SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
LET OP! Gup is ziekjes, dus er is een alternatieve stream.
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoorquote:
Ik wil best doorgaan als D. ermee instemtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Maar is al weer bijna voorbij. Voor D. z'n show komt zo een ander linkje!
1967 volgens mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef ToT het volgende:
Wat was hij jong toen!!!!
Film op een blauw scherm hadden ze nog niet helemaal onder de knie in die tijd!
Dan haal mij er maar vanafquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil best doorgaan als D. ermee instemt
Dat is ongeveer vergeljikbaar als nu Ivanhoe weer kijken met Rutger Hauerquote:
Klopt volgens mij wel ja, en deze clip is veel kunstzinniger en de tekst veel dieper dan met veel muziek wat in de jaren erna kwam.quote:
Vooralsnog nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, zal ik het naar morgen verplaatsen?
Tuurlijk manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef ToT het volgende:
Alsof die klingeltjes uit die flesjes komt!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is er iets met de Stream ofzo?
@vorige TT
Doodquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is er iets met de Stream ofzo?
@vorige TT
Neu, MarieMuis is ook door het stof gekropenquote:
Sinds na een geplande update server --> reboot --> poof deedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe en sinds wanneer ?
Server update, reboot, boem!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe en sinds wanneer ?
zit mobiel dus zie dat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DoodDus doe ik nu videoclips, zie mijn onderschrift.
J kunt er op schieten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef ACT-F het volgende:
Hierna speciaal een nummer voor Siep die nu een sociaal leven heeft. Want visite
hoelang dan al ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds na een geplande update server --> reboot --> poof deed
Hup, meedansen met de rest!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef WickedTunes het volgende:
Het liefst gooi ik ze meteen in de gracht... lalalala
Toen was het legaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef ToT het volgende:
Wijf moet van de LSD af blijven als ze dit soort dingen droomt...
ToT is nog jong hèquote:
Peter Koelewijnquote:
Ik had een stikker op mijn kastje Radio Noordzee moet blijvenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik kan me nog wel herinneren een oude AM radio te hebben destijds waar ik Veronica op luisterde
Zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Koen66 het volgende:
ik vind dit wel een leuke afwisseling van Radio alleen
waar komen die vids vandaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ZekerMaar de collectie is te klein om het op structurele basis te kunnen.
Ik had mijn hele slaapkamermuur vol met stickers, het behang was bijna niet meer te zien!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een stikker op mijn kastje Radio Noordzee moet blijven
Ik was alleen nog te jong om te weten wat Radio Noordzee was
123video, maar dat is vandaag ter ziele gegaan. Ik ben vannacht heel snel gaan rippen wat ik rippen konquote:
Nu even geen behoefte meer aan hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:10 schreef ToT het volgende:
D., tof dat je je zendtijd hiervoor wilde afstaan man!
Maar wel snel alsnog een show gaan maken he!
kan het niet gewoon van Youtubequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
123video, maar dat is vandaag ter ziele gegaan. Ik ben vannacht heel snel gaan rippen wat ik rippen kon
ik vond het destijds maar raar dat die kerel halfnaakt stond te zingenquote:
that sucksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan ook, maar 123video had heel veel Nederlands spul en dat is nu allemaal weg
ik kan het nog gewoon openen??quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan ook, maar 123video had heel veel Nederlands spul en dat is nu allemaal weg
Ja, eergisteren kwam de mail dat ze ermee zouden stoppen i.v.m. de kosten en copyright, en vandaag was het gedaanquote:
Jij bent dan ook enkele lichtjaren ouderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
ah een wedstrijd?
ik wist deze al bij de 1e toon
idd ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo'n lekker nummer dit, weer eens wat anders dan I Love Rock'n Roll.
Speciaal mijn vachtje extra gepoetst vandaagquote:
Dat is altijd een goed idee!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speciaal mijn vachtje extra gepoetst vandaag
Vele balen hooi?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee!
Ik ben de laatste twee dagen druk met leren en het huis verbouwen
Nesteldrang van vrouw lief begint op te spelen.
quote:
die hotpantsquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee!
Ik ben de laatste twee dagen druk met leren en het huis verbouwen
Nesteldrang van vrouw lief begint op te spelen.
Goed bezig, lijkt me voor jou ook wel lekker eigenlijk, gewoon bezig zijn en even wat minder te hoeven denken, piekeren en zenuwachtig zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
En alles moet op een andere plek staan.
En het baby bedje voor de kamer hier in orde gemaakt.
Maar toen ik wat dingen aan de kant trok zag ik dat het laminaat op een paar plekken niet goed was.
Dus gelijk maar opnieuw gedaan. En wat verf werk
Dat is wel de planning!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat je minimaal 2 weken voor de uitgerekende datum helemaal klaar bent met verbouwen. Ik weet van vriendinnen dat ze als dat niet het geval is de laatste twee weken niet echt redelijk aanspreekbaar meer zijn. Kan je gewoon de 'affe' babykamer tonen met de ziekenhuistas met alle spulletjes voor vrouwlief klaarstaand, gaat het die laatste twee weken wel goed.
Sinds school is begonnen hou ik mij wel bezig!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed bezig, lijkt me voor jou ook wel lekker eigenlijk, gewoon bezig zijn en even wat minder te hoeven denken, piekeren en zenuwachtig zijn
Och niet echt, is eigenlijk ook maar net begonnen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef D. het volgende:
Ik ben weer helemaal bij
Had alleen sneller moeten bedenken dat we een spelletje hadden
Goed bezig. Dat komt wel goed daar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel de planning!
Heb al een pre ziekenhuis tas![]()
En een lijstje die steeds word aangepast haha.
[..]
Sinds school is begonnen hou ik mij wel bezig!
Dus dat is wel lekker.
Op het moment voel ik mij weer wat stabieler!
Teken dat mijn medicatie weer goed is afgestelt.
Dus mooie tijden
Ja, maar toen lag ik nog een nummer achterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Och niet echt, is eigenlijk ook maar net begonnen!
Zonder titels leent het zich wel goed voor een spelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef D. het volgende:
Ik ben weer helemaal bij
Had alleen sneller moeten bedenken dat we een spelletje hadden
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar toen lag ik nog een nummer achter
Won Ton Ton toch ?quote:
Nee ze is zwart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze is zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lig ik door de reclames nu zover achter..... Oh, ja, ik hoor het al. mute momentjequote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Insomnium het volgende:
Vrouwlief wilt voedsel.
Ik rij even naar de chinees die nog open is
Uhhh...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
Inso: Kjære, kan du gi meg en hånd?
Verloofde: Hjelp meg nå! Eller annet ....
Liefje kan je me even helpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhhh...
Inso: Klere, kun je me een hand geven?
Verloofde: Help mij nou.....nog iets.
Gokjes!
Klere, liefje, bijna het zelfde!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Liefje kan je me even helpen
- Help me nu, of anders....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Insomnium het volgende:
Vrouwlief wilt voedsel.
Ik rij even naar de chinees die nog open is
Ik heb begrepen dat het bij zwangere vrouwen verstandig is heel snel en lief te doen wat ze willenquote:
Insomnium: "Kan je me even helpen?"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
Inso: Kjære, kan du gi meg en hånd?
Verloofde: Hjelp meg nå! Eller annet ....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Insomnium: "Kan je me even helpen?"
Verloofde: "Help mij eerst! Wie is Annet..."
Ik voel me nog heerlijk jong hier... thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef ToT het volgende:
Smakelijk, dus ff spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Smakelijk, dus ff spoilerMaandag HuisArts directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandag HuisArts directHuisartsenpost, nu.
Dan terugdenken vanaf bierfestival, en alleen maar dat doen wat echt echt noodzakelijk isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga morgen echt niet halen alles te doen wat er nu in mijn hoofd rondspookt
Maar zondag is bierfestival, dus ik moet eigenlijk wel
Smakelijk, dus ff spoilerKlinkt niet gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is idd wel verstandiger. Ik heb al een echo gehad en er was geen nietsteen te vinden, maar het lijkt er op dat bij bepaalde bewegingen of houdingen mijn nieren een opdonder krijgen. Als ik met een te holle rug in bed lig, merk ik ook dat mijn nieren dat niet prettig vinden.quote:
Ben er al eens voor naar de huisartsenpost geweest. Die zagen dat mijn urine compleet bloedrood was, en ze adviseerden me om de komende maandag maar naar mijn eigen huisarts te gaan ervoor.quote:
Ja nog aan het intunenquote:
Hebben ze een volledige echo gemaakt? Nieren, blaas, urinewegen? En zelfs van blaasgruis kan je al h heel veel last hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is idd wel verstandiger. Ik heb al een echo gehad en er was geen nietsteen te vinden, maar het lijkt er op dat bij bepaalde bewegingen of houdingen mijn nieren een opdonder krijgen. Als ik met een te holle rug in bed lig, merk ik ook dat mijn nieren dat niet prettig vinden.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Nacht
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Nope, alleen de nieren, omdat daar ook de pijn zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze een volledige echo gemaakt? Nieren, blaas, urinewegen? En zelfs van blaasgruis kan je al h heel veel last hebben.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Nacht
Reeds A&ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoorYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Ik had het ook niet geraden hoor, maar wel een bekend nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer, weet deze zo niet
Nummer ken ik wel
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stream is dood, klik op Ustream in mijn onderschrift. Welkom
Ik dacht eerst LTD, maar daar was hij idd zanger vanquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef ToT het volgende:
Goed maar hey mensen: ik ga slapen!
Hopelijk blijft de pijn deze keer wel weg. Ga ik wel van uit hoor.
Emmer, thx voor deze waanzinnig toffe show!
sterkte kerelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef ToT het volgende:
jezus, ik hoorde Jeffry nogquote:
Heaven, must be missing an angel?quote:
En molletjesquote:
Jantje Smit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En raad eens wat hierna komt, op veler verzoek
Thriller, MJ ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En raad eens wat hierna komt, op veler verzoek
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
En waarschijnlijk gaat dat dit weekend ook niet meer wat worden
Beegees?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga nou niet de goden verzoeken, want dan krijg je zowel oor- als oogaids
Onze Muis heeft echt wel smaakquote:
Soms welquote:
We lagen dubbel op de bank om je appquote:
Weet ik, en er zijn heel veel nummers die jij geweldig vind(t) die ik ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms wel
Jij weet best dat ik MJ wel kan waarderen, mits gedoseerd
Dat hebben we nu de hele tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Kally het volgende:
OMG
Ik zit de clip te bekijken, dat haar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
[..]
We lagen dubbel op de bank om je app
Vriendin van vroeger weer terug, en het was alsof er nooit een pauze is geweestquote:
Zet je tv uit danquote:
Tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger weer terug, en het was alsof er nooit een pauze is geweest
Ja, bij mij ook weerquote:
is ook nog een duet van Bobby Farell met deze damequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele zut van, Boney M natuurlijk
ik ga het overwegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen? Lekker luchtig.
Nah ik hou mijn golvende lokken welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen? Lekker luchtig.
Door die Kraftwerk show van Kat afgelopen week, liggen mijn singeltjes nu zo'n beetje verspreid over de grond, zo veel goede b-kantenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:02 schreef Koen66 het volgende:
heb volgens mij nog ergens een singletje van
Ik richting koelkastquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef Kally het volgende:
Ik dans even de keuken in, voor drinken
ik moet platenspeler weer eens opduikelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Door die Kraftwerk show van Kat afgelopen week, liggen mijn singeltjes nu zo'n beetje verspreid over de grond, zo veel goede b-kanten
ik deed een stream refresh, dat scheelt dus aanmerkelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las jouw post toen het vorige nummer nog bezig was
Ik vind oude logo's wel hun charme hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben al blij dat ik veel schone clips heb zonder logo's en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |