dat betreft nog alle kans op het kampioenschap.
Mijn ogen puilden uit van verbazing.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Die McKwek stond ook gewoon volledig vrij bij die goal.
Ik vond Bojan wel aardig, zeker als je het met de overige aanvallers vergelijkt. Alleen 0,0 rendement.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer en Andersen beter dan Bojan en Sana
Hopen dat Blind en de Jong snel terug zijn...
Dit idd. Het is dat er clubs zijn die nog slechter zijn...damn.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Pedroso het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |