Hoi Pino!quote:
hoi!quote:
oiquote:
Ze is er nog niet wolfjen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand ff een zimra webcam screencap?
Ilse @ tvoh!!!
dat is toch helemaal heiligschennis? ene merk in ander merk glas?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nu in een goed glas, is dit beter dan?
true point...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat 't geen Amstel Malt is.
Pepsi in een cola glas, why not.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is toch helemaal heiligschennis? ene merk in ander merk glas?
pepsi is toch ook cola?quote:
Bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pepsi is toch ook cola?
je bedoelt een cocacolaglas denk ik....
i know, ben gewoon een zeikerdquote:
wat een weekend!quote:
ze wil btw onderwijzer worden. ik heb het idee dat ze van onder wijzer is dan van boven.....quote:
whehehequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil btw onderwijzer worden. ik heb het idee dat ze van onder wijzer is dan van boven.....
godsamme. die kan echt niet!
Zeker als je melk weg is...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef ddx het volgende:
In de melkweg kun je ook huilen in een hoekje.
ik keur hem goed hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil btw onderwijzer worden. ik heb het idee dat ze van onder wijzer is dan van boven.....
godsamme. die kan echt niet!
heeft zeker een pizza cointreau staggioni gegetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
Vet.... Bij het opruimen komt er een pizza bezorger op een scooter op het fietspad met 50km/h en is aangehouden en reageert heel agressief nu.... Goh, spannende avond zo
ze hadden pizza besteld maar hij was dus overduidelijk te laat, want ze waren al aan het opruimen, terecht dat ze hem aanhouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
Vet.... Bij het opruimen komt er een pizza bezorger op een scooter op het fietspad met 50km/h en is aangehouden en reageert heel agressief nu.... Goh, spannende avond zo
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze hadden pizza besteld maar hij was dus overduidelijk te laat, want ze waren al aan het opruimen, terecht dat ze hem aanhouden.
Scherp +1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze hadden pizza besteld maar hij was dus overduidelijk te laat, want ze waren al aan het opruimen, terecht dat ze hem aanhouden.
Het is Zimra Geurts. En ze is waarschijnlijk te gast omdat tetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Ik zeg: WIE?!? is de G.A.S.T??
switchen naar BBC Radio1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |