Wat mij betreft hadden ze Maher gehaald, maar die vonden ze blijkbaar niet goed genoeg (kan me niet voorstellen dat de beleidsmakers bij Ajax meegaan met het Marokkanen-verhaal dat je hier wel eens leest). We gaan zien wie er gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Best bizar dat we gewoon totaal geen opvolgers weten voor Eriksen.
Oh Oh..... Teeeeringquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef Smoofie het volgende:
Nu krijgen we een teletubbie elftal.
Je kan ook zoals Twente figuren als Breukers en Cornelisse oppikken voor weinigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze Maher gehaald, maar die vonden ze blijkbaar niet goed genoeg (kan me niet voorstellen dat de beleidsmakers bij Ajax meegaan met het Marokkanen-verhaal dat je hier wel eens leest). We gaan zien wie er gelijk krijgt.
Maher voor 6.5 mil, geen geld man. Vooral als je voor van der Hoorn 3.7 uitgeeft en Serero en Klaassen op de positie hebt lopen die echt 3 klasse minder zijn dan Maher.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze Maher gehaald, maar die vonden ze blijkbaar niet goed genoeg (kan me niet voorstellen dat de beleidsmakers bij Ajax meegaan met het Marokkanen-verhaal dat je hier wel eens leest). We gaan zien wie er gelijk krijgt.
Moet hij dan gehaald worden bij gebrek aan beter?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef Heeinz het volgende:
Duarte nu trouwens te bewonderen op FOX.
Als hij niet goed genoeg is zou er vast wel al iemand anders gehaald zijn, denk ik dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Moet hij dan gehaald worden bij gebrek aan beter?
volgens mij geven we zo'n beetje het meeste geld uit aan scouting van heel europaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Scouting zal ook wel een en al kanker zijn, je hebt nog oostblok en zuid-Amerika waar we echt nooit meer naar kijken.
Lijkt me stug, we doen al jaren aan eredivise scouting.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij geven we zo'n beetje het meeste geld uit aan scouting van heel europa
Oostblok nog wel volgens mij (jeugd) en Zuid-Amerika is redelijk zinloos. Kost in verhouding een stuk duurder, meer problemen met aanpassing en die markt wordt al overbevist dus de kans dat je een topper haalt is heel klein.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Scouting zal ook wel een en al kanker zijn, je hebt nog oostblok en zuid-Amerika waar we echt nooit meer naar kijken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me stug, we doen al jaren aan eredivise scouting.
http://www.ajaxshowtime.c(...)el-in-opleiding.htmlquote:De Amsterdammers hebben ook relatief veel scouts vergeleken met de andere negentien ploegen, 50 stuks. Alleen Sporting Lissabon heeft er meer, maar liefst 150. Opvallend is dat Ajax maar weinig trainers gebruikt, 13 tegen 36 bij FC Barcelona. Slechts twee clubs hebben minder trainers, de rest meer.
Volgens had een Portugese club dat. Hadden iets van 120+ scouts. VI had een lijstje gemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij geven we zo'n beetje het meeste geld uit aan scouting van heel europa
Meleg hadden ze toch gekochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Die scouten zeker alleen naar jeugd, want voor basis kopen de laatste 5 jaar echt bijna alleen maar in de eredivsie.
Echt nooit meer inderdaad. Meleg en Cerny zijn hier aan komen wandelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Klopt ja, lijkt me ook het verstandigst. De tijd dat je voor weinig (minder dan 3 miljoen) een gearriveerde / doorgebroken speler (met veel potentie) in het Oostblok of bv Belgie ophaalt is alweer een tijdje voorbij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Die scouten zeker alleen naar jeugd, want voor basis kopen de laatste 5 jaar echt bijna alleen maar in de eredivsie.
Als je contacten hebt met de onderwereld wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt nooit meer inderdaad. Meleg en Cerny zijn hier aan komen wandelen.
Wie is die negert die op 29 seconde scoort?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nouri scoort waanzinnig mooi.
Bay maakt ook hier een mooie goal.
En ze hebben een nieuwe ijslandse spits ? Weet iemand daar meer van ?
FIscher is toch eigenlijk de opvolger van Eriksen? Tenminste, dat is mijn idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Best bizar dat we gewoon totaal geen opvolgers weten voor Eriksen.
Dat is nog jonger heb ik niet opgelet maar die Julian Brandes vind ik wel tering goed al op die leeftijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie is die negert die op 29 seconde scoort?
Dat weet ik niet hij lijkt meer een aanvaller.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
FIscher is toch eigenlijk de opvolger van Eriksen? Tenminste, dat is mijn idee.
Karlsson. 16 jaar, 1.90m groot.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ook bij de Ajax-10 een paar leuke spelertjes. Die nummer 15 en zeker nr. 3 zien er goed uit !quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die nr 3 valt echt op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook bij de Ajax-10 een paar leuke spelertjes. Die nummer 15 en zeker nr. 3 zien er goed uit !
De zoon van Kevin Bobson scoort ook nog een paar goals.
Ajax heeft qua competitiestart veruit het lastigste programma... als we deze weken bij kunnen blijven kunnen ze later het verschil makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef MouzurX het volgende:
Fisher zou idd eriksen moeten kunnen vervangen.
Sowieso wat een huilies in dit topic zeg. Een team wordt nog steeds gemaakt of gebroken door de coach en frank doet nog steeds hetzelfde als de laatste 3 jaar. Alleen maar omdat de start niet de foutloze start is die iedereen verwachtte wordt het hele seizoen een drama.
Spann0nd!11!1!twitter:Henkvschuppen twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 21:48:43Heraclesvoorzitter komt zo met nieuws, Duarte dus naar Ajax, lijkt het.#herado reageer retweet
Niet als ze bij de Chinees chillen zoals met Dost vroegerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef wieisboos het volgende:
er is een deal tussen Heracles en Ajax zegt Jan Smit net
Ajax en Duarte moeten er nog uitkomen, dat lijkt me een formaliteit
Koekoek.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 21:52:07NIEUWS: De kogel is door de kerk: Lerin #Duarte verruilt #HeraclesAlmelo voor #Ajax, bevestigt Heracles-voorzitter Jan Smit reageer retweet
Moeten ze even langs de McDonalds gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze moeten wel nog zelf rondkomen.
Burger King heb ik meer mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze even langs de McDonalds gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |