Dat gaat niet gebeuren natuurlijk, die moet flink inleveren maar dat zal hij bij PSV of waar dan ook moeten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze die 1 mil salaris gaan geven:').
Ook wat overdreven, hij heeft daar wel gespeeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef Morendo het volgende:
Maar Labyad: een jaar lang niet gespeeld. Ik zou er niet al te hoge verwachtingen van hebben.
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft niks gepresteerd de afgelopen jaren inderdaad
27 wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef Morendo het volgende:
Maar Labyad: een jaar lang niet gespeeld. Ik zou er niet al te hoge verwachtingen van hebben.
Denk dat hij nauwelijks aan de bak komt bij tottenham.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Zei alleen dat Eriksen nooit zijn ware kwaliteiten heeft laten zien. Hij is te lang blijven hangen als 'talent'. Dit jaar had echt zijn jaar moeten worden, dan hadden de clubs echt wel in de rij gestaan in juni 2014. Maar goed, hij kiest voor Tottenham.
De supporters daar denken het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat hij nauwelijks aan de bak komt bij tottenham.
Die hebben niet elke wedstrijd van hem gekeken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De supporters daar denken het tegenovergestelde.
Nee, maar zelden 90 minuten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Minder toch? Maar goed bij de nummer 7 van Portugal.
kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je dat 'big spede' nog even zou willen vertalen. Big spenden?
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Blijft Ajaxfanzone, maar als het waar is.. Schijnt een goede speler te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Vrije trappen zal Siem/Denswil (mocht die spelen), corners Schone?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Was eriksen net weer top aan het worden met vrije trappen en hij is weg.
Wie zal ze nu gaan nemen?
Denswilquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Fischer/Bojan zal me niet verbazen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef MouzurX het volgende:
AjaxFanzone heeft dat gewoon van de site van de Daily Mail. Daar is het te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijft Ajaxfanzone, maar als het waar is.. Schijnt een goede speler te zijn.
Denswil als die speeltquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fischer/Bojan zal me niet verbazen.
2 x een half seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Blijkt een goede speler te zijn maar als ik op Wikipedia kijk zie ik dat hij twee keer een half jaar is verhuurd en hij beide keren maar 11-12 wedstrijden speelde. . Hoe zit dat?
Nouja het is wel de versterking die je nodig hebt. Tot de jeugd het kan overnemen die dit jaar er nog niet voor klaar is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 x een half seizoen.
Maar ik vind 1 huurling al meer dan zat.
We verkopen onze beste speler aan hun en we krijgen er een jeugdspelertje zonder ervaring voor terug! jippiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
Onzin, hij is de creatieve speler die ontbrak aan het plaatje. Hij gaat genoeg spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij wilde beweren geen drugs meer te gebruiken. Je bequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook vrij weinig van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook vrij weinig van.
Liever zijn broer Andy: eindelijk een aanspeelpunt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
Concurrentie valt volgens mij aardig mee, de rest is niet zo creatief ingesteld als Eriksen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef Marsenal het volgende:
Hij heeft hoe dan ook best wat concurrentie bij Tottenham, hij gaat minder spelen dan afgelopen seizoen.
Echt jammer vind ik het, had nog even naief de ijdele hoop dat de deadline zou verstrijken. When it rains, it pours, die CL loting geeft mij ook een dubbel gevoel. Dat hele mooie-affiche gezeur vind ik meer iets voor binnenlandse competities, ik hoop nu gewoon dat we een potje kunnen stunten en niet vernederd worden.
Wat Eriksen verder doet, is me een zorg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Concurrentie valt volgens mij aardig mee, de rest is niet zo creatief ingesteld als Eriksen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat Eriksen verder doet, is me een zorg.
Nieuwe Deen joh, Andersen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat Eriksen verder doet, is me een zorg.
Hopen dat Serero of Schone opstaat om de boel te redden.
Die laatste mag trouwens verrekken in het rifgebergtequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duarte, Labyad er ook nog bij.
Goede voetballer hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die laatste mag trouwens verrekken in het rifgebergte
Ja net zoals al die Marokkaantjes .quote:
Toch heb ik het gevoel dat Ajax wel met hem bezig is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja net zoals al die Marokkaantjes .
Het leuke is dat ze er geen flikker mee bereiken
Ik ook, samen met Eliaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat Ajax wel met hem bezig is.
Zou wel apart zijn als Duarte, Labyad en Elia nog komenquote:
Vraagt teveel salaris voor Marcie jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel apart zijn als Duarte, Labyad en Elia nog komen.
Ik denk daarom ook niet dat Elia komt.
En terecht. Elia moet ook niet naar Ajax komen voor het hoogste salaris, met zijn prestaties van de laatste jaren. Enige manier hoe hij bij Ajax kan komen is door een Babeltje te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraagt teveel salaris voor Marcie ja
Helaas is Elia nog teveel bezig hoe hij zijn volgende Lamborghini in de prak kan rijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht. Elia moet ook niet naar Ajax komen voor het hoogste salaris, met zijn prestaties van de laatste jaren. Enige manier hoe hij bij Ajax kan komen is door een Babeltje te doen.
Het draait tegenwoordig allemaal om swag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas is Elia nog teveel bezig hoe hij zijn volgende Lamborghini in de prak kan rijden
Was er een tijdperk Eriksen dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
We staan aan de vooravond van een nieuw tijdperk
Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was er een tijdperk Eriksen dan?
Christian Eriksen nam een enkeltje Amsterdam - Londen, maar de kans is aanwezig dat er ook vanuit de Engelse hoofdstad een enkeltje Amsterdam wordt geboekt. Nadat Tottenham Hotspur en Ajax gisteren de overgang van de Deen bekrachtigden, meldde de Daily Mail vannacht dat Spurs ook Ajax iets te bieden heeft: Tom Carroll. Spurs ziet in de middenvelder een potentiële topper, maar denkt tevens dat de Jong Engeland-international ondersneeuwt in de ruime selectie van AVB (André Villas-Boaz). Een verhuur zou Tottenham én Ajax volgens de club uit Londen wel goed uitkomen. De Amsterdammers houden de boot vooralsnog af. Ze richten zich vooral op Lerin Duarte (Heracles).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 06:25 schreef tammepiet het volgende:
Spurs heeft Tom Carrol aangeboden.
quote:Het herstel van Siem de Jong vordert gestaag. „De foto die vandaag is gemaakt, heeft uitgewezen dat de long medisch gezien hersteld is”, zegt een woordvoerder van Ajax.
Het extra onderzoek in de VU heeft geen invloed op de eerder gemelde hersteltijd van zes weken. Het is voor de aanvoerder van Ajax, die al ruim twee weken aan de kant staat, zaak nu wedstrijdfit te worden. De verwachting is dat hij na PSV- Ajax (op 22 september in Eindhoven) weer kan aansluiten.
Maakt dat een tijdperk Eriksen? Jezusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie jaar basis, drie jaar kampioen, drie jaar door alle spelers en het grootste gedeelte van mensen met verstand als ongelofelijk belangrijk voor het team bestempeld. Maar jij kan vast anders oordelen
Dat geld gaat ergens anders voor gebruikt worden. Ik vermoed dat ze de aftocht van de beurs daarmee gaan bekostigen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:52 schreef fantasyboy het volgende:
Als ajax aan de top wil blijven moet het geen middelmatige 3e rangs spelers kopen....
De namen die ik allemaal hoor zijn allemaal matig
beter gaan ze op zoek naar een topspeler die bij chelsea ofzo op de bank is beland....om maar een voorbeeld te geven
ze hebben toch geld zat...
nee joh, zonder beurs is veel te overratedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat geld gaat ergens anders voor gebruikt worden. Ik vermoed dat ze de aftocht van de beurs daarmee gaan bekostigen.
Ga nou niet op die Fantasyboy in, dat is een kuttroll.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat geld gaat ergens anders voor gebruikt worden. Ik vermoed dat ze de aftocht van de beurs daarmee gaan bekostigen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 06:56 schreef j0rdiiii het volgende:
'Heerenveen en ADO melden zich voor huur De Kamps'
DOEN
Wie ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Tadic had willen halen, hij kost 15 miljoen
Ajax wil hem niet. Ajax wil alleen Duarte en een andere Nederlandse speler uit het buitenland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajax wil tom Carroll kennen mensen hem hiero ?
Alles wat zomaar aangeboden wordt zie ik niet zo zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajax wil tom Carroll kennen mensen hem hiero ?
Lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wil hem niet. Ajax wil alleen Duarte en een andere Nederlandse speler uit het buitenland.
Heb je enig idee hoeveel puntjes je hebt gebruikt ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:32 schreef fantasyboy het volgende:
Ajax heeft zich natuurlijk belachelijk gemaakt met die sulemani en hamadoui....dat heeft geloof ik een vermogen gekost en volledige miskopen....daarom durven ze nu geen dure spelers meer te halen....
Ajax heeft een atractie nodig op het veld....er zijn helemaal geen publieksspelers meer op het veld...
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel puntjes je hebt gebruikt ?
Mee eens lijkt me een te groot risico en hij zit ook op een vrij hoog salaris.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:42 schreef Mavcovic het volgende:
Geen Labyat please.... Die zit binnen een maand op de tribune omdat "Frank de Boer geen respect voor hem heeft".
wat is hoog salaris...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens lijkt me een te groot risico en hij zit ook op een vrij hoog salaris.
Dat zegt genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:46 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
lijk me een goede speler voor Ajax...
elke speler die ajax onder de 10 miljoen haalt is geen versterking,...dan kunnen ze net zo goed Immers van Feyenoord halen...quote:
Immers, tja gewaagd maar mislukt experiment, daarom kan Ajax beter niemand halen, misschien Duarte voor de breedte, maar echt een aanwinst zal niet lukken nee voor weinig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:48 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
elke speler die ajax onder de 10 miljoen haalt is geen versterking,...dan kunnen ze net zo goed Immers van Feyenoord halen...
Dat is een jaarlijks gerucht johquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
Benayoun? Mag het hopen van niet toch?
Maher en topspeler, dat is nog geen combinatiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:53 schreef fantasyboy het volgende:
ajax is niet zo slim geweest...
Eriksen stond al heel het jaar in de belangstelling van engelse clubs...
Ajax wist dat het minimaal 10 miljoen voor hem zouden gaan vangen......
dus hadden ze gewoon die invstering van 8 miljoen voor maher moeten doen...
slechte kijk op de toekomst van ajax....dan hadden ze een topspeler gehad voor de plek van eriksen
Maher is beter als Eriksen.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher en topspeler, dat is nog geen combinatie
Die zal wel naar een Stoke gaan of zo, ook die betalen 3x meer dan Ajaxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een jaarlijks gerucht joh. Google maar op Benayoun Ajax
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Maher is beter als Eriksen.....
daar gaat psv minimaal 16 miljoen voor vangen over 2 seizoenen...
Krijg je weer dat kutverhaal dat hij er al in de jeugd speelde en dat hij Amsterdam al door en door kent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
Benayoun? Mag het hopen van niet toch?
En het AD schrijft dat. Die wisten eerder al te melden dat Arsenal vol voor Alderweireld ging.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal wel naar een Stoke gaan of zo, ook die betalen 3x meer dan Ajax
Tyf en end op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Maher is beter als Eriksen.....
daar gaat psv minimaal 16 miljoen voor vangen over 2 seizoenen...
Als die het schrijven weet je al meteen dat er niks van kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het AD schrijft dat. Die wisten eerder al te melden dat Arsenal vol voor Alderweireld ging.
lache maar jonge..,,quote:
Kan geen enkel gerucht noemen van hen, dat ook nog klopte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die het schrijven weet je al meteen dat er niks van klopt
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 07:49:12Sinds de zomer van 2010 heeft Ajax liefst 92.100.000 euro verdiend aan transfers. #Eriksen reageer retweet
klopt geen fuck van....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 07:49:12Sinds de zomer van 2010 heeft Ajax liefst 92.100.000 euro verdiend aan transfers. #Eriksen reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |