We verkopen onze beste speler aan hun en we krijgen er een jeugdspelertje zonder ervaring voor terug! jippiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Onzin, hij is de creatieve speler die ontbrak aan het plaatje. Hij gaat genoeg spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat hij nauwelijks aan de bak komt bij tottenham.
En jij wilde beweren geen drugs meer te gebruiken. Je bequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook vrij weinig van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook vrij weinig van.
Liever zijn broer Andy: eindelijk een aanspeelpunt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Concurrentie valt volgens mij aardig mee, de rest is niet zo creatief ingesteld als Eriksen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef Marsenal het volgende:
Hij heeft hoe dan ook best wat concurrentie bij Tottenham, hij gaat minder spelen dan afgelopen seizoen.
Echt jammer vind ik het, had nog even naief de ijdele hoop dat de deadline zou verstrijken. When it rains, it pours, die CL loting geeft mij ook een dubbel gevoel. Dat hele mooie-affiche gezeur vind ik meer iets voor binnenlandse competities, ik hoop nu gewoon dat we een potje kunnen stunten en niet vernederd worden.
Wat Eriksen verder doet, is me een zorg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Concurrentie valt volgens mij aardig mee, de rest is niet zo creatief ingesteld als Eriksen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat Eriksen verder doet, is me een zorg.
Nieuwe Deen joh, Andersen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat Eriksen verder doet, is me een zorg.
Hopen dat Serero of Schone opstaat om de boel te redden.
Die laatste mag trouwens verrekken in het rifgebergtequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duarte, Labyad er ook nog bij.
Goede voetballer hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die laatste mag trouwens verrekken in het rifgebergte
Ja net zoals al die Marokkaantjes .quote:
Toch heb ik het gevoel dat Ajax wel met hem bezig is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja net zoals al die Marokkaantjes .
Het leuke is dat ze er geen flikker mee bereiken
Ik ook, samen met Eliaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat Ajax wel met hem bezig is.
Zou wel apart zijn als Duarte, Labyad en Elia nog komenquote:
Vraagt teveel salaris voor Marcie jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel apart zijn als Duarte, Labyad en Elia nog komen.
Ik denk daarom ook niet dat Elia komt.
En terecht. Elia moet ook niet naar Ajax komen voor het hoogste salaris, met zijn prestaties van de laatste jaren. Enige manier hoe hij bij Ajax kan komen is door een Babeltje te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraagt teveel salaris voor Marcie ja
Helaas is Elia nog teveel bezig hoe hij zijn volgende Lamborghini in de prak kan rijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht. Elia moet ook niet naar Ajax komen voor het hoogste salaris, met zijn prestaties van de laatste jaren. Enige manier hoe hij bij Ajax kan komen is door een Babeltje te doen.
Het draait tegenwoordig allemaal om swag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas is Elia nog teveel bezig hoe hij zijn volgende Lamborghini in de prak kan rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |