Dat gaat niet gebeuren natuurlijk, die moet flink inleveren maar dat zal hij bij PSV of waar dan ook moeten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze die 1 mil salaris gaan geven:').
Ook wat overdreven, hij heeft daar wel gespeeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef Morendo het volgende:
Maar Labyad: een jaar lang niet gespeeld. Ik zou er niet al te hoge verwachtingen van hebben.
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft niks gepresteerd de afgelopen jaren inderdaad
27 wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef Morendo het volgende:
Maar Labyad: een jaar lang niet gespeeld. Ik zou er niet al te hoge verwachtingen van hebben.
Denk dat hij nauwelijks aan de bak komt bij tottenham.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Zei alleen dat Eriksen nooit zijn ware kwaliteiten heeft laten zien. Hij is te lang blijven hangen als 'talent'. Dit jaar had echt zijn jaar moeten worden, dan hadden de clubs echt wel in de rij gestaan in juni 2014. Maar goed, hij kiest voor Tottenham.
De supporters daar denken het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat hij nauwelijks aan de bak komt bij tottenham.
Die hebben niet elke wedstrijd van hem gekeken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De supporters daar denken het tegenovergestelde.
Nee, maar zelden 90 minuten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Minder toch? Maar goed bij de nummer 7 van Portugal.
kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je dat 'big spede' nog even zou willen vertalen. Big spenden?
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Blijft Ajaxfanzone, maar als het waar is.. Schijnt een goede speler te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Vrije trappen zal Siem/Denswil (mocht die spelen), corners Schone?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Was eriksen net weer top aan het worden met vrije trappen en hij is weg.
Wie zal ze nu gaan nemen?
Denswilquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Fischer/Bojan zal me niet verbazen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef MouzurX het volgende:
AjaxFanzone heeft dat gewoon van de site van de Daily Mail. Daar is het te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijft Ajaxfanzone, maar als het waar is.. Schijnt een goede speler te zijn.
Denswil als die speeltquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fischer/Bojan zal me niet verbazen.
2 x een half seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Blijkt een goede speler te zijn maar als ik op Wikipedia kijk zie ik dat hij twee keer een half jaar is verhuurd en hij beide keren maar 11-12 wedstrijden speelde. . Hoe zit dat?
Nouja het is wel de versterking die je nodig hebt. Tot de jeugd het kan overnemen die dit jaar er nog niet voor klaar is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 x een half seizoen.
Maar ik vind 1 huurling al meer dan zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |