toevallig stond er hier vanmorgen eentje in de straat met startproblemen, met de accu en startmotor was niks mis maar starten deed ie in ieder geval niet. de bestuurder ging hem zelf aanlopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
merk fiat
model punto
bouwjaar 1999
ik ben maar een arme student en deze auto is perfect
Nee, dat was ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:51 schreef sturmpie het volgende:
[..]
toevallig stond er hier vanmorgen eentje in de straat met startproblemen, met de accu en startmotor was niks mis maar starten deed ie in ieder geval niet. de bestuurder ging hem zelf aanlopen![]()
TS was op pantoffels anders had ik wel even geholpen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:50 schreef daNpy het volgende:
1973 DAF 66 1400 Marathon Coupé
Omdat het een echte Nederlandse (en Eindhovense) auto is. Mijn opa heeft bij DAF gewerkt.
zo een?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:54 schreef sturmpie het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb een aantal jaar een DAF400 ge-owned. echt een keiharde bak
dat dacht ik ook, maarja, als je punto rijd ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:52 schreef daNpy het volgende:
Als hij niet op de startmotor start heeft aanduwen ook geen zin, dan krijgt hij namelijk geen brandstof of geen vonk...
Turbo, altijd vetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef mstx het volgende:
merk Audi
model A3 1.8T
bouwjaar 2000
Waarom? Gewoon omdat het kan.
haha baasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maarja, als je punto rijd ...
heb zelf ook wel eens zoiets gehad met een peugeot309. motorkap open, een flinke klap gegeven op een interessant uitziend kastje, starten en lopenik dacht met een klap moet het wel op te lossen zijn en het lukte nog ook
enkel cabinequote:
ja lijkt mij ook een goede keus, ford motors zijn over het algemeen ook niet de slechtste, en je hebt redelijk wat ruimte bij een vrij laag gewichtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ford focus uit 2002, omdat het hier de goedkoopst verzekerbare nog fatsoenlijke auto is.
Jij er ook 1?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:14 schreef Hyperdude het volgende:
BMW E46 330i Touring uit 2001.
Omdat goedkoop voor de geleverde prestaties. En omdat ie destijds met 2 jaar volledige garantiebij de dealer stond, zodat ik niet naar Duitsland hoefde voor een soortgelijke auto. En daarvoor ook al x keer BMW zonder al te veel troubles.
de nieuwste peut coupé is iets heel anders he, een audi TT look, maar dan peuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Mano_ het volgende:
Peugeot 406 Coupe V6 uit 1998.
Omdat het een bloedmooie auto is, en het Peug weer gelukt is de perfecte balans tussen comfort en handling te vinden. En dat geluid
Als het al een TT-look zou zijn is het hoe de TT had moeten zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de nieuwste peut coupé is iets heel anders he, een audi TT look, maar dan peu
Ding doet 't prima, al is hij verre van van z'n plaats te trekken hier in de heuvels. Volgende wordt er een met wat meer pitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook een goede keus, ford motors zijn over het algemeen ook niet de slechtste, en je hebt redelijk wat ruimte bij een vrij laag gewicht
Busso?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef afraid_tech het volgende:
alfa romeo 156 uit 2001 omdat: liefhebber alfa enzo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het al een TT-look zou zijn is het hoe de TT had moeten zijn![]()
Kappersauto vs agressieve leeuw.
Wel grappig autootje!! Die heeft mijn moeder vroeger gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
Toyota Celica 1.8
1994
Gebruik alleen voor zware boodschappen en of verre bezoek.
Ik haat ov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |