quote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
In Oost-Groningen staat veel leeg, ga daar maar heen daar kun je vast wel een leegstaand huis huren voor 200 euro per maand.
[..]
Ze maken wel weer nieuwe vrienden.
[..]
Laat de markt zijn werk doen en laat mensen die het kunnen betalen in Amsterdam en Utrecht wonen. Normaal zijn hoofdsteden de banen motor van een land. In Nederland loopt Amsterdam juist achter op andere gebieden omdat de PvdA allemaal bijstandstrekkers naar de stad toehaalt.
Nee, jij?quote:Op zondag 1 september 2013 13:35 schreef Maanlander het volgende:
[..]Daar is de economie echt bij gebaat ja.
Woon je nog bij je ouders?
Kijk nu kom je weer terug op aarde. Als de overheid een vrije markt propageert, moet zij zich er inderdaad niet mee bemoeien. Zonder ingrijpen van de overheid waren de huizenprijzen nooit zo idioot gestegen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nee, jij?
Een vrije markt is de economie wel bij gebaat inderdaad. We hebben de afgelopen 40 jaar gezien dat de overheid er een grote zooi van heeft gemaakt.
BAM zegt 67500 euro zonder grondquote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Wat moeten die woningen gaan kosten? Wie financiert de bouw?
Welke specifieke ingreep was er dan door de overheid zo rond 2000?quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Kijk nu kom je weer terug op aarde. Als de overheid een vrije markt propageert, moet zij zich er inderdaad niet mee bemoeien. Zonder ingrijpen van de overheid waren de huizenprijzen nooit zo idioot gestegen.
inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 13:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
. We hebben de afgelopen 40 jaar gezien dat de overheid er een grote zooi van heeft gemaakt.
Is dat de bouwprijs of de verkoopprijs?quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
BAM zegt 67500 euro zonder grond
En beleggers he
onderhoudsvrij en hufterproof gebouwd
Is dit een quiz?quote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke specifieke ingreep was er dan door de overheid zo rond 2000?
Dat denk ik ook maar ik ben bang dat je dan aan allerlei kontzakken in de bouwtop en de ambtenarij voorbij gaat.quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lijkt me dat je voor 30.000 wel een prima rijtjeshuis kan neerzetten op de prefab manier.
Ja, komen zo de meerkeuze vragen en later de bonusvraagquote:
Je kan vast laten zien waar ze dat zeggen, en wat ze dan exact bouwen/afwerken (en wat niet)quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
BAM zegt 67500 euro zonder grond
En beleggers he
onderhoudsvrij en hufterproof gebouwd
Daarom moet de overheid een stap terug doen en beleggers hun werk laten doen. Er is veel vraag naar betaalbare huizen, beleggers kunnen daar voor zorgen. De markt is altijd het meest efficient.quote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik ben bang dat je dan aan allerlei kontzakken in de bouwtop en de ambtenarij voorbij gaat.
het is voor beleggers de aankoopprijs en daar kan een redelijke markthuur uit komenquote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Is dat de bouwprijs of de verkoopprijs?
Gezien dat beleggers dit moeten gaan financieren denk ik niet verkoopprijs..
Als je het klein genoeg maakt, kan dat natuurlijk. Ik weet niet wat jouw woonwensen zijn, maar als je aan 15m2 genoeg hebt, doen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lijkt me dat je voor 30.000 wel een prima rijtjeshuis kan neerzetten op de prefab manier.
dit zijn redelijke woningenquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Als je het klein genoeg maakt, kan dat natuurlijk. Ik weet niet wat jouw woonwensen zijn, maar als je aan 15m2 genoeg hebt, doen.
die zijn dan ook op geen manier te bouwen voor de bedragen die jullie noemen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dit zijn redelijke woningen
http://www.bouwalmanak.nl/conceptwoning-goedkoop-te-bouwen
http://nos.nl/video/52404(...)in-donkere-bouw.htmlquote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
die zijn dan ook op geen manier te bouwen voor de bedragen die jullie noemen.
laat eens zien waar BAM dat bedrag noemt, en wat daar precies in zit en wat niet
exact welk tijdstip noemen ze een bedrag dan?quote:Op zondag 1 september 2013 14:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/52404(...)in-donkere-bouw.html
Ze moeten in ieder geval niet op de meest gewilde plekken van Nederland wonen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Maanlander het volgende:
Lol ik denk wat lult iedereen over beleggen maar ik zit hier in het beurs en economie gedeelte.
Ja nee dan vind ik het niet zo gek dat mensen die niets te besteden hebben maar moeten ophoepelen naar Groningen. Daar valt geen winst aan te behalen.
een bedrag van 67.500 euro is genoemd voor huurwoningen die een matige afwerking que keuken en badkamer hebben en steen hebben,, maar waar dat weet ik niet meer precies,quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
exact welk tijdstip noemen ze een bedrag dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |