de nieuwste peut coupé is iets heel anders he, een audi TT look, maar dan peuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Mano_ het volgende:
Peugeot 406 Coupe V6 uit 1998.
Omdat het een bloedmooie auto is, en het Peug weer gelukt is de perfecte balans tussen comfort en handling te vinden. En dat geluid
Als het al een TT-look zou zijn is het hoe de TT had moeten zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de nieuwste peut coupé is iets heel anders he, een audi TT look, maar dan peu
Ding doet 't prima, al is hij verre van van z'n plaats te trekken hier in de heuvels. Volgende wordt er een met wat meer pitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook een goede keus, ford motors zijn over het algemeen ook niet de slechtste, en je hebt redelijk wat ruimte bij een vrij laag gewicht
Busso?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef afraid_tech het volgende:
alfa romeo 156 uit 2001 omdat: liefhebber alfa enzo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het al een TT-look zou zijn is het hoe de TT had moeten zijn![]()
Kappersauto vs agressieve leeuw.
Wel grappig autootje!! Die heeft mijn moeder vroeger gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
Toyota Celica 1.8
1994
Gebruik alleen voor zware boodschappen en of verre bezoek.
Ik haat ov
Die zijn ook bijna nauwelijks in sloop te vinden. zo lang blijft die auto goed rond rijden.quote:
wauwquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef Djurres het volgende:
Toyota MR2, 1992. 2.0l Grey-top.
Ik wil een auto waar ik met plezier in rijd, en dat lukt behoorlijk
Dat type MR2 wil ik ooit nog 'ns aanschaffen als leuk speeltje voor het weekend. Blijven mooie auto's.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef Djurres het volgende:
Toyota MR2, 1992. 2.0l Grey-top.
Ik wil een auto waar ik met plezier in rijd, en dat lukt behoorlijk
Een auto van ¤56.995,- (goedkoopste uitvoering van de D5) op je 19de??quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:13 schreef Grijsbaard het volgende:
Merk/type: Volvo XC70 D5
Bouwjaar: 2013
Reden: Ben 19 jaar oud (en ben soort ondernemer/zzp'er). Daarnaast studeer ik en wil ik wel comfortabel rijden. Heb de auto nog maar een klein weekje. Erg tevreden over!
aan de buitenkant mooie auto, technisch natuurlijk goed, it is a hondaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:15 schreef penny-wise het volgende:
Nog wel,
Honda HR-V uit `99
Waarom? Altijd Honda gereden en ook deze is superbetrouwbaar. Onderhoudskosten in 3 jaar nihil.
Verder rijdt ie voor mij geweldig, ook voor off-road.
Tevens rijdt bijna niemand in dezelfde auto, om meestal dezelfde reden, en dat maakt hem wel bijzonder.
Klopt, die van mij was +/- 75k.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een auto van ¤56.995,- (goedkoopste uitvoering van de D5) op je 19de??
Doe je goed. Wat voor bedrijfje heb je als ik vragen mag?
ik zou op mijn 19de wel wat anders kopen dan een familie volvo voor 75kquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klopt, die van mij was +/- 75k.
Werk als zzp'er in de zorg en daarnaast ondernemer in de vastgoed.Daarnaast werk ik bij voor tv/films/commercials etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |