SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen 40-45 als verwachtte uitslagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zou de 100 ook op het scorebord komen?
Hoe gaat het met VVV in de onderste regionen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had je eerder verwacht Stijn.
Ik wilde Schenk nemen, maar klikte per ongeluk een andere verdediger van GAE aan. Door de transactie en de 10% eraf was ik vervolgens door mijn geld heen waardoor Schenk niet meer mogelijk was.quote:
Uiteraard, al heb ik gekozen voor Marnix Kolder. Alleen is er het probleem dat hij geen assist gegeven heeft of een goal heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde Schenk nemen, maar klikte per ongeluk een andere verdediger van GAE aan. Door de transactie en de 10% eraf was ik vervolgens door mijn geld heen waardoor Schenk niet meer mogelijk was.
Ik hoop dat je met mij meeleeft.
xdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
19:13, net als vorig jaar tegen Twente, oh nee toch niet
Gedeeld 2e met 3 punten achterstand op Dordrecht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met VVV in de onderste regionen?
Goed/slecht/kut voetbaL? Terug in de Eredivisie volgend seizoen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gedeeld 2e met 3 punten achterstand op Dordrecht.
jij hoopt van niet tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed/slecht/kut voetbaL? Terug in de Eredivisie volgend seizoen?
Hattrick van Locadia? GGMM moet hier om lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:08 schreef Keukendrol het volgende:
Ik gok op een hoedtruuk van Locgod vanavond.
GGMM is dan ook een vlerk van jewelste.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hattrick van Locadia? GGMM moet hier om lachen.
Voetbal is beter dan vorig jaar, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed/slecht/kut voetbaL? Terug in de Eredivisie volgend seizoen?
Jouw broodje is zelfs gezonder dan jou.quote:
jouw haat op VVV was meen ik wel hoog afgelopen seizoen, al vind ik het ook een raar clubje. Beter komt MVV er over een paar jaar inquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij maakt het in principe niet uit, er lopen toch allemaal kutploegen rond.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan nog wel wat goals bijkomen voor de Eagles als ik het zo zie.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan nog wel wat goals bijkomen voor de Eagles als ik het zo zie.
Mooi dat je meefeestquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
lalalalalalalalala lalalalala lalalalalalalala lalalalala LALALALALAAAAA!
Van de week al gegetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Probeer eens een broodje döner ofzo.
Ik vond dat ze wel eens een duw in het ravijn nodig hadden. Ze kwamen met erg veel geluk weg van degradatie de afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw haat op VVV was meen ik wel hoog afgelopen seizoen, al vind ik het ook een raar clubje. Beter komt MVV er over een paar jaar in
Ik ben heel gezond .quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw broodje is zelfs gezonder dan jou.
als jouquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw broodje is zelfs gezonder dan jou.
In mei valt er niks te feesten voor 'm dus doet hij het nu maar. Slim wel.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze wel eens een duw in het ravijn nodig hadden. Ze kwamen met erg veel geluk weg van degradatie de afgelopen seizoenen.
Dat zei je net ook alquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
lalalalalalalalala lalalalala lalalalalalalala lalalalala LALALALALAAAAA!
Is het dit jaar dan al in april?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
In mei valt er niks te feesten voor 'm dus doet hij het nu maar. Slim wel.
Allochtoon he. Moet je geduld mee hebben.quote:
Geen idee, ben geen belchinees.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is het dit jaar dan al in april?
Klopt, ze waren een kwartiertje nergens te zien. Nu komen ze weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ze Cambuur uit lieten razen?
PSV wilde vanavond niet tegen een ploeg uit de Top 6; dat hadden ze gevraagd aan de competitieleider, want ze willen (ruim) winnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel spannend, zo'n wedstrijdje tegen de Liwadders?
Het volgende kwartier optimaal benutten dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, ze waren een kwartiertje nergens te zien. Nu komen ze weer
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Keukendrol het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ] =
Lukakki.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Keukendrol het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ] =
Lukakki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |