SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
LET OP! Gup is ziekjes, dus er is een alternatieve stream.
Noem je mij nu een oud logo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind oude logo's wel hun charme hebben
U vraagt, wij draaien. Mét logo, een superlogo nog welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind oude logo's wel hun charme hebben
The horrorquote:
Jaquote:
Valt wel mee geloof ikquote:
Hierna voor jou, niet drinkbaar maar zeer goed te pruimen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ok, ik ga de komende tijd géén Grolsch meer drinken. (commercial overkill)
Same differencequote:
ongeveer de 20e keer dat dat mens meedeed aan het songfestivalquote:
Ik wil een kroepoekje van jequote:
quote:
quote:
Zo weinig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongeveer de 20e keer dat dat mens meedeed aan het songfestival
Ik heb wel een Yvonne, maar niet degene die jij zoektquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
he ACT-F nu je toch in deze flow zit, heb je dat nummer/clip van Yvonne Keely en scott fitzgerald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, er was een hele hype over, Countdown was de eerste hier toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef D. het volgende:
Ik weet nog goed, de eerste keer dat ik 'm zag
Was wel spannend
Volgens mij welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh, er was een hele hype over, Countdown was de eerste hier toch?
tuurlijkquote:
SEX scquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Ik dacht even in de verkeerde SC te zitten
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
dat stukje met die popcorn is erg vaak te zien op Fok
quote:
Verras mequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Lang stuk of kleine stukkies
[..]
SEX sc
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een Yvonne, maar niet degene die jij zoekt
Als je de clip hebt van I Don't Know How to Love Him - Jesus Christ SuperstatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ohhhhquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de clip hebt van I Don't Know How to Love Him - Jesus Christ SuperstatDeal
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de introtitels in het begin geskipt om het enigszins in te korten
Moet ik van YouTube rippen, maar dat gaat nu ongelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de clip hebt van I Don't Know How to Love Him - Jesus Christ SuperstatDeal
Thriller heb ik wel wat mee hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
Dat dansen van die zombies straks blijf ik persoonlijk fucking genius vinden
Follow the yellow brick roadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die films van MJ zijn ook zo zalig: daar had je ook arcade-computers van. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet ik van YouTube rippen, maar dat gaat nu ongelukkig
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
Dat dansen van die zombies straks blijf ik persoonlijk fucking genius vinden
Ja, ik heb rare kunsten moeten uithalen om het geluid te kunnen streamen. Elk geluid op mijn pc is te horen op de stream, dus niet handigquote:
heb ik hooguit als MP3quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik heb rare kunsten moeten uithalen om het geluid te kunnen streamen. Elk geluid op mijn pc is te horen op de stream, dus niet handig
U vraagtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu heb ik smooth criminal in m'n hoofd
Ja, superaardig van D.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zijn blij met je
D. heeft zelfs zijn show voor je uitgesteld omdat we ons zo amuseren met jouw stream.
I knowquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik hooguit als MP3Episch nummer
Het is allemaal nog zo nieuw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, doet me aan zomer vakantie 2013 denken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee nee nee
Ik ben slapen sorryDoeiiiiiiiii
Afgelast heet datquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zijn blij met je
D. heeft zelfs zijn show voor je uitgesteld omdat we ons zo amuseren met jouw stream.
Coolquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2x een Michael Jackson tribute gezien
Bad mag ook wel... met dat rooie jackje ookquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee nee nee
Ik ben slapen sorryDoeiiiiiiiii
de ene was duidelijk minder, maar die had een zeldzaam smakelijke roodharige danseres die dat ruimschoots goedmaaktequote:
Ik heb alleen maar de echte gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2x een Michael Jackson tribute gezien
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de ene was duidelijk minder, maar die had een zeldzaam smakelijke roodharige danseres die dat ruimschoots goedmaakte
quote:
De tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik hoopte nog even op uitgesteld
Morgen nieuwe stream, wakkere D., Nieuwe D. nog draaien
Preciesquote:
mja ik zat alleen met m'n oudste zoon dus kon daar niet te enthousiast op reagerenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja ik zat alleen met m'n oudste zoon dus kon daar niet te enthousiast op reageren
Jong geleerd...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja ik zat alleen met m'n oudste zoon dus kon daar niet te enthousiast op reageren
"kijk daar dat lekkere wijf jongen, die zou je toch geven"quote:
nee die vind ik duidelijk minderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik nietWel Black or White
Heet dat buiten Fok ook al 'geven'?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"kijk daar dat lekkere wijf jongen, die zou je toch geven"
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik nietWel Black or White
Ik hoop op Benquote:
Ja, update --> server restart --> poef --> weggosquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:34 schreef Kally het volgende:
Maar H. ging dus updaten en was toen weggos?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, update --> server restart --> poef --> weggos
haha, was ik net aan het opzoeken: zeer de moeite waardquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:30 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik nog ergens de videoband van Moonwalker liggen
quote:
Het boek heb ik ook nog ergensquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
haha, was ik net aan het opzoeken: zeer de moeite waard![]()
![]()
[ http://img269.imageshack.us/img269/2050/michael2i.jpg (copy/paste deze link) ]
En dat vind ik niet ergquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:37 schreef ACT-F het volgende:
De MJ clips zijn dan ook meteen de volledige versies
Ow dan krijg ik die ook zo weerquote:
Lekker he?quote:
Show must go onquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef D. het volgende:
Ow, het is 1:30u geweest ,dus mijn show zit erop
Ik leg mezelf te ruste
Truste y'all
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef D. het volgende:
Ik leg mezelf te ruste
Truste y'all
Ik leg mezelf te ruste
Truste y'all
Ik leg mezelf te ruste
Truste y'all
Bijna 11 minuten deze clipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:41 schreef WickedTunes het volgende:
Zo goed dat dit rifje zo lang duurt... MJ wist echt hoe hij goede tracks moest maken
Dan liegen ze in de commercialquote:
Is wel iets bijzonders hè vanavondquote:
*Ja, OK, durf ik nu ook hier openlijk voor te komenquote:
Of is dit nog Black or White (extended)?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zullen we die voor een andere keer bewaren? Anders wordt het zo'n MJ special
Oei, die is ook mooiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Of is dit nog Black or White (extended)?
Dat is net als die grill in de mond van Miley... het is een stylequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:48 schreef Kally het volgende:
Ik denk altijd waarom die tape overal? Is dat om niet uit elkaar te vallen?
Dit is inderdaad Black or White long editionquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Of is dit nog Black or White (extended)?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat is net als die grill in de mond van Miley... het is een style
Toch nog een beetje goed gemaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef Koen66 het volgende:
zong ook dat nr uit Jesus Christ Superstar
Maar waarom zingt ze in een aansteker?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef Koen66 het volgende:
zong ook dat nr uit Jesus Christ Superstar
Dezequote:
Om haar joint aan te stekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar waarom zingt ze in een aansteker?
ze zong en speelde destijds in de US versie van de musicalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat meen je
dat was mijn verzoekje
maar blijkt wat lastig realiseerbaar te zijn.
quote:
quote:
Weet je nog wel oudjequote:
quote:
Vooral heel laat in de nachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ACT weet mijn tijden wel te vinden
Zeg dan wanneer we op de tijd moeten lettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:53 schreef Rafeiro het volgende:
Muppets!
Waarschuw me voortaan even als ik niet o de tijd let![]()
Ah ja... vandaar die relaxte sfeer en ik mis die hoge halenquote:
Waldorf en Statler moeten jou voortaan naar bed toe sturen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:53 schreef Rafeiro het volgende:
Muppets!
Waarschuw me voortaan even als ik niet op de tijd let![]()
Over 4 uur gaat de wekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg dan wanneer we op de tijd moeten letten
Je mist YMCA straksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Over 4 uur gaat de wekker
Ik ga een matras knuffelen
Sleep well and sweet dreams!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ze komen nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, was aan het voorluisteren en knalde het per ongeluk in de stream
* WickedTunes zag je op de cam al met een hoofdtooi opquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, was aan het voorluisteren en knalde het per ongeluk in de stream
Ik pak mijn bouwhelm en overal wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:57 schreef WickedTunes het volgende:
* WickedTunes pakt vast z'n leren pet
ah bah! wat een opmerking!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Ja, het was ironisch bedoeldquote:
Ik ben door mijn kwartjes heen, dus duurt nu nog langerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, het wat ironisch bedoeld
En toch blijft dit een geweldig nummer... zit muzikaal zo goed in elkaar!
Nou vooruit, eentje, het is natuurlijk ver buiten Top Pop tijd, ondanks dat Ad Visser nog leeft.quote:
Eenschquote:
Verhips, het is al weer 0200quote:
ik moet nog scheren en morgen vroeg op voetbalveld staanquote:
Alleen maar staan? Dat is relaxedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog scheren en morgen vroeg op voetbalveld staan
Vroeg is relatiefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog scheren en morgen vroeg op voetbalveld staan
Alles voor 12:00quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg is relatief
0600, 0800 of 1000 ?
7:30 wekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg is relatief
0600, 0800 of 1000 ?
quote:
Dat bedoel ik met vroeg is relatief, Koen succes met de wedstrijd morgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
7:30 wekker
9:00 verzamelen
9:30 wedstrijd
picsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:02 schreef Kally het volgende:
Oehoeh see that girl, watch that scene
ik hoef alleen maar te kijken, zoons spelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik met vroeg is relatief, Koen succes met de wedstrijd morgen
respectable hahaquote:
Al meerdere keren gedaanquote:
quote:
Truste Muisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het wel leuk om die oude videos terug te zien
Maar ik begin heel erg tedus 't wordt tijd dat ik richting meurbaal ga
Ik heb een popupblocker, geen reclamequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kreeg ik eerst weer 45 sec. reclame voor mijn kiezen
Blijkbaar vind ustream dat ik een alcohol gebruikster ben want ik heb voor de zoveelste keer Grolsch reclame voor mijn kiezenquote:
Die had ik ook 30 xquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar vind ustream dat ik een alcohol gebruikster ben want ik heb voor de zoveelste keer Grolsch reclame voor mijn kiezen
Mag jij mij t.z.t. eens uitleggen hoe ik dat moet instellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik heb een popupblocker, geen reclame
Sportenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook nokkie, morgen vroeg sporten
Ah VJD met videos...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:12 schreef ACT-F het volgende:
Dit is allemaal nodig om het geheel mogelijk te maken![]()
[ afbeelding ]
Links TV, rechts PC-beeld.
Werkt voortreffelijk, maar kan geen video's streamen, dus ik heb allerlei kunstgrepen moeten uithalenquote:
Dus je hebt een cam op je TV gericht staan? en het geluid dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Werkt voortreffelijk, maar kan geen video's streamen, dus ik heb allerlei kunstgrepen moeten uithalen
Ik slaap nog niet, maag ga ook zoquote:
Ik heb mijn VDJ videobeeld op mijn TV geprojecteerd als 2e computerscherm, via HDMI, dus wordt gezien als 2e scherm. Dat scherm vang ik dan weer af met ManyCam die dan als virtuele webcam fungeert en die streamt het beeld. Het geluid is het algemene geluid wat op mijn pc te horen is, dus ook alle Windows pingeltjes die ik gelukkig uit hebquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dus je hebt een cam op je TV gericht staan? en het geluid dan?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet, maag ga ook zo
Bedankt, dit is weer een van de avonden die mijn R49 geheugen ingaat als pareltje
Mooie setup. Is het makkelijk radio maken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb mijn VDJ videobeeld op mijn TV geprojecteerd als 2e computerscherm, via HDMI, dus wordt gezien als 2e scherm. Dat scherm vang ik dan weer af met ManyCam die dan als virtuele webcam fungeert en die streamt het beeld. Het geluid is het algemene geluid wat op mijn pc te horen is, dus ook alle Windows pingeltjes die ik gelukkig uit heb
Het vreet CPU, mijn PC staat te loeien nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mooie setup. Is het makkelijk radio maken?
Windows bak of Linux?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het vreet CPU, mijn PC staat te loeien nuHardware-acceleratie ging niet goed in VDJ. En het nadeel van het geluid natuurlijk. Zodra ik ga voorluisteren horen jullie het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |