beter dan die andere 2 dwazenquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef borisz het volgende:
Schop.
6 januari mogen ze weer.
Drie weken lang.
Het is mij een raadsel waarom je hier dan post.quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom maar 3 weken?
Verder vind ik dit programma niet boeiend!
Om dat dan de Winter Olympics beginnenquote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom maar 3 weken?
Verder vind ik dit programma niet boeiend!
ik vind je zieligquote:
kom vechten danquote:
Wat een bazenfilmpjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Falco het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/
Filmpje met de aankondiging voor weer een nieuwe reeks afleveringen heeft een hoog troll-gehalteDat kun je Knevel en vd Brink wel toevertrouwen
.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Falco het volgende:
Filmpje met de aankondiging voor weer een nieuwe reeks afleveringen heeft een hoog troll-gehalteDat kun je Knevel en vd Brink wel toevertrouwen
.
Sodeju, menig supermarkt zou willen dat ze hun winterzalm zo aantrekkelijk in de markt konden zetten! Sterk staaltje marketing weer van die jongens bij de EO. Kwamen zeker over van de Lidl.quote:"Knevel & Van Den Brink, nu ook in de winter."
Dijsselbloemquote:Op maandag 6 januari 2014 13:42 schreef tralalala het volgende:
Minister van Financien Jeroen Dijsselbloem
Greenpeace-activiste Faiza Oulahsen over haar tijd in de Russische gevangenis.
Wat bazigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Falco het volgende:
.
Of Tet van Leeuwen hem even wil volgen.twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 06-01-2014 om 16:58:14@TetvLeeuwen Wil je me even volgen? reageer retweet
Ja, maar we vinden Renske zo leuk....quote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Dat gegeil op die Renske.
Ga koeien melken, ofzo.
Lekker chickie hoor, Renskequote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Dat gegeil op die Renske.
Ga koeien melken, ofzo.
Topshow.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Niet waar, dat is Tijs.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Oh ja 2e scherm, het leukste van het hele programma.
Nu wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Oh ja 2e scherm, het leukste van het hele programma.
Ze gingen daar vrijwillig heen om te protesteren dan moet je ook de consequenties aanvaarden en niet zo zielig doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef Travel. het volgende:
''Hoe overleefde greenpeace-activiste Faiza Oulahsen de Russische gevangenis''
Precies.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gingen daar vrijwillig heen om te protesteren dan moet je ook de consequenties aanvaarden en niet zo zielig doen.
Tijs rijgt hem wel in haar kruisje.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Er waren nu grappen gemaakt over de Megalomaan.
Helaas.
heeft TIjs geen boot, of een huisje of een hotelkamer?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Helaas.
Frits is Frits.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
Fritsie gaat zich er al meteen weer mee bemoeien.
De kelder van Knevel is inderdaad niet grappig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Helaas.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Karina eigenlijk leuker dan haar.
Tijs heeft een hele grote WC.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
heeft TIjs geen boot, of een huisje of een hotelkamer?
Een kelder.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
heeft TIjs geen boot, of een huisje of een hotelkamer?
Kan niet oordelen, ken alleen tijferpakfotoquote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Karina eigenlijk leuker dan haar.
Een daarna over de wraak van d'r broers.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Helaas.
Niet zo vrolijk hequote:
Wat zeg je dan als je je hoofd keihard tegen een keukenkastje stoot?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Wow wow wow wow!
Dat zeggen we hier niet he...
Ik mis de keuzequote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
Vitesse had thuis moeten blijven
Samen uit, samen thuis
Ach het verandert toch niets
Dat kan je niet maken tegenover die Duitse clubs waar ze tegen moeten spelen
Nee, zij mogen zelf bepalen wie ze wel en niet toelaten
Waarom spelen ze eigenlijk überhaupt in de Emiraten?
Gebbetjequote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Wow wow wow wow!
Dat zeggen we hier niet he...
quote:
quote:Paul van Geest
Welke hoop heeft de kerk aan Nederland te bieden in 2014 volgens vaticaanduider Paul van Geest?
Deze week vertelt elke dag een prominente Nederlander in KvdB waar volgens hem de hoop ligt. Paul van Geest, ook hoogleraar aan de Vrije Universiteit en de Universiteit van Tilburg, is de eerste die zijn gedachten met ons deelt.
En wat weet Van Geest over de mogelijke komst van paus Fransicus naar Nederland? Volgende week vergaderen de bisschoppen en besluiten zij of ze de paus gaan uitnodigen. Hoe liggen de kansen volgens Van Geest?
Allemaal even lachen mensen.quote:
Ja, laten we dat doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten wij vanavond eens voor de humor zorgen Marco.
Die is vermoord toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef tralalala het volgende:
Beetje raar dat ze het niet over Zeeleeuw Joop gaan hebben vanavond.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef tralalala het volgende:
Met een Nederlands paspoort vast wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef Tito_Otis het volgende:
Zou Frits toegelaten worden in de VAE?
Frits reist altijd onder de naam Henk van Dorp.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef Tito_Otis het volgende:
Zou Frits toegelaten worden in de VAE?
twitter:renzeklamer twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:16:45Ook wel eens leuk: #KvdB thuis kijken, en zonder alle tweets te moeten lezen voor #MakkelijkPratenAchteraf. Mooie gasten trouwens. reageer retweet
Ik hopo eerder dat hij wel wordt toegelaten maar het land niet meer uit mag.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Mulder wordt beslist niet toegelaten.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:renzeklamer twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:16:45Ook wel eens leuk: #KvdB thuis kijken, en zonder alle tweets te moeten lezen voor #MakkelijkPratenAchteraf. Mooie gasten trouwens. reageer retweet
Pauw en Witteman zouden dat wel gedaan hebben ja. KvdB zijn gelukkig niet zo hyperig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef tralalala het volgende:
Wat is dit nou voor instelling, hij MAG die tweets lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
Nee dat is dan ook dat neutrale ding...oh en als je wint spelen ze ook geen volkslied maar iets anders wat ik niet meer weet...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Travel. het volgende:
Maar als je derde wordt dan word je vlag toch ook in beeld gebracht bij de medaille-uitreiking?
He bah.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frits in de Amsterdamse Arafat.
Ik zit nog aan mijn avondmaalquote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar eens wat lekkers te eten zoeken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Ja, de Arabische landen zouden Israël nu eens moeten accepteren. Vrede!
Europa is hypocriet. Wel eens geprobeerd hier een visum te krijgen?
Eigenlijk best logisch. Ze erkennen die staat toch niet?
![]()
Ik val van mijn stoel!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef OProg het volgende:
Corruptie. Wat een onthullingen van Frits.
En ondertussen wel allemaal onze tank vullen met olie uit die landen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Ja, de Arabische landen zouden Israël nu eens moeten accepteren. Vrede!
Europa is hypocriet. Wel eens geprobeerd hier een visum te krijgen?
Eigenlijk best logisch. Ze erkennen die staat toch niet?
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik val van mijn stoel!
Oh nee toch niet.
Omdat het zo nat is door Frits?quote:
Ik kies Leonie.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kies VREDE
Wat ben ik toch een apostel
Ja hee als we zo gaan beginnen dan ga ik zometeen ook gewoon fappen op die greenpeace mevrouw hoor.quote:
Terecht lijkt me.quote:
Ik ga ervoor bidden mist.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof dat 2014 het einde van de crisis word
Laten we het hopen!
Eerst zien, dan geloven
Het ergste moet nog komen...
Het is de EO dus ik ga voor:
eerst zien, dan geloven
Ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een leuk nieuw filmpje gevonden
De EO doet eerst geloven, dan zien ze wel verder.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het hopen!
Eerst zien, dan geloven
eerst zien, dan geloven
Zijn dochter heeft dan weer een kind gebaard zonder het gedaan te hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een raar idee als je erover nadenkt, Frits heeft een dochter... hij heeft dus ooit gedaan
Iets wat voor een dochter door moet gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een raar idee als je erover nadenkt, Frits heeft een dochter... hij heeft dus ooit gedaan
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het hopen!
Eerst zien, dan geloven
eerst zien, dan geloven
word, komt dit letterlijk van de site?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het hopen!
Eerst zien, dan geloven
eerst zien, dan geloven
Goed punt. Dat trekt het weer recht.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Zijn dochter heeft dan weer een kind gebaard zonder het gedaan te hebben.
Omdat er echt HE-LE-MAAL niets aan was.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
Dit topic gaat trouwens wel als een malle, dat P&W topic was de laatste weken echt dood
PenWquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
Dit topic gaat trouwens wel als een malle, dat P&W topic was de laatste weken echt dood
Dit is de première van KvdB in de wintertijd, het zal wel bergafwaarts gaan na vanavond.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
word, komt dit letterlijk van de site?
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
word, komt dit letterlijk van de site?
Ik ga daar een TR zetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Niet de eerste keer dat er een taalfout staat trouwens.
Dan zit ie te poepen in zijn luier.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
Knevel begint weer gekke geluiden te maken als iemand aan het praten is.
Waar is Wim Daniels als je hem nodig hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Niet de eerste keer dat er een taalfout staat trouwens.
Tijs probeert dat ook al 5 jaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zit ie te poepen in zijn luier.
Wim Daniels,quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is Wim Daniels als je hem nodig hebt
Hij heeft veel van die vreemde neurotische trekjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
Knevel begint weer gekke geluiden te maken als iemand aan het praten is.
Oh ja kan ook nog.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een tweet geplaatst op het tweede scherm.
Niemand merkte het hier op, tot ik er wat van zei.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het posten in het taalfouten in het openbaar topic
Heel goed van je. Ik las er ook overheen moet ik eerlijk zeggen. Maar ik zit ook 3 dingen tegelijkertijd te doen (goeie smoes he).quote:Op maandag 6 januari 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Niemand merkte het hier op, tot ik er wat van zei.
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:26:19Een veeg uit de pan van Dijsselbloem en @fbarend voor handelswijze van Vitesse. Vitesse had garantie, maar van wie? Ambassade VAE? Nee dus. reageer retweet
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Latert het volgende:
De schatkist is in goede handen bij minister Dijsselbloem
Absoluut eens, blij dat hij minister van Financiën is!
Hij is dan wel een beetje saai, maar dat vind ik juist wel prettig van iemand die het geld beheert
Slik... het wordt me koud om het hart bij deze stelling
Heel goed dat je ''spelfout'' typt en niet ''spellingsfout''quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geluktEeuwige roem
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
HUMBERTO TANquote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:26:19Een veeg uit de pan van Dijsselbloem en @fbarend voor handelswijze van Vitesse. Vitesse had garantie, maar van wie? Ambassade VAE? Nee dus. reageer retweet
Gaat dat niet gewoon automatisch?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dan zou ik het lulletje rozenwater zijn geworden van het Tweede Scherm.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heel goed dat je ''spelfout'' typt en niet ''spellingsfout''
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Stil nou.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gaat dat niet gewoon automatisch?
Tan zit mokkend thuis.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
Ik moest zelf even kijken om dit te kunnen gelovenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Latert het volgende:
Hij is dan wel een beetje saai, maar dat vind ik juist wel prettig van iemand die het geld beheert
koud om me hart?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Latert het volgende:
Als Renske thuis blijft, dan blijven de meisjes ook thuis.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Nog weinig te smikkelen in het publiek trouwens.
Ik word bang? Zoiets.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Travel. het volgende:
Even serieus, wat betekent ''het wordt koud om me hart''?
Volgens mij heeft Pearl de broek aan in huis.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Als Renske thuis blijft, dan blijven de meisjes ook thuis.
De toptweets knallen voorbij.quote:Jan van Excel 1s
Wat een lul die barend dat kut israel is een land dat voor de grootste narigheid zorgd in de wereld vitesse heb gelijk om te gaan. #kvdb
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pearl de pofbroek aan in huis.
?twitter:KvdBtv twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:29:43@jvermeer3 je hebt gelijk, ik pas het aan. Excuus. reageer retweet
Alleen Frits toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een tamelijk Joodse tafel vanavond.
Sowwwwwww koekoekquote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
?twitter:KvdBtv twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:29:43@jvermeer3 je hebt gelijk, ik pas het aan. Excuus. reageer retweet
JV met alle credits tjonge jongequote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
Baasje!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowwwwwww koekoek
Tijs met zijn smartphone
Je weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef OProg het volgende:
Vergeleken met die 15 jaar valt een paar weekjes kelder van Thijs wel mee.
Dat sluit elkaar niet uit.quote:
Ervaring?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:36 schreef Latert het volgende:
Gelukkig zijn er nog organisaties die voor het behoud van de Noordpool strijden
Zeker, ik word/ben lid
Opdoeken die handel
Steven heeft plannen om gouverneur van Arizona te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Steven Seagal in de cel zit is hij er binnen anderhalf uur altijd wel uit.
die kk handel van greenpeace mag in elkaar zakkenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
@RayBar180 zou wel goede stellingen bedenken.
Hij zit er iedere dag naast.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
Knevel zou zeker gaan gillen van ratten gok ik.
Goddelijk ja.quote:
Iets bijzonders te zien in het publiek?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef Latert het volgende:
Ik kijk langs haar heen, het publiek in.
Rechts achter haar.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iets bijzonders te zien in het publiek?
quote:
Oh ik dacht eerder een FOK!ker toen ik hem net zag.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Links achter haar zit een seriemoordenaar.
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerder een FOK!ker toen ik hem net zag.
Hij schijnt niet langer in de United States of America te verkeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Derksen komt toch wel één dezer dagen?
Weet je zeker dat je nog leeft?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit dan heb ik er al een paar ontmoet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |