wat een weekend!quote:
ze wil btw onderwijzer worden. ik heb het idee dat ze van onder wijzer is dan van boven.....quote:
whehehequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil btw onderwijzer worden. ik heb het idee dat ze van onder wijzer is dan van boven.....
godsamme. die kan echt niet!
Zeker als je melk weg is...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef ddx het volgende:
In de melkweg kun je ook huilen in een hoekje.
ik keur hem goed hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil btw onderwijzer worden. ik heb het idee dat ze van onder wijzer is dan van boven.....
godsamme. die kan echt niet!
heeft zeker een pizza cointreau staggioni gegetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
Vet.... Bij het opruimen komt er een pizza bezorger op een scooter op het fietspad met 50km/h en is aangehouden en reageert heel agressief nu.... Goh, spannende avond zo
ze hadden pizza besteld maar hij was dus overduidelijk te laat, want ze waren al aan het opruimen, terecht dat ze hem aanhouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
Vet.... Bij het opruimen komt er een pizza bezorger op een scooter op het fietspad met 50km/h en is aangehouden en reageert heel agressief nu.... Goh, spannende avond zo
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze hadden pizza besteld maar hij was dus overduidelijk te laat, want ze waren al aan het opruimen, terecht dat ze hem aanhouden.
Scherp +1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze hadden pizza besteld maar hij was dus overduidelijk te laat, want ze waren al aan het opruimen, terecht dat ze hem aanhouden.
Het is Zimra Geurts. En ze is waarschijnlijk te gast omdat tetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Ik zeg: WIE?!? is de G.A.S.T??
switchen naar BBC Radio1
tja, zo te horen kan ze ook beter haar mond houden. kotm weinig zinnigs uit voor mijn gevoel...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is Zimra Geurts. En ze is waarschijnlijk te gast omdat tetten. [ afbeelding ]
Zo op die foto lijkt ze beetje op een oud klasgenote van me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Zimra:
[ afbeelding ]
onder haar hoofd schijnt ze 2 pluspunten te hebben.
en ze is playmate.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Zimra Geurts is een Nederlands fotomodel en verslaggeefster voor GeenStijl.
Ok, duidelijk, die kan iet zoveel, zal weinig boeiends uitkomen vanavond.
Dat moet je er waarschijnlijk zelf instoppen hihi
Opzich een goede reden om gast te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is Zimra Geurts. En ze is waarschijnlijk te gast omdat tetten. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |