quote:
Zit gewoon ff te schijten met een Donald Duckie joh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:34 schreef practics het volgende:
[..]
Nee 20 min te laat komen terwijl hele wereld op je wacht is netjes.
'De wereld' beperkt zich zo'n beetje tot dit topic volgens mij, want ik kan zelfs op CNN geen grote headers zien over een toespraak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:34 schreef practics het volgende:
[..]
Nee 20 min te laat komen terwijl hele wereld op je wacht is netjes.
Stoere boy.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:35 schreef superworm het volgende:
Politici houden wel van fashionably late hè? Zal met mij dan wel nooit wat worden in die business, kom altijd consequent overal minstens vijf minuten (=1 sigaret) te vroeg
Wut, kijk je niet per ongeluk Nickelodeon ofzo? Het staat er toch echt vrij duidelijk op CNN hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'De wereld' beperkt zich zo'n beetje tot dit topic volgens mij, want ik kan zelfs op CNN geen grote headers zien over een toespraak.
Die kerel moet je helemaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:36 schreef superworm het volgende:
[..]Tuurlijk. Sommige mensen roken nu eenmaal gewoon.
Stream?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:37 schreef Straatklinker het volgende:
Als ik NBC mag geloven kunnen ze net zo goed beginnen met raketten schieten omdat alles toch al klaar staat. Ze laten het klinken alsof het bijna zonde zou zijn om alles weer af te bouwen.
Qua kleurgebruik en kinderlijke conversaties is er weinig verschil dus was ff in de war idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wut, kijk je niet per ongeluk Nickelodeon ofzo? Het staat er toch echt vrij duidelijk op CNN hoor
Hij is ingehuurd door de regering om het protest ongeloofwaardig te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk even achterop het shirt bij die man
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij is ingehuurd door de regering om het protest ongeloofwaardig te maken.
Ja, zat met de camera te wachten of het er de 2e keer weer zou staan, maar ik ben dus niet gekquote:
Zie het nu ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zat met de camera te wachten of het er de 2e keer weer zou staan, maar ik ben dus niet gek
Ik begin dat anders steeds minder "ver gezocht" te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk even achterop het shirt bij die man
Het is allemaal show. En om de aandacht af te leiden van de Snowden leaks. Zie washingtonpost waar de schaduwboekhouding van de NSA/CIA is uitgelekt. Niemand heeft het er nu over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef Smack10 het volgende:
Waarom gaat hij praten als hij toch niks nieuws gaat melden?
Er werd toch gezegd dat hij een update ging geven over de besluitvorming? Dan kan het dus ook zijn dat hij een beslissing bekend gaat maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef Smack10 het volgende:
Waarom gaat hij praten als hij toch niks nieuws gaat melden?
Wss laatste kans aan assad geven. En dan morgen avond/nacht boem...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er werd toch gezegd dat hij een update ging geven over de besluitvorming? Dan kan het dus ook zijn dat hij een beslissing bekend gaat maken.
Dat hoop ik echt niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef practics het volgende:
[..]
Wss laatste kans aan assad geven. En dan morgen avond/nacht boem...
Overal zit een kern van waarheid in, maar alex jones zegt dat hij alles weet en dat maakt het weer ongeloofwaardig..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begin dat anders steeds minder "ver gezocht" te vinden.
Zeker als ik kijk hoe de VS nu weer bezig is met dit conflict. Het steunen van terroristen enz.
Doet obama ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Overal zit een kern van waarheid in, maar alex jones zegt dat hij alles weet en dat maakt het weer ongeloofwaardig..
Dat is inderdaad mogelijk..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er werd toch gezegd dat hij een update ging geven over de besluitvorming? Dan kan het dus ook zijn dat hij een beslissing bekend gaat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dus zijn dat dat proces is afgerond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:44 schreef heywoodu het volgende:
"will be about status of decision-making process."
Dat snap ik nog steeds niet helemaal, een update over de status van het proces van het maken van een beslissing
Zeker een afspraak met Wouke.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie denkt ie wel niet dat ie is? Ik heb wel wat beters te doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |