Ola deed het in zijn broek voor Poulsenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ola is fysiek toch wel ff een stuk groter dan Fisscher
Maar we hebben de Jong al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ola is fysiek toch wel ff een stuk groter dan Fisscher
Hoezo wordt op mijn reactie Ola erbij gehaald eigenlijk? Ik heb nooit gezegd dat Ola moet komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ola deed het in zijn broek voor Poulsen
Omdat daar de 'discussie' mee begon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo wordt op mijn reactie Ola erbij gehaald eigenlijk? Ik heb nooit gezegd dat Ola moet komen.
Van der Hoorn is gehaald he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, we zijn er weer op achteruit gegaan, als je zoveel geld hebt en daar toch niets mee doet, dan moet je gewoon proberen beter te worden, niet doorslaan met jeugd. En fucking in de laatste paar dagen Eriksen en Toby verkopen en geen lijstjes hebben met waardige vervangers? Wtf man.
Wat mij betreft hadden ze Maher gehaald, maar die vonden ze blijkbaar niet goed genoeg (kan me niet voorstellen dat de beleidsmakers bij Ajax meegaan met het Marokkanen-verhaal dat je hier wel eens leest). We gaan zien wie er gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Best bizar dat we gewoon totaal geen opvolgers weten voor Eriksen.
Oh Oh..... Teeeeringquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef Smoofie het volgende:
Nu krijgen we een teletubbie elftal.
Je kan ook zoals Twente figuren als Breukers en Cornelisse oppikken voor weinigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze Maher gehaald, maar die vonden ze blijkbaar niet goed genoeg (kan me niet voorstellen dat de beleidsmakers bij Ajax meegaan met het Marokkanen-verhaal dat je hier wel eens leest). We gaan zien wie er gelijk krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |