Nee, je moet iets beter je best doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dat was geen goede versierpoging? jammer
waren idd schokkende beelden maar toch "grappig" dat mensen (niet persoonlijk bedoeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter berichten voorbij komen dat er nare beelden werden getoond. Prima dat je mensen wil informeren over de stand van zaken in Syrië, maar ìk hoef die beelden niet te zien.
iets? of veel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, je moet iets beter je best doen
Ja ze waarschuwde wel (NOS journaal)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat ze iig hebben gewaarschuwd omdat er op dit tijdstip ook kinderen kijken. en mensen met zwakke magen enzo. ik vind wel dat dergelijke gebeeld getoond moeten worden, maar wel na een waarschuwing. of alleen na 10u, net als films voor boven de 16. die ik vermoedelijk minder gruwelijk vind.
dat wel, maar wel ff een waarschuwing. er zitten wellicht ook kinderen voor de tv....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waren idd schokkende beelden maar toch "grappig" dat mensen (niet persoonlijk bedoeld) deze beelden niet willen/kunnen zien. Hoe erg en schokkend de beelden ook zijn, ook dat hoort wat mij betreft in het journaal getoond te worden. Ook dat is onderdeel van oorlog, helaas
Goed dus dat ze getoond worden
Ik zag het ja. Ook in Cinerama in Rotteram.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
overigens draait This is the end in Wolfcinema R'dam en Utrecht.
Ze waarschuwde gelukkig wel. Maar ook dat is de grote boze mensen wereld...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar wel ff een waarschuwing. er zitten wellicht ook kinderen voor de tv....
ik kan dit weekend, volgend weekend en het weekend erna. moet wel ff kijken qua treintijdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ook in Cinerama in Rotteram.
i know, maar ik denk niet dat ouders zitten te wachten op kinderen met nachtmerries. dat het gebeurd moeten ze misschien wel weten, maar niet meteen visueelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze waarschuwde gelukkig wel. Maar ook dat is de grote boze mensen wereld...
Ik heb alle tijd van de wereldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan dit weekend, volgend weekend en het weekend erna. moet wel ff kijken qua treintijden
nja, ik ga er geen vrij voor nemenquote:
haha nee da`s wel waar, kinderen die schreeuwend `s nachts wakker worden lijkt me ook niet allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, maar ik denk niet dat ouders zitten te wachten op kinderen met nachtmerries. dat het gebeurd moeten ze misschien wel weten, maar niet meteen visueel
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ga er geen vrij voor nemen
nou.......nee, niet in dit stadium van onze relaassie. zeker niet als mn weekenden sowieso leeg zijn, behalve dan het weekend van de 20e september.quote:
Daar hebben ze bij Rijkwaterstaat dan weer hun handen aan vol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef Holenmens het volgende:
Komende weken dus weer veel TVOH nummers in de Mega Top 5
moet je nu dronken er langs lopen! of 2km eerder gratis bier uitdelen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef Qunix het volgende:
Leuk dit!
Een alcohol controle voor de deur
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. No hard feelings.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou.......nee, niet in dit stadium van onze relaassie. zeker niet als mn weekenden sowieso leeg zijn, behalve dan het weekend van de 20e september.
Er wordt flink geblazen want ik voel de wind hier op het balkon met eentje in mijn hand te proosten!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je nu dronken er langs lopen! of 2km eerder gratis bier uitdelen!
komt ie hoor! slechte grap alert. deze kan echt niet... ik heb anders een behoorlijk harde...ehm...feeling....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. No hard feelings.
Die is wel énorm slecht jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt ie hoor! slechte grap alert. deze kan echt niet... ik heb anders een behoorlijk harde...ehm...feeling....
dus.
en ik wil best hoormaar ik kom niet echt om in de vakantieuren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt ie hoor! slechte grap alert. deze kan echt niet... ik heb anders een behoorlijk harde...ehm...feeling....
dus.
en ik wil best hoormaar ik kom niet echt om in de vakantieuren
quote:
quote:
Joh, wees blij dat 't geen Amstel Malt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dan moet je wel echt bier drinken. Amstel![]()
![]()
![]()
quote:
nja, ik kneem ook weinig echte vakantie. meer een dagje hier of daar. ben officieel verplicht 2wk achter elkaar op te nemen. dat ontloop ik al 2jaar door mijn Tourvakantie. 3weken vrij indienen, maar wel halve dagen werken en daardoor dus maar de helft vd vakantieuren opmakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je vakantie/meerwerk uren van een collega van me overnemen: z`n contract loopt af op 1 april volgend jaar maar hij kan in principe half september stoppen en dan kan ie `t uitzingen met z`n uren en gewoon doorbetaald krijgen![]()
Heinekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dan moet je wel echt bier drinken. Amstel![]()
![]()
![]()
Shandyquote:
let maar op, dat wordt een hipsterdrank. en dan kap ik ermee want hipstersquote:
Anders is Rock straks boos op me, en dan wil 'ie helemaal niet meer mee naar de film.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders is Rock straks boos op me, en dan wil 'ie helemaal niet meer mee naar de film.
op jou zou ik toch nooit boos kunnen worden poedelewoepsieflubbermerulletje!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders is Rock straks boos op me, en dan wil 'ie helemaal niet meer mee naar de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |