Gore had zn tweede termijn moet hebben maar 9/11 had ws nog steeds plaatsgevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Evem terug in die tijd. John Kerry had in 2004 natuurlijk gewoon president moeten worden. Dan had de wereld er heden ten dage heel anders uit gezien.
twitter:breakingpol twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 20:24:57House Speaker Boehner says House will consider measure on Syrian military action the week of Sept. 9 - @Reuters reageer retweet
Haha, wat een anti-climaxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:breakingpol twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 20:24:57House Speaker Boehner says House will consider measure on Syrian military action the week of Sept. 9 - @Reuters reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef sonnyspek het volgende:
Snoepgoed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef UpsideDown het volgende:
Waar gooiden de Amerikanen ook alweer mee tijdens de Vietnamoorlog?
Met poep op de ventilator.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef UpsideDown het volgende:
102%quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:34 schreef DeParo het volgende:
Hoe zeker is Obama nog dat Assad het heeft gedaan??![]()
Ergens maakt die vraag an sich niet veel uit... wel als je daadwerkelijk wat wil gaan doen... maar als er chemische wapens ergens worden gebruikt moet de wereld (VN) gewoon ingrijpen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef UpsideDown het volgende:
Maar hypocriet zijn ze wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens maakt die vraag an sich niet veel uit... wel als je daadwerkelijk wat wil gaan doen... maar als er chemische wapens ergens worden gebruikt moet de wereld (VN) gewoon ingrijpen...
Ja, het is ergens ontstellend idd, moeten we nog maar eens avondje over slapen wat hier de implicaties van zijn...quote:
Obama bezigt nu al ruim een week dit soort oorlogstaal. Ik kan me nog de Afghanistan-tijd herinneren... die aanval komt er, en dat gebeurt binnen nu en 3 dagen.quote:
Ja, en waar gooiden ze mee in Japan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef UpsideDown het volgende:
Mm, was wel te omzeilen geweest, waren ook wel openingen volgens mij, op een bepaalde manier als goeie schaker...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de UNSC wordt verlamd door het veto van Rusland en China.
Als naar die verdragen gehandeld zou worden, zou Amerika een oorlog niet in haar hoofd halen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, en waar gooiden ze mee in Japan?
Is niet zo relevant, lang geleden en inmiddels zijn daar verdragen over gesloten waar naar gehandeld wordt.
En nu laat hij het aan het Congress over terwijl hij wist dat die later pas terugkomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Obama bezigt nu al ruim een week dit soort oorlogstaal. Ik kan me nog de Afghanistan-tijd herinneren... die aanval komt er, en dat gebeurt binnen nu en 3 dagen.
Dat is ook de bedoeling van zo'n VN he. Anders kan elk land op eigen houtje een oorlog starten. Wat de VN wil voorkomen is dat er weer een WO I of WO II ontstaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de UNSC wordt verlamd door het veto van Rusland en China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |