0-8 ?quote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef TAV74 het volgende:
Verheug me nu al op de CL, uit tegen Barca met deze ploeg in deze vorm
Menzoquote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doet die zelf ook.. vermeer maar blijven opstellen
Dat zit er toch serieus wel een keer aan te komen lijkt me. Vermeer wordt echt nooit een rustpunt achterin.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef MouzurX het volgende:
Cillesen moet gewoon eerste keeper worden
Uiteraard. Waarschijnlijk doordat Vermeer zich weer op de middellijn meldt.quote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Devz het volgende:
Zal nog wel 2-1 worden nu in de laatste 5 minuten ergens.
Dit. Hij is gewoon te nerveus terwijl een keeper juist rust moet brengen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zit er toch serieus wel een keer aan te komen lijkt me. Vermeer wordt echt nooit een rustpunt achterin.
En als we een keer via buiten(voorzet) gaan, staat er niemand voor goal.quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Ze gaan ook allemaal naar binnen jezus.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:13 schreef generalbrain het volgende:
die hele Bojan kan er toch geen reet van. Dat wist ik al voordat hij kwam. Heel vreemd dat boertje in het begin zo positief over hem was. vreemd dat ik dat wel zie en de boer ziet het niet...
gr grtwitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
En 0% positie op linksbuiten.quote:Op zondag 1 september 2013 14:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]gr grtwitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
Sana liet 0,000 zienquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Seam het volgende:
Volgende wedstrijd:
Cillessen
Van Rhijn Moisander Denswil Boilesen
Schone
Serero Andersen
Sana Hoesen Fisher
Tribune:
Vermeer, Bojan.
[..]
En 0% positie op linksbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|