SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
LET OP! Gup is ziekjes, dus er is een alternatieve stream.
Noem je mij nu een oud logo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind oude logo's wel hun charme hebben
U vraagt, wij draaien. Mét logo, een superlogo nog welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind oude logo's wel hun charme hebben
The horrorquote:
Jaquote:
Valt wel mee geloof ikquote:
Hierna voor jou, niet drinkbaar maar zeer goed te pruimen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ok, ik ga de komende tijd géén Grolsch meer drinken. (commercial overkill)
Same differencequote:
ongeveer de 20e keer dat dat mens meedeed aan het songfestivalquote:
Ik wil een kroepoekje van jequote:
quote:
quote:
Zo weinig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongeveer de 20e keer dat dat mens meedeed aan het songfestival
Ik heb wel een Yvonne, maar niet degene die jij zoektquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
he ACT-F nu je toch in deze flow zit, heb je dat nummer/clip van Yvonne Keely en scott fitzgerald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, er was een hele hype over, Countdown was de eerste hier toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef D. het volgende:
Ik weet nog goed, de eerste keer dat ik 'm zag
Was wel spannend
Volgens mij welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh, er was een hele hype over, Countdown was de eerste hier toch?
tuurlijkquote:
SEX scquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Ik dacht even in de verkeerde SC te zitten
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
dat stukje met die popcorn is erg vaak te zien op Fok
quote:
Verras mequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Lang stuk of kleine stukkies
[..]
SEX sc
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een Yvonne, maar niet degene die jij zoekt
Als je de clip hebt van I Don't Know How to Love Him - Jesus Christ SuperstatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ohhhhquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de clip hebt van I Don't Know How to Love Him - Jesus Christ SuperstatDeal
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de introtitels in het begin geskipt om het enigszins in te korten
Moet ik van YouTube rippen, maar dat gaat nu ongelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de clip hebt van I Don't Know How to Love Him - Jesus Christ SuperstatDeal
Thriller heb ik wel wat mee hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
Dat dansen van die zombies straks blijf ik persoonlijk fucking genius vinden
Follow the yellow brick roadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die films van MJ zijn ook zo zalig: daar had je ook arcade-computers van. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet ik van YouTube rippen, maar dat gaat nu ongelukkig
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef Kally het volgende:
Dat dansen van die zombies straks blijf ik persoonlijk fucking genius vinden
Ja, ik heb rare kunsten moeten uithalen om het geluid te kunnen streamen. Elk geluid op mijn pc is te horen op de stream, dus niet handigquote:
heb ik hooguit als MP3quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik heb rare kunsten moeten uithalen om het geluid te kunnen streamen. Elk geluid op mijn pc is te horen op de stream, dus niet handig
U vraagtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu heb ik smooth criminal in m'n hoofd
Ja, superaardig van D.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zijn blij met je
D. heeft zelfs zijn show voor je uitgesteld omdat we ons zo amuseren met jouw stream.
I knowquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik hooguit als MP3Episch nummer
Het is allemaal nog zo nieuw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, doet me aan zomer vakantie 2013 denken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee nee nee
Ik ben slapen sorryDoeiiiiiiiii
Afgelast heet datquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zijn blij met je
D. heeft zelfs zijn show voor je uitgesteld omdat we ons zo amuseren met jouw stream.
Coolquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2x een Michael Jackson tribute gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |