Maher voor 6.5 mil, geen geld man. Vooral als je voor van der Hoorn 3.7 uitgeeft en Serero en Klaassen op de positie hebt lopen die echt 3 klasse minder zijn dan Maher.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze Maher gehaald, maar die vonden ze blijkbaar niet goed genoeg (kan me niet voorstellen dat de beleidsmakers bij Ajax meegaan met het Marokkanen-verhaal dat je hier wel eens leest). We gaan zien wie er gelijk krijgt.
Moet hij dan gehaald worden bij gebrek aan beter?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef Heeinz het volgende:
Duarte nu trouwens te bewonderen op FOX.
Als hij niet goed genoeg is zou er vast wel al iemand anders gehaald zijn, denk ik dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Moet hij dan gehaald worden bij gebrek aan beter?
volgens mij geven we zo'n beetje het meeste geld uit aan scouting van heel europaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Scouting zal ook wel een en al kanker zijn, je hebt nog oostblok en zuid-Amerika waar we echt nooit meer naar kijken.
Lijkt me stug, we doen al jaren aan eredivise scouting.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij geven we zo'n beetje het meeste geld uit aan scouting van heel europa
Oostblok nog wel volgens mij (jeugd) en Zuid-Amerika is redelijk zinloos. Kost in verhouding een stuk duurder, meer problemen met aanpassing en die markt wordt al overbevist dus de kans dat je een topper haalt is heel klein.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Scouting zal ook wel een en al kanker zijn, je hebt nog oostblok en zuid-Amerika waar we echt nooit meer naar kijken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me stug, we doen al jaren aan eredivise scouting.
http://www.ajaxshowtime.c(...)el-in-opleiding.htmlquote:De Amsterdammers hebben ook relatief veel scouts vergeleken met de andere negentien ploegen, 50 stuks. Alleen Sporting Lissabon heeft er meer, maar liefst 150. Opvallend is dat Ajax maar weinig trainers gebruikt, 13 tegen 36 bij FC Barcelona. Slechts twee clubs hebben minder trainers, de rest meer.
Volgens had een Portugese club dat. Hadden iets van 120+ scouts. VI had een lijstje gemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij geven we zo'n beetje het meeste geld uit aan scouting van heel europa
Meleg hadden ze toch gekochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Die scouten zeker alleen naar jeugd, want voor basis kopen de laatste 5 jaar echt bijna alleen maar in de eredivsie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |