SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
LET OP! Gup is ziekjes, dus er is een alternatieve stream.
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoorquote:
Ik wil best doorgaan als D. ermee instemtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Maar is al weer bijna voorbij. Voor D. z'n show komt zo een ander linkje!
1967 volgens mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef ToT het volgende:
Wat was hij jong toen!!!!
Film op een blauw scherm hadden ze nog niet helemaal onder de knie in die tijd!
Dan haal mij er maar vanafquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil best doorgaan als D. ermee instemt
Dat is ongeveer vergeljikbaar als nu Ivanhoe weer kijken met Rutger Hauerquote:
Klopt volgens mij wel ja, en deze clip is veel kunstzinniger en de tekst veel dieper dan met veel muziek wat in de jaren erna kwam.quote:
Vooralsnog nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, zal ik het naar morgen verplaatsen?
Tuurlijk manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef ToT het volgende:
Alsof die klingeltjes uit die flesjes komt!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is er iets met de Stream ofzo?
@vorige TT
Doodquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is er iets met de Stream ofzo?
@vorige TT
Neu, MarieMuis is ook door het stof gekropenquote:
Sinds na een geplande update server --> reboot --> poof deedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe en sinds wanneer ?
Server update, reboot, boem!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe en sinds wanneer ?
zit mobiel dus zie dat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DoodDus doe ik nu videoclips, zie mijn onderschrift.
J kunt er op schieten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef ACT-F het volgende:
Hierna speciaal een nummer voor Siep die nu een sociaal leven heeft. Want visite
hoelang dan al ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds na een geplande update server --> reboot --> poof deed
Hup, meedansen met de rest!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef WickedTunes het volgende:
Het liefst gooi ik ze meteen in de gracht... lalalala
Toen was het legaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef ToT het volgende:
Wijf moet van de LSD af blijven als ze dit soort dingen droomt...
ToT is nog jong hèquote:
Peter Koelewijnquote:
Ik had een stikker op mijn kastje Radio Noordzee moet blijvenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik kan me nog wel herinneren een oude AM radio te hebben destijds waar ik Veronica op luisterde
Zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Koen66 het volgende:
ik vind dit wel een leuke afwisseling van Radio alleen
waar komen die vids vandaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ZekerMaar de collectie is te klein om het op structurele basis te kunnen.
Ik had mijn hele slaapkamermuur vol met stickers, het behang was bijna niet meer te zien!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een stikker op mijn kastje Radio Noordzee moet blijven
Ik was alleen nog te jong om te weten wat Radio Noordzee was
123video, maar dat is vandaag ter ziele gegaan. Ik ben vannacht heel snel gaan rippen wat ik rippen konquote:
Nu even geen behoefte meer aan hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:10 schreef ToT het volgende:
D., tof dat je je zendtijd hiervoor wilde afstaan man!
Maar wel snel alsnog een show gaan maken he!
kan het niet gewoon van Youtubequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
123video, maar dat is vandaag ter ziele gegaan. Ik ben vannacht heel snel gaan rippen wat ik rippen kon
ik vond het destijds maar raar dat die kerel halfnaakt stond te zingenquote:
that sucksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan ook, maar 123video had heel veel Nederlands spul en dat is nu allemaal weg
ik kan het nog gewoon openen??quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan ook, maar 123video had heel veel Nederlands spul en dat is nu allemaal weg
Ja, eergisteren kwam de mail dat ze ermee zouden stoppen i.v.m. de kosten en copyright, en vandaag was het gedaanquote:
Jij bent dan ook enkele lichtjaren ouderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
ah een wedstrijd?
ik wist deze al bij de 1e toon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |