tja, zo te horen kan ze ook beter haar mond houden. kotm weinig zinnigs uit voor mijn gevoel...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is Zimra Geurts. En ze is waarschijnlijk te gast omdat tetten. [ afbeelding ]
Zo op die foto lijkt ze beetje op een oud klasgenote van me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Zimra:
[ afbeelding ]
onder haar hoofd schijnt ze 2 pluspunten te hebben.
en ze is playmate.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Zimra Geurts is een Nederlands fotomodel en verslaggeefster voor GeenStijl.
Ok, duidelijk, die kan iet zoveel, zal weinig boeiends uitkomen vanavond.
Dat moet je er waarschijnlijk zelf instoppen hihi
Opzich een goede reden om gast te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is Zimra Geurts. En ze is waarschijnlijk te gast omdat tetten. [ afbeelding ]
twitter het!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
Zouden ze zo meteen ook het grapje 'Zimra Frame' gaan maken?
zo, ze hebben hongerquote:
Ze doet nu mee aan Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Opzich een goede reden om gast te zijn
maar wat doet ze,behalve tetten hebben?
Neuh.quote:
heb ik al gedaanquote:
Ik zag het ja.quote:
heerlijk program. ga ik weer lekker volgen. en ik hoop dat Sanne Vogel wint want dat vind ik een tof mens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze doet nu mee aan Expeditie Robinson.
then they'd donut?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Misschien waren ze drinken vergeten...
Als er een donut bezorgservice was...
Shit Town van Live.quote:
Shit Town van Livequote:
quote:
GMTA!quote:
Tot op de secondequote:
nja, vooral de gaste is een hersenloze kut. ze moeten Maarten v Rossum uitnodigen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik luister weer eens maar het niveau is niet zo hoog. Jammer dat ik vorige week moest missen met Jeroen kidv
matige site. ik prefereer lobstertube.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
matige site. ik prefereer lobstertube.
Of Dachix.com.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
matige site. ik prefereer lobstertube.
jep, dit uur is om te huilen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vooral de gaste is een hersenloze kut. ze moeten Maarten v Rossum uitnodigen!
er staat geen seks met lobsters op.quote:
bookmark.quote:
toch jammer...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er staat geen seks met lobsters op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |